abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:18:53 #1
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220890402
calvinisme alop :r

kom je iemand tegen die niet rookt, niet gokt, niet drinkt, niet snoept en geen escort/allimentatie en dan wat meer te besteden heeft vanwege zuinigheid, komt een oude boomer er weer aan met 'hoe doet ie dat toch'

misschien moet je thuis die dure nutteloze kut een goed pak slaag geven zodat die niet alles uitgeeft aan onzin??

ga es ondernemen ipv afgunst geven, VOC mentaliteit!

klacht: mensen (vooral oude mannne) die afgunst geven op mensen die WEL goed boeren en zuinig leven

[ Bericht 1% gewijzigd door Flitsbezorger op 26-05-2026 13:34:32 ]
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:19:37 #2
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220890408
Onterechte klacht.
pi_220890471
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:18 schreef Edding345 het volgende:
calvinisme alop :r

kom je iemand tegen die niet rookt, niet gokt, niet drinkt, niet snoept en geen escort/allimentatie en dan wat meer te besteden heeft vanwege zuinigheid, komt een oude boomer er weer aan met 'hoe doet ie dat toch'

misschien moet je thuis die dure nutteloze kut een goed pak slaag geven zodat die niet alles uitgeeft aan onzin??

ga es ondernemen ipv afgunst geven, VOC mentaliteit!

klacht: mensen (vooral oude mannne) die afgunst geven op mensen die WEL goed boeren en zuinig leven
Dit is hoe ik ook leef als oudere witte man. Niet roken, niet gokken, niet drinken niet snoepen, geen vrouw, geen kinderen en geen gedoe met escort of alimentatie. Daardoor houd ik inderdaad meer dan genoeg over.
En eerlijk gezegd merk ik ook dat ik duidelijk scherper en gezonder ben dan veel leeftijdsgenoten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Flitsbezorger op 26-05-2026 13:34:46 ]
greetings and salutations
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 11:35:22 #4
5428 crew  miss_sly
pi_220890508
Ga ergens anders mensen oproepen tot het in elkaar slaan van hun partner, maar niet hier.

En trouwens als je een klacht hebt, weet je waar je moet zijn. Ik zal hem daarheen verplaatsen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 11:44:20 #5
38148 crew  Innisdemon
pi_220890556
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:19 schreef Kopiko het volgende:
Onterechte klacht.
Yup. Witte mensen bestaan niet.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_220890633
blanke mensen

mensen die wit zijn zijn meestal dood
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:05:21 #7
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_220890659
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:18 schreef Edding345 het volgende:
calvinisme alop :r

kom je iemand tegen die niet rookt, niet gokt, niet drinkt, niet snoept en geen escort/allimentatie en dan wat meer te besteden heeft vanwege zuinigheid,
Je beschrijft hier een typisch blank profiel.

quote:
komt een oude witte man er weer aan met 'hoe doet ie dat toch'
Je beschrijft hier ook weer een typsich blank profiel.

Dus nou is de vraag: waarom haal je ras er bij als het zelfs binnen jouw voorbeeld geen effect of dynamiek heeft?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_220891084
De enige oude witte man die ik ken is Sinterklaas. En het klopt dat hij niet rookt, gokt en drinkt. Slecht voorbeeld doet slecht volgen.
En de reden dat hij zuinigaan doet is om ook dit jaar weer iedereen van cadeautjes te voorzien. Ook de kinderen van ouders die hun handje bij de staat ophouden.

Dus hou gewoon je bek over de goede Sint of trek je hondenmasker op en ga op handen en voeten lopen door de tram
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 13:35:47 #9
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_220891239
De ragebait eruit gehaald.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 13:36:50 #10
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_220891248
Verder: je druk maken om wat andere mensen van je vinden :') :') :') :')

Als je legit succesvol bent maakt het geen klote uit dat anderen hun onzekerheid op jou projecteren
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_220891276
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:35 schreef Flitsbezorger het volgende:
De ragebait eruit gehaald.
Dat is het hele doel van deze act joh.
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 13:49:39 #12
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_220891331
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:40 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat is het hele doel van deze act joh.
I know.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:06:03 #13
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220891778
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:28 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Dit is hoe ik ook leef als oudere witte man. Niet roken, niet gokken, niet drinken niet snoepen, geen vrouw, geen kinderen en geen gedoe met escort of alimentatie. Daardoor houd ik inderdaad meer dan genoeg over.
En eerlijk gezegd merk ik ook dat ik duidelijk scherper en gezonder ben dan veel leeftijdsgenoten.
Ik wil als jou worden
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_220891848
Heb je ook jaloerse mensen zonder afgunst?
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 15:35:45 #15
38148 crew  Innisdemon
pi_220891939
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:06 schreef Edding345 het volgende:

[..]
Ik wil als jou worden
*als jij
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_220893322
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:06 schreef Edding345 het volgende:

[..]
Ik wil als jou worden
Daar hebben de meeste mensen de discipline niet voor.
greetings and salutations
pi_220893359
'Je bent gewoon jaloeeeeers' is ook echt zo'n kinder 'argument'
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_220893361
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:28 schreef -Deluzion- het volgende:
En eerlijk gezegd merk ik ook dat ik duidelijk scherper en gezonder ben dan veel leeftijdsgenoten.
Maar ben je ook gelukkiger?
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:50:10 #19
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220893700
Ik vind TS geen aanwinst.
pi_220893848
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:06 schreef Edding345 het volgende:

[..]
Ik wil als jou worden
Krijg je wel een flink portie zelfhaat en BDD bij.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:10:01 #21
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220893882
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind TS geen aanwinst.
hoppa terug naar de keuken u
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:11:23 #22
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220893897
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:10 schreef Edding345 het volgende:

[..]
hoppa terug naar de keuken u
Daar kom ik net vandaan. :D
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:13:56 #23
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220893916
Hebben jaloerse mensen niet altijd afgunst?

Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220894263
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:10 schreef Edding345 het volgende:

[..]
hoppa terug naar de keuken u
Vrouwen kunnen ook niet koken volgens Fischer, alleen maar schoonmaken.

Bekijk deze YouTube-video
greetings and salutations
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 21:55:36 #25
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220908979
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:35 schreef miss_sly het volgende:
Ga ergens anders mensen oproepen tot het in elkaar slaan van hun partner, maar niet hier.

En trouwens als je een klacht hebt, weet je waar je moet zijn. Ik zal hem daarheen verplaatsen.
Hoefde ook niet helaas nu pas dit topic ontdekt.

En ts:
Verspreid maar ergens anders je haat en oproepen tot
Het in elkaar slaan van vrouwen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')