quote:
quote:
kntosquote:
quote:
0 gunfactorquote:Op zondag 24 mei 2026 14:44 schreef Zorro het volgende:
Die Weghorst heeft wel een talent om steeds als je hem ziet nog meer irritatie op te wekken.
Hoe doet ie dat toch.
Eerst de selectie afwachten.quote:Op zondag 24 mei 2026 14:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk zet dat zich voort tijdens het WK
Geen idee, dan slaap ik merendeels geloof ik.quote:Op zondag 24 mei 2026 14:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Is genetisch. Over zijn pa en opa kennen ze in Twente ook de nodige verhalen.quote:Op zondag 24 mei 2026 14:44 schreef Zorro het volgende:
Die Weghorst heeft wel een talent om steeds als je hem ziet nog meer irritatie op te wekken.
Hoe doet ie dat toch.
Tijdens de meeste wedstrijden slaap ik.quote:Op zondag 24 mei 2026 14:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Enige reden dat ik nog op fok blijfquote:Op zondag 24 mei 2026 14:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik pak toch op z'n minst een paar nachtpotjes mee samen met @Mexicanobakker en @DombohetOlifantje1quote:Op zondag 24 mei 2026 14:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen idee, dan slaap ik merendeels geloof ik.
wtf en ik dan?quote:
Gelukkig kan Drizzt alle wedstrijden zien.quote:Op zondag 24 mei 2026 14:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tijdens de meeste wedstrijden slaap ik.
Hopelijk sluit @tong80 dan ook gezellig aanquote:Op zondag 24 mei 2026 14:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb jij nachtdienst?quote:Op zondag 24 mei 2026 14:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Enige reden dat ik nog op fok blijf
Zelfs al vrijgenomen op dagen dat Nederland in de nacht moet spelen
Ik niet.quote:Op zondag 24 mei 2026 14:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik pak toch op z'n minst een paar nachtpotjes mee samen met @:mexicanobakker en @:dombohetolifantje1
Ik moet idd wel Milou updates blijven gevenquote:
Nee maar Nederland Tunesië is op donderdag op vrijdag om 1:00 dus heb die vrijdag vrijgenomenquote:
Ik blijk toevallig precies de eerste drie weken van het WK vrij te hebben. Was niet zo gepland maar komt wel heel mooi uit.quote:Op zondag 24 mei 2026 14:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Enige reden dat ik nog op fok blijf
Zelfs al vrijgenomen op dagen dat Nederland in de nacht moet spelen
Vrij nemen voor Nederland - Tunesiëquote:Op zondag 24 mei 2026 14:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee maar Nederland Tunesië is op donderdag op vrijdag om 1:00 dus heb die vrijdag vrijgenomen
#denachtleefquote:Op zondag 24 mei 2026 14:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Gelukkig kan Drizzt alle wedstrijden zien.
Absolute krakerquote:Op zondag 24 mei 2026 14:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vrij nemen voor Nederland - Tunesië
Je zou denken dat ze dat met AI inmiddels al opgelost zouden hebbenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |