Oh, bah.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:36 schreef Gibson88 het volgende:
Godskolere de hele dag hier al een taffes herrie. De hele dag al met grafmachines de bovenste laag asfalt aan het schrapen of zo. Wat een akelig geluidBeetje het idee van lange nagels of een oud krijtbord schrapen.
Ja kan ik me voorstellen! Dat was ook echt erg luid... heb het met je van doenquote:Op maandag 6 juli 2026 16:42 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja die, de Oosterhavenbrug. Ik woon daar zo goed als aan. Een heel naar geluid, brrrrr. Nek haren gaan er overeind van staan.
Oef nee geen idee. Om eerlijk te zijn heb ik ook niks meegekregen/gelezen dat er gerenoveerd zou gaan wordenquote:Op maandag 6 juli 2026 17:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen! Dat was ook echt erg luid... heb het met je van doen
Enig idee gekregen hoelang ze herrie gaan maken?
Sterkte
En idd, ik had het al gelezen op Sikkom, maar ik ben niet erg geod georiënteerd, dus twijfelde even aan mezelf
Oh... dat is wel stom (geen nieuwsbrief of mail of in de app), ik hoop voor je dat je na morgen er vanaf bent!quote:Op maandag 6 juli 2026 17:12 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Oef nee geen idee. Om eerlijk te zijn heb ik ook niks meegekregen/gelezen dat er gerenoveerd zou gaan worden
En dank, morgen maar met oordoppen in gaan werken. Als ik het artikel van Sikkom mag geloven is het morgen in de loop van de middag klaar met het geschraap.
Nope, geen brief, mail, app. Maar ben blij dat het morgen over isquote:Op maandag 6 juli 2026 17:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... dat is wel stom (geen nieuwsbrief of mail of in de app), ik hoop voor je dat je na morgen er vanaf bent!
Zelf niet het hele artikel gelezen, beetje gescand, want ik heb weinig aan die kant van de wijk te zoeken
quote:Op maandag 6 juli 2026 17:22 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nope, geen brief, mail, app. Maar ben blij dat het morgen over is
Ik klop het maar effe af, tot nu toe nog niks gehoordquote:Op maandag 6 juli 2026 20:24 schreef Rene het volgende:
Wel een brief gekregen. En het was uitgebreid te horen ook in de Oosterpark op m’n werk.
Waardeloos geluid
Daar ook al? Hier (Noorderplantsoenbuurt) was het de afgelopen paar dagen ook kabaal. Kon niet helemaal plaatsen waar het weg kwam, er was wel wéér een foodtruckfestival in het Plantsoen met wat live muziek maar dat is meestal nooit zo luidquote:
Weet niet precies wat ze aan het doen waren maar kan me voorstellen dat het gisteren net zo klonk daar bij die brugquote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Daar ook al? Hier (Noorderplantsoenbuurt) was het de afgelopen paar dagen ook kabaal. Kon niet helemaal plaatsen waar het weg kwam, er was wel wéér een foodtruckfestival in het Plantsoen met wat live muziek maar dat is meestal nooit zo luid
Nou ja "festival" is nogal een stretch... Op zich wel gezellig hoor, hele plantsoen staat dan vol met vreetkarren vol overpriced meuk uit verschillende keukens. Niettemin altijd wel leuk om even overheen te sjauwenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Weet niet precies wat ze aan het doen waren maar kan me voorstellen dat het gisteren net zo klonk daar bij die brugZe zijn ook overal bezig tegenwoordig
Heb ik dat foodtruckfestival gemist potverdrie
Edit, oh, lees net dat ze in de wijk bezig zijn met woningvernieuwings tot maart 2027
Haha, zou er waarschijnlijk ook even langs sjauwen en vervolgens bij Ozan oid een kapsalon naar binnen werkenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nou ja "festival" is nogal een stretch... Op zich wel gezellig hoor, hele plantsoen staat dan vol met vreetkarren vol overpriced meuk uit verschillende keukens. Niettemin altijd wel leuk om even overheen te sjauwen
Wanneer dan? Wat voor kabaal?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Daar ook al? Hier (Noorderplantsoenbuurt) was het de afgelopen paar dagen ook kabaal. Kon niet helemaal plaatsen waar het weg kwam, er was wel wéér een foodtruckfestival in het Plantsoen met wat live muziek maar dat is meestal nooit zo luid
Gister en afgelopen weekend. Kon het soort kabaal niet helemaal plaatsen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wanneer dan? Wat voor kabaal?
Als het harde muziek was, dat kwam inderdaad van het foodtruckfestival.
Gisteren waren ze de boel nog aan het opruimen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gister en afgelopen weekend. Kon het soort kabaal niet helemaal plaatsen.
Wandeling maken in Stadspark?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... wil deze zomer even doen aan "toerist in eigen stad".
Sowieso een middagje centrum (shoppen (of kijkuhkijkuhniekopuh), forum, lunchen), naar de Ikea, naar het Groninger museum (als ze wat leuks hebben)... Heeft iemand nog tips?
De toren op is niet mijn ding... heeft iemand verrassende ideeën?
Ben je ook van het fietsen?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... wil deze zomer even doen aan "toerist in eigen stad".
Sowieso een middagje centrum (shoppen (of kijkuhkijkuhniekopuh), forum, lunchen), naar de Ikea, naar het Groninger museum (als ze wat leuks hebben)... Heeft iemand nog tips?
De toren op is niet mijn ding... heeft iemand verrassende ideeën?
Ben niet echt van de fietstochtenquote:
Dank ! Allemaal dingen waar ik nog niet aan gedacht hadquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
Duidelijk. Kan je wel zeggen dat er aan de zuidkant van de stad zeer veel mooie plekken zijn. Bijvoorbeeld door het stadspark richting Campinglaan, Piccardtlaan (onder A7/N7 door) richting de Ter Borchlaan naar de Onlanden
Of de Hoornsedijk, rondje Paterswoldsemeer
Verder weg het bos bij Eelde of het gebied tussen de Rijksstraatweg (Haren/Glimmen) en de A28 waar je zandpaden hebt of de Appelbergen.
En dat is nog maar een kleine greep uit het aanbod
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |