Uitgesteld gekeken. Wel alles 'live' zeg maar. Zonder de uitslag te weten.
Wat een schijtgeluk heeft die Palou toch ook altijd. Pitstop, drivethrough, SC, iedereen voor hem de pits in.
En Rinus? Pech met die eerste SC.
Leuke race wel. Zeer vermakelijk. En dit is ook gewoon een topcircuit. Prachtige baan altijd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016