NO!quote:Op zondag 24 mei 2026 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
Kimi this is Toto, Take it easy we will discuss this after the race
quote:Op zondag 24 mei 2026 22:43 schreef -XOR- het volgende:
Straks bij de box van ANT 'per ongeluk' een bandje die er niet goed afgaat.
Gras gemaaid.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:43 schreef ondeugend het volgende:
Heeft Lewis een foutje gemaakt? Gat naar Max is groter geworden.
Hele beroerde regie trouwens
Even geleden al toch?quote:Op zondag 24 mei 2026 22:43 schreef ondeugend het volgende:
Heeft Lewis een foutje gemaakt? Gat naar Max is groter geworden.
Hele beroerde regie trouwens
Het is zeldzaam, maar inderdaad een foutje gemaakt.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:43 schreef ondeugend het volgende:
Heeft Lewis een foutje gemaakt? Gat naar Max is groter geworden.
Hele beroerde regie trouwens
Ja, bij bocht 4 volgens mij een zeldzaam foutjequote:Op zondag 24 mei 2026 22:43 schreef ondeugend het volgende:
Heeft Lewis een foutje gemaakt? Gat naar Max is groter geworden.
Hele beroerde regie trouwens
Forza!!quote:Op zondag 24 mei 2026 22:43 schreef Evenstar het volgende:
Kimi speelt het te netjes omdat ome Toto geen ruzie wil met alle Britten van de wereld.
Er was een stuk gras dat nog gemaaid moest wordenquote:Op zondag 24 mei 2026 22:43 schreef ondeugend het volgende:
Heeft Lewis een foutje gemaakt? Gat naar Max is groter geworden.
Hele beroerde regie trouwens
Het was in pip zichtbaar toen Russell en Antonelli bij de hairpin waren, dus dan moet het het gras bij bocht 8 geweest zijn (tenzij replay).quote:Op zondag 24 mei 2026 22:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, bij bocht 4 volgens mij een zeldzaam foutje
Wedden van niet.quote:
oh ja, daarquote:Op zondag 24 mei 2026 22:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het was in pip zichtbaar toen Russell en Antonelli bij de hairpin waren, dus dan moet het het gras bij bocht 8 geweest zijn (tenzij replay).
Hier gaat iets mis.quote:
Max is de Kimi whisperer, Komt goedquote:Op zondag 24 mei 2026 22:44 schreef Evenstar het volgende:
Nou ze willen dus dat Kimi zich lekker gaat aanpassen ....
Ik vind het wel heel fijn dat nu Max (RB) het even niet goed doet er een andere coureur opstaat die het leuk maakt. Zonder Kimi zou dit echt zaaddodend zijn.quote:
3way battle.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:46 schreef LTVDK het volgende:
Nu Russell weer op kop rijdt komt Max weer dichterbij
Ik ben het zowaar met je eens.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel fijn dat nu Max (RB) het even niet goed doet er een andere coureur opstaat die het leuk maakt. Zonder Kimi zou dit echt zaaddodend zijn.
Darth Toto.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |