Weekje vrij?quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
Droge neus en raar gedroomd
Geen begeleid werk deze week
Ik had tijdje terug ook raar gedroomd... In mijn droom was ik een vrouw en ik vond mijn eigen borsten mooiquote:Op woensdag 27 mei 2026 08:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
Droge neus en raar gedroomd
Geen begeleid werk deze week
Pas dan m aar op dat je je zelf niet creert met AI tot vrouwquote:Op woensdag 27 mei 2026 08:15 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik had tijdje terug ook raar gedroomd... In mijn droom was ik een vrouw en ik vond mijn eigen borsten mooi![]()
Volgens mij vriendin komt het doordat ik veel naakte vrouwen genereer met AI... Vind dat zelf wel meevallen.
Ja want morgenvroeg ziekenhuisquote:
Ze is je dankbaar.quote:Op woensdag 27 mei 2026 06:55 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt snel in
[ afbeelding ]
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft FOK verlaten
Kan wel proberen en kijken wat hij ervan maakt als ik foto van mezelf voer en vraag om een vrouw van me te makenquote:Op woensdag 27 mei 2026 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pas dan m aar op dat je je zelf niet creert met AI tot vrouw
quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:24 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ze is je dankbaar.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dat is zo 50 euro aan koperquote:
Nog even verder geslapenquote:Op woensdag 27 mei 2026 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je maar weinig uurtjes geslapen als je dan nu al weer wakker bent.
Hopelijk ondervindt je er geen last van vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |