Wat ook hielp, was ze verdoven met een slaappijltje. Dan hielden ze tenminste hun mond. Zo deed ik het in ieder geval voor die patch. En soms maakte ik ze gewoon af als ik er echt klaar mee was.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:46 schreef summer2bird het volgende:
Ze hebben eindelijk erin gepatched dat je gevangenen het zwijgen op kan leggen eindelijk niet meer een kwartier steeds dezelfde tekst.
Kun je ze niet kopen ergens tegen desnoods veel geld? Of jatten van NPCs? Ik heb zoveel geld dat ik het nog liever gewoon koop dan. Ik vind het helemaal niet leuk om dieren te doden in spellen. Nouja tenzij ze je aanvallen ofzo en geen andere manier is.quote:
Ze zeggen dat als je met zo’n roeiboot te ver de zee op gaat, er een enorme haai op je ligt te wachten. Dat moet ik ook nog een keer testen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:22 schreef summer2bird het volgende:
Een paar dingen die ik nog hoop dat er ooit nog inkomen zijn een manier om dieren te documenteren zonder ze zo grof te behandelen. Iets als een verrekijker ofzo, ik wil niet elk dier afslachten om te weten wat ze zijn of ze bij de nekvel pakken en ze zo hard weer teruggooien. Tis wellicht een gek ding om te zeggen over virtuele dieren maar ik heb dat altijd met games.
Het zou leuk zijn als er wat meer roeiboten zijn. Ik vind de physics van het roeien erg leuk gedaan, kliff stuurt beduidend meer naar rechts of links naar welke kant hij op dat moment peddelt, zou leuk zijn om dat op meer plekken te kunnen doen.
En iets van een lasso zou ook lachen zijn, beetje cowboy uithangen enzo.
Oh en het zou leuk zijn als je een bounty niet kan oppakken. Ik wil bijvoorbeeld behaalde niet doen vanwege teveel gedoe en soms ook moraal, zoals die gast die slaaf was en zijn eigenaar had vermoord. Zou fijn zijn als je bounties kan cancellen.
Dat heb ik ook. Omdat de bewegingen en het gedrag van die dieren zo realistisch zijn, voelt het extra moeilijk om ze te doden. Sowieso vind ik het niet fijn om beren en wolven te doden maar soms kun je inderdaad niet anders. Ivoor kun je volgens mij ook bij een vendor kopen, maar daar zit een cooldown op. Daarom is het soms toch nodig om een paar olifanten of neushoorns te doden. Gelukkig kun je ze zonder lijden doden door tijdens de aanval het electricity element te gebruiken, daardoor zijn ze meteen dood.quote:Op woensdag 27 mei 2026 00:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Kun je ze niet kopen ergens tegen desnoods veel geld? Of jatten van NPCs? Ik heb zoveel geld dat ik het nog liever gewoon koop dan. Ik vind het helemaal niet leuk om dieren te doden in spellen. Nouja tenzij ze je aanvallen ofzo en geen andere manier is.
quote:Crimson Desert is een open wereld actie-RPG met een sterke focus op singleplayer en verhaal.
quote:In tegenstelling tot Black Desert Online (van dezelfde ontwikkelaar) ligt hier de nadruk veel meer op een verhalende ervaring
Ik lees juist overal dat het verhaal flinterdun is, niet tot nauwelijks ter zake doet en meer van zulks. Dus is er überhaupt dan wel sprake van "sterke focus op verhaal", "een verhalende ervaring" en "een verhaal gedreven campaign"?quote:Wat kun je verwachten?
🎭 Verhaalgedreven campaign
Deze sla ik voorlopig even over. Er zit geen path tracing in en dat is tegenwoordig echt een dealbreaker voor mij. Path tracing is gewoon cocaine voor de ogen geworden. Ik kan nauwelijks nog games spelen zonder.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:35 schreef StateOfMind het volgende:
De bedoeling was om vandaag weer verder te gaan, maar 007 First Light gekocht.
Ik had nog een cadeaubon liggen van de Intertoys, anders had ik ook gewacht.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:35 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Deze sla ik voorlopig even over. Er zit geen path tracing in en dat is tegenwoordig echt een dealbreaker voor mij. Path tracing is gewoon cocaine voor de ogen geworden. Ik kan nauwelijks nog games spelen zonder.
Bovendien vind ik hem net iets te duur voor een campagne van maar een uurtje of 12. Ik wacht nog wel een paar maandjes tot hij zakt in prijs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |