Deze keer was de straf de dood...quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:45 schreef Mikeytt het volgende:
Sowieso moeten er gepaste straffen komen op bepaalde verkeersovertredingen.
Door rood rijden bij een spoorwegovergang zou dan gewoon moeten lijden tot minimaal een taakstraf en voorwaardelijke gevangenisstraf voor het in gevaar brengen van anderen.
Ja, heel jammer en onnodig, ik denk dat mensen gewoon weg niet meer kunnen nadenken over de gevolgen. Het is hetzelfde met jongeren die een stoeptegel van een viaduct smijten. Puur uit verveling zonder na te denken over de gevolgen.quote:
En niet alleen de bestuurder. Vraag me sowieso af hoe zoiets als dit kan gebeuren... Probleem met het voertuig, bestuurder zat niet op te letten of onwel...quote:
Ja, en de kinderen ook.quote:
Artikel nog niet gelezen maar bij het horen van het bericht was dit indd ook mijn eerste gedachte.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:23 schreef Wrapster het volgende:
[..]
En niet alleen de bestuurder. Vraag me sowieso af hoe zoiets als dit kan gebeuren... Probleem met het voertuig, bestuurder zat niet op te letten of onwel...
Nee was een Algerijnquote:
Een Algerijnse Belg of een Belgische Algerijn?quote:
Dat niet doen op de kruising met de burgemeester waverijnwegquote:
Steek jij dan maar lekker overquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:13 schreef incel het volgende:
Of van die mensen die wachten met rijden tot het rode licht gedoofd isJe kan bij een treinspoor 3km in de verte kijken, je bent wel echt blind als je niet ziet of er wel of geen trein aankomt
Of mensen die dit bij een brug doenquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Steek jij dan maar lekker over
Wat een figuur zeg
Hou er maar geen rekening mee johquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:49 schreef incel het volgende:
[..]
Of mensen die dit bij een brug doenAlsof er opeens nog een hogesnelheidsboot langskomt
De prorail gestapo heeft hier stiekem camera's geplaatst dus kreeg gewoon een boete toen ik dat deed.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:13 schreef incel het volgende:
Of van die mensen die wachten met rijden tot het rode licht gedoofd isJe kan bij een treinspoor 3km in de verte kijken, je bent wel echt blind als je niet ziet of er wel of geen trein aankomt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |