abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2026 @ 11:10:36 #151
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220919010
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
En wat maakt hem zo goed?
Het feit dat hij bij een degradatiekandidaat speelt? Het feit dat hij altijd geblesseerd is? Geen ritme? Niet scoren?
Gelukkig hebben we 3 andere spitsen die in de top spelen, altijd fit zijn en de doelpunten aaneenrijgen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220919116
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
En wat maakt hem zo goed?
Het feit dat hij bij een degradatiekandidaat speelt? Het feit dat hij altijd geblesseerd is? Geen ritme? Niet scoren?
Depay ansich is helemaal niet goed, maar jarenlang wel gewoon de beste keuze geweest en zeker ook zijn steentje bijgedragen heeft. Het is dat Malen nu presteert, van wie je nog in discussie kan gaan of het wel een spits is. Maar verder was het jarenlang meer dan terecht dat Depay die positie ingevuld heeft in die ongekende armoede die wij nu in NL kennen qua spitsen.

5-3-2 met Gakpo en Malen voorin zou altijd de beste formule zijn met deze selectie.
pi_220919129
En ook gewoon meer terecht dat hij er bij zit. Zo'n Weghorst, daar zouden we witheet over moeten worden dat die erbij zit.

En dat zegt tegelijkertijd alweer meer dan genoeg.
  zondag 31 mei 2026 @ 07:02:35 #154
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220926272
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:10 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Gelukkig hebben we 3 andere spitsen die in de top spelen, altijd fit zijn en de doelpunten aaneenrijgen.
1 die op een acceptabel niveau speelt en wel ritme heeft is voldoende.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 31 mei 2026 @ 07:14:33 #155
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220926282
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En ook gewoon meer terecht dat hij er bij zit. Zo'n Weghorst, daar zouden we witheet over moeten worden dat die erbij zit.

En dat zegt tegelijkertijd alweer meer dan genoeg.
Op basis waarvan? Iets wat hij 4 jaar geleden heeft laten zien?

Ach, ik kan me hier druk gaan zitten maken om een Depay. Ik ga toch geen wedstrijd van Oranje zien, dus het boeit me ook eigenlijk niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 31 mei 2026 @ 08:52:45 #156
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220926933
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Depay ansich is helemaal niet goed, maar jarenlang wel gewoon de beste keuze geweest en zeker ook zijn steentje bijgedragen heeft. Het is dat Malen nu presteert, van wie je nog in discussie kan gaan of het wel een spits is. Maar verder was het jarenlang meer dan terecht dat Depay die positie ingevuld heeft in die ongekende armoede die wij nu in NL kennen qua spitsen.

5-3-2 met Gakpo en Malen voorin zou altijd de beste formule zijn met deze selectie.
Je moet sowieso gaan spelen op omschakeling en spelhervattingen, spel proberen te maken met deze selectie gaat echt niks worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')