Boogerd kon het ook!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De vijf hersencellen van Ciccone denken aan een monstersolo.
Misschien handig om Narvaez mee te nemen naar de tussensprint?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De vijf hersencellen van Ciccone denken aan een monstersolo.
Kremlin-propagandatool Tarrel Remspoor erkennen we nietquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:13 schreef KareldeStoute het volgende:
Heb ik een keer tijd om iets te zien is er op twee Eurosportkanalen balletje slaan
Die heeft ook wel iets meer dan 5 hersencellen.quote:
Wat vertelde hij?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh interview gemist van Jonas. Nou dan gaat mn CM-ploeg ook de kliko in.
Zo en zo.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft ook wel iets meer dan 5 hersencellen.
[/quote]quote:
Je moet geld betalen aan een Amerikaans bedrijf wil je een wielerkoers in Europa zienquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:13 schreef KareldeStoute het volgende:
Heb ik een keer tijd om iets te zien is er op twee Eurosportkanalen balletje slaan
Zijn bidon beviel niet, of zo.quote:
Dan moet hij wel zorgen dat hij meezit.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:53 schreef Marcoss het volgende:
Ciccone moet voor de bergtrui dan hopen dat Visma hem vrijdag wil laten gaan, daar is een enorme sloot punten te verdienen voor de slotklim
En ze moeten eerst nog bij het puntenaantal van Vingegaard zien te komenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rubio en Ciccone voor bergtrui dus. Die gaan elkaar nog kapot rijden
Heeft nu al een hoop punten gehaald op die kleine klimmetjes. Maar idd, als Vingegaard vandaag nog wint dan kan hij weer opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En ze moeten eerst nog bij het puntenaantal van Vingegaard zien te komen
Ik kijk het nu terug, Guilio spoort echt niet. Of hij kan heel slecht tegen de hitte.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zijn bidon beviel niet, of zo.
Dus smeet het ding vol verontwaardiging terug met veel misbaar.
Ik zou momenteel best een bidon willen ontvangen door de hitte zonder deze terug te smijten.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kijk het nu terug, Guilio spoort echt niet. Of hij kan heel slecht tegen de hitte.
Lijkt bijna op shitlist van Visma te staanquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
CIccone had gewoon voor een Meintjes-klassement moeten gaan.
Voor Red Bull blijkbaar ook compleet onverwacht. Dat is vooral bijzonderquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pellizzari staat echt volledig stil.
Leg maar uit!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |