Ik ga 1500 km rijden om 2 dagen te wandelenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
denk jemand rijd vor en verjaardag 1000 Kilometer?? 🤣
Ik vries altijd gekookt water in, zodat ik de volgende keer gelijk kokend water kan gebruikenquote:
Mag mario mee?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ga 1500 km rijden om 2 dagen te wandelen
Dankequote:
Uiteraardquote:
Wat nu als je zoals ik altijd via de achterdeur weggaat?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:52 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat is voor als je net de deur uit bent en je ineens heel nodig moet... Kun je snel naar binnen en bij je meteen bij de wc.
Handigquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vries altijd gekookt water in, zodat ik de volgende keer gelijk kokend water kan gebruiken
Net zo lui leven als een hondquote:
Dat is jouw probleem als je ineens heel nodig moetquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat nu als je zoals ik altijd via de achterdeur weggaat?
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:24 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem als je ineens heel nodig moet
Dan kan hij lekker liedjes zingen op de achterbankquote:
Voor buitenkatten: van 9.00 tot 23.00 - Grote massamoord op muizen en mussen e.d.!quote:
De buurpoes ff beknallenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor buitenkatten: van 9.00 tot 23.00 - Grote massamoord op muizen en mussen e.d.!En territorium verdedigen. sma'tjes hosselen enz!
En in de tuinen bij mensen schijten, op de loungebanken gaan liggen kussen onder de haren. Op je planten gaan liggen, planten naar de klotuhquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor buitenkatten: van 9.00 tot 23.00 - Grote massamoord op muizen en mussen e.d.!En territorium verdedigen. sma'tjes hosselen enz!
Het waren zoete aardappelfrieten en hamburgerquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Het waren zoete aardappelfrieten en hamburger
Dat smaakte idd wel ondanks de hittequote:
Geen idee heb nog nooit zoete aardappelen gegetenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Het waren zoete aardappelfrieten en hamburger
Prima binnen te houden hoor!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee heb nog nooit zoete aardappelen gegeten
Hoe vond je vriend het?quote:
Ik waag mij er niet aan. Alleen friet van bintjes 😂quote:
Ananas is je zeker ook al te exotisch, tenzij op zware siroop?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik waag mij er niet aan. Alleen friet van bintjes 😂
Geweldig, zag uij niet aankomen en gaan samen losquote:
Ik heb wel eens geblowd, maar heb er nog nooit dubbel van gezien.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:15 schreef _UserName_ het volgende:
Even een update: de gamehal herkende mij nog, evenals andere vaste medewerkers. Vanavond bowlen met 20 kegels van het dubbel zien. Morgen massage en zien we wel.
Dat eet ik wel maar niet als frietquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ananas is je zeker ook al te exotisch, tenzij op zware siroop?
A mooi zo. Hij was zeker heel verbaasd.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Geweldig, zag uij niet aankomen en gaan samen los
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |