abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220888120
Al deze shit gewoon laten in je leven.

1. Plastic snijplanken.

Moet je maar eens opletten. Als je tomaten snijdt op een plastic snijplank, hoeveel microplastic er dan vrijkomt.
En die kankerzooi vreet je allemaal op. Gewoon een goeie houten snijplank kopen.

2. Pannen met antiaanbaklaag

Gewoon niet doen. Metalen pannen kopen. Ik heb een Scanpan Fusion 5 Koekenpan 24 cm Rvs 5ply.
Doe je je hele leven mee

3. Microvezel handdoeken.
Lekker zaaaacht hee.. maar al die pluisjes die vrijkomen en in aanraking komen met je luchtwegen.. krijg je gewoon kanker van. Synthetische tyfusmeuk. moet ik niet.

Mij interesseert het niet hoor.. al roer je ruwe aardolie door je salade.. ik geef je alleen maar tips

4. Polyester kleren..
FUcking pauper.. heb je geen geld ofzo? Koop gewoon iets van katoen, leer of linnen

5. Zonnebrandcreme
De menseheid heeft het 80 miljoen jaar overleefd zonder zonnebrandlotions e.d.
krijg je gewoon kanker van.
Gewoon niet insmeren.. maar ook niet te lang in de zon. Gewoon een balans zoeken in dingen. Of gewoon in de schaduw zitten. Anders krijg je er allemaal kanker van.

6. Gevaccineerd vlees
Krijg je ook kanker van. Ze willen nu massaal kippen gaan vaccineren. Niet eten.. krijg je kanker van

Ik zeg dit allemaal niet om je te pesten.. maar gewoon om je wat bewuster te maken van dingen

7. insecticiden
Koop nog gewoon bio groente en fruit.. ongespoten.. lekker vers en puur. Al die kanker monsanto shit moet je van je bord vegen

8. Anticonceptiepillen
Gewoon niet doen

9. Roken
Duhhhhhh

Gewoon alles doen wat normaal was vroeger. Veel neuken, veel kinderen krijgen en gezond gebalanceerd eten.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:33:20 #2
511221 Hetekip
Depressief
pi_220888144
We gaan toch kapot ze pompen zoveel pesticiden overal in.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 25 mei 2026 @ 21:40:55 #3
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220888202
Het leven is één grote reis naar de dood. En als dat een paar jaartjes eerder is, ach.... Het resultaat is uiteindelijk hetzelfde.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 22:05:27 #4
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220888367
Zonnebrandcrème zorgt er juist voor dat je geen huidkanker krijgt. Het is niet voor niets dat in het jaar 1800 de gemiddelde sterfte leeftijd rond de 40 lag.

Van een klein beetje plastiek in je lijf ga je echt niet dood hoor. Het enige waar ik je in gelijk geef zijn de antikleef pannen.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220888393
Schijt je gewoon weer uit joh.
blablablabla
pi_220888415
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van een klein beetje plastiek in je lijf ga je echt niet dood hoor. Het enige waar ik je in gelijk geef zijn de antikleef pannen.
Dat weten we eigenlijk niet. Is het stapeleffect wel eens onderzocht? De nummers 1 t/m bij elkaar opgeteld. Jaar in jaar uit.

Er is geen reden voor paniek, maar TS heeft wel een punt en het lijkt mij een terechte waarschuwing.

En dan nog iets: ook als je thuis heel goed oplet, dan kun je nog steeds allerlei troep binnenkrijgen in restaurants, broodjeszaken, viskramen, etc.
pi_220888494
Vanmorgen rond een uur of half 7 even heerlijk in een nog koele tuin. Dacht ik. Helaas was boer Biet achter het bos al in de weer met zijn dikke tractor en een lekkere tank vol "gewasbeschermingsmiddelen". :') Lees: Gif. :{ Ik rook het al voordat ik het hoorde.
Het kan allemaal. Treurig.
pi_220888502
Je vergeet al het glijmiddel met siliconen wat ik in en rondom de anus van je zus smeer.
pi_220888540
Waarom zou je doen wat ze vroeger ook deden, mensen ging veel eerder dood omdat ze geen idee hadden wat schadelijk was.
pi_220888593
TS leeft in een angst-wereld. Mij niet gezien :6
  maandag 25 mei 2026 @ 23:07:30 #11
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_220888778
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:23 schreef Cockwhale het volgende:
Je vergeet al het glijmiddel met siliconen wat ik in en rondom de anus van je zus smeer.
Doe eens normaal jho cockwhale
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_220888784
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:07 schreef Rodgrod het volgende:

[..]
Doe eens normaal jho cockwhale
Nee, ik weiger!
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 06:45:30 #13
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_220889332
Gezondheidsadvies aannemen van iemand die zich niet laat vaccineren :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_220891480
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 06:45 schreef Plompzakker het volgende:
Gezondheidsadvies aannemen van iemand die zich niet laat vaccineren :')
Dat niet doen :')
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')