Niets, de verkoop is geblokkeerd, het bedrijf draait natuurlijk gewoon door.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:02 schreef nixxx het volgende:
Wel een logisch besluit, maar ik hoop dat er ook een plan is hoe nu verder te gaan. Wordt dat bedrijf nu nog steeds verkocht of gaat het aan een subsidie tepel zuigen?
Hehe.. iemand wordt wakker!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:47 schreef StaceySinger het volgende:
Staatssecretaris verbiedt overname bedrijf achter DigiD door Amerikaanse onderneming
DEN HAAG - De overname van het bedrijf achter DigiD (Solvinity) door het Amerikaanse Kyndryl wordt door staatssecretaris Willemijn Aerdts (Economische Zaken) verboden. Ze doet dat op advies van het Bureau Toetsing Investeringen (BTI).
[ afbeelding ]
bron
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niets, de verkoop is geblokkeerd, het bedrijf draait natuurlijk gewoon door.
Weet niet wat de reden voor de geplande verkoop was, maar als die toko gewoon goed draait zal er wel niet zoveel aan de hand zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niets, de verkoop is geblokkeerd, het bedrijf draait natuurlijk gewoon door.
Naar mijn weten is Solvinity gewoon een goed draaiende Toko, zaten altijd beetje in hogere segement qua service en prijs.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
[..]
Weet niet wat de reden voor de geplande verkoop was, maar als die toko gewoon goed draait zal er wel niet zoveel aan de hand zijn.
De toko is niet het probleem. Maar de regering in de VS.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
[..]
Weet niet wat de reden voor de geplande verkoop was, maar als die toko gewoon goed draait zal er wel niet zoveel aan de hand zijn.
Als de VS niet gerund werd door een megalomanische narcistische seniele gek die alle normen en waarden aan zijn laars lapt was er ook weinig aan de hand geweest.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
[..]
Ehmz jawel hoor. Want je weet niet wat de toekomst brengt.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:31 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Als de VS niet gerund werd door een megalomanische narcistische seniele gek die alle normen en waarden aan zijn laars lapt was er ook weinig aan de hand geweest.
Ben het met je eens hoor, maar die mentaliteit komt voort uit het calvinisme helaasquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz jawel hoor. Want je weet niet wat de toekomst brengt.
Daarom zijn alle mensen die roepen ik heb toch niks te verbergen ook mokerdom.
Laten we het hopen. De EU moet dan wel reageren en hopelijk is dat het einde van dat achterlijke handelsverdrag met Trump.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:11 schreef Dutch_view het volgende:
Het wachten is tot Oempaloempa wakker wordt en er mega tarieven op Nederland van toepassing worden verklaard.
De overheid heeft helemaal geen tijd om te zien wat ik allemaal uitspook op het internet!!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz jawel hoor. Want je weet niet wat de toekomst brengt.
Daarom zijn alle mensen die roepen ik heb toch niks te verbergen ook mokerdom.
quote:Ambassadeur Joe Popolo zei dat hij met de Amerikaanse regering overlegt om te bekijken of de VS het verbod moet opvatten als een actie waarmee Nederland handel met de VS moeilijker maakt.
"Waar wij ons zorgen over maken - en waar ik met Washington over heb gebeld en vandaag ongetwijfeld weer zal doen - is: is dit een handelsbelemmering? Wat ziet hier precies achter?", zei hij.
En ook al zinspelen op tegenmaatregelen he, de arrogantie.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:53 schreef Wantie het volgende:
Ja, de Amerikanen hebben een enorm bord voor de kop ..
Verenigde Staten bezorgd na verbod op overname bedrijf achter DigiD
[..]
Dat zelfs een ambassadeur zich hiermee denkt te moeten bemoeien.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |