Ahjaaa sorry. Eens!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah! 'Niet pluis' klink als een unheimische omgeving of zo.
Meerstad leek me nou juist inderdaad zo keurig met keurige gezinnetjes etc.
Vaklyceum.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ze zat op het Montessori Lyceum
Net als Meerstad ook niet mis mee
Sommige mensen zijn gewoon kierewiet. Verkeerde bedrading. Verdrietig, maar niets aan te doen. Er is niet altijd een reden. Er gaat nu eenmaal wel eens iets mis in de aanleg van een mens. Geestelijk net zo goed als in geval van een aangeboren lichamelijke afwijking (het brein is natuurlijk ook lichaam).quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn gedachten gaan direct richting jaren aan emotionele/lichamelijke mishandeling of zo dat tot dit punt heeft geleid.
Maar dat is simpelweg een eerste gedachte en er hoeft natuurlijk helemaal niets van te kloppen.
Precies… lullig genoeg is dat gewoon zo.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon kierewiet. Verkeerde bedrading. Verdrietig, maar niets aan te doen. Er is niet altijd een reden. Er gaat nu eenmaal wel eens iets mis in de aanleg van een mens. Geestelijk net zo goed als in geval van een aangeboren lichamelijke afwijking (het brein is natuurlijk ook lichaam).
Op youtube wordt gesproken over dat hij/zij in transitie zat, eerder al hun huisdier heeft gestoken met een mes.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn gedachten gaan direct richting jaren aan emotionele/lichamelijke mishandeling of zo dat tot dit punt heeft geleid.
Maar dat is simpelweg een eerste gedachte en er hoeft natuurlijk helemaal niets van te kloppen.
Van wat ik begreep was ze niet in transitie, maar had ze een periode waarin ze zich anders identificeerde en als 'hij' aangesproken wilde worden. Blijkbaar kwam daarna een periode waarin ze zich identificeerde als hond. Klinkt meer als iemand die worstelt met haar eigen identiteit. Niet als transseksueel. Dat is heel wat anders.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:03 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Op youtube wordt gesproken over dat hij/zij in transitie zat, eerder al hun huisdier heeft gestoken met een mes.
Maar goed wat hier allemaal waar van is... Tis eigenlijk om misselijk van te worden wat voor dingen mensen allemaal posten.
Oh, zeker hoor. Ik ben ook niet per se iemand die overal een specifieke reden zoekt. Maar het is een logische eerste gedachte,quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon kierewiet. Verkeerde bedrading. Verdrietig, maar niets aan te doen. Er is niet altijd een reden. Er gaat nu eenmaal wel eens iets mis in de aanleg van een mens. Geestelijk net zo goed als in geval van een aangeboren lichamelijke afwijking (het brein is natuurlijk ook lichaam).
Met betrekking tot die kat; ik heb het alweer ontkracht zien worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:03 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Op youtube wordt gesproken over dat hij/zij in transitie zat, eerder al hun huisdier heeft gestoken met een mes.
Maar goed wat hier allemaal waar van is... Tis eigenlijk om misselijk van te worden wat voor dingen mensen allemaal posten.
We gaan 27 of 28 juli pas wegquote:Op zondag 21 juni 2026 14:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Oke, zijn er mensen ook lang op vakans? Dit in verband met de meet?
Tangerine is vaak in de weekenden weg, maar doordeweeks in de avonden zijn regelmatig mogelijkheden.
Ik heb net @:Alexxxxx ook gevraagd en hij wil ook best mee! Als z’n gezondheid/energie dat toelaat.
Geeft niet, het was ook een beetje een shot in the dark. Geen enkele andere FOK!ker heeft/had zich gemeld.quote:
Waar ga je op vissen ?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 06:56 schreef Chandler het volgende:
Deze gozer heeft zat vakantie en net geen plannen anders dan een paar dagen weg met een vriend. Lekker even vissen in de buurt van Zeeland!
Op zee op zeebaars, schol enzo en mogelijk in de dorpen/steden die we bezoeken met dropshot op zoek naar snoekbaars of als het te warm is met pen/feeder/karper op brasum/karper..quote:
Coolguy? Was een mod?quote:
Om eerlijk te zijn kom ik nog maar in enkele topics. Het Straatcommando verhaal kreeg ik zijdelings mee. Maar ik hou niet heel erg bij wie waar moderator was en wie weg is gegaan, sorryquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, daar was hij om redenen al mee gestopt.
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het wel erg jammer dat hij weg is
Over waarom hij stopte als mod waren een paar topics, maar die kan ik niet terugvinden. En dat is niet omdat ik niet goed heb gezocht, zeg maar.quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Is daar nog ergens iets over te lezen, over het hoe het waarom hij op Anoniem is?
Wtf Hij ?! Ook al.quote:
Same, ik ookquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het wel erg jammer dat hij weg is
Ik ben ook nieuwsgierig maar het laat zich raden inderdaadquote:Op woensdag 24 juni 2026 13:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Is daar nog ergens iets over te lezen, over het hoe het waarom hij op Anoniem is?
quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:23 schreef nietzman het volgende:
Is er weer iemand weg door verregaande incompetentie?
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Over waarom hij stopte als mod waren een paar topics, maar die kan ik niet terugvinden. En dat is niet omdat ik niet goed heb gezocht, zeg maar.
Wat hem heeft aangezet om een paar weken later op anoniem te gaan, heeft hij nergens gemotiveerd volgens mij. Maar het laat zich dan raden.
Klinkt goed, veel visplezier !quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef Chandler het volgende:
[..]
Op zee op zeebaars, schol enzo en mogelijk in de dorpen/steden die we bezoeken met dropshot op zoek naar snoekbaars of als het te warm is met pen/feeder/karper op brasum/karper..
We kunnen alle kanten op !!
Yup, was er (ook) klaar mee en is de velden der #ANONIEMiteit in gegaan.quote:
Doordeweeks wordt voor mij iets lastiger. Tenzij Vrijdag, maar daarvoor ben ik veelal druk bezet.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens; doordeweekse avondmeet kan eventueel ook toch?
Hoho, ik wel.quote:Op zondag 28 juni 2026 23:04 schreef Rene het volgende:
In principe wel. Of zo! Tuurlijk hebben we niet echt levens. Maar soms wel
Omggggquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:57 schreef Chandler het volgende:
[..]
Hoho, ik wel.
Maar de aankomende 6 weken heb ik heel veel tijd!
VAKANTIE!!!!!quote:
Bij die brug bij de Ikea en zo? Vlak bij Certe? Toen ik bloed ging prikken vanochtend was dat zo'n naar en raar geluidquote:Op maandag 6 juli 2026 16:36 schreef Gibson88 het volgende:
Godskolere de hele dag hier al een taffes herrie. De hele dag al met grafmachines de bovenste laag asfalt aan het schrapen of zo. Wat een akelig geluidBeetje het idee van lange nagels of een oud krijtbord schrapen.
Ja die, de Oosterhavenbrug. Ik woon daar zo goed als aan. Een heel naar geluid, brrrrr. Nek haren gaan er overeind van staan.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bij die brug bij de Ikea en zo? Vlak bij Certe? Toen ik bloed ging prikken vanochtend was dat zo'n naar en raar geluid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |