misschien voor hen wel eind van de werkdag, weet jij veelquote:Op zondag 24 mei 2026 10:21 schreef LXIV het volgende:
Wat is het ding om in de ochtend op het vliegveld al een forse pint te bestellen? En het is gewoon bij departures, dus begin niet over het tijdsverschil.
Je bent de rest van de dag toch zo suf als een konijn als je dat als ontbijt neemt?!
En het is niet sporadisch, je ziet het echt veel, vooral Engelsen!!
Denk ik niet, zeker niet zo massaal. Zijn veel Engelsen die gewoon vanaf Schiphol naar Londen vliegenquote:Op zondag 24 mei 2026 10:25 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien voor hen wel eind van de werkdag, weet jij veel
Ja, dat las ik ook.. maar hoe ben je daarmee begonnen en drink je normaal ook wel eens bier in de vroege ochtend?quote:Op zondag 24 mei 2026 10:26 schreef Farenji het volgende:
Ik doe het altijd als ik met het vliegtuig op vakantie ga, maar alleen op de heenweg. Het is een ritueel geworden om de vakantie in te luiden.
Volgens mij is dat juist het enige aantrekkelijke er aan, dat je het normaal niet doet en het in elke andere situatie ook maatschappelijk niet gewenst is.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, dat las ik ook.. maar hoe ben je daarmee begonnen en drink je normaal ook wel eens bier in de vroege ochtend?
Ik weet niet meer wanneer ik er mee begonnen ben. Maar ik vind zo'n vliegveld, zeker Schiphol een tijdloze plek. Dus daar "mag" je op elk moment een biertje bestellen zonder dat dat raar is. Zeker als je op vakantie gaat. Normaal drink ik echt nooit 's ochtends.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, dat las ik ook.. maar hoe ben je daarmee begonnen en drink je normaal ook wel eens bier in de vroege ochtend?
Die overlastgevers drinken dan wel meer dan 1 biertje. Ik neem er nooit meer dan 1. En overlast geven doe ik echt nooit. Met ryanair vliegen doe ik overigens ook nooit, wil ik niet, al gaven ze me geld toe.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:38 schreef maily het volgende:
Ryanair wil 's ochtens alcoholverbod op luchthavens. Waarom dan aan 't bier?
En terecht. Meestal zijn de drinkers ook nog overlastveroorzakers aan boord.
Edgy hoor.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:40 schreef Farenji het volgende:
[..]
Die overlastgevers drinken dan wel meer dan 1 biertje. Ik neem er nooit meer dan 1. En overlast geven doe ik echt nooit. Met ryanair vliegen doe ik overigens ook nooit, wil ik niet, al gaven ze me geld toe.
Waarom niet? Het gebrek aan luxe?quote:Op zondag 24 mei 2026 10:40 schreef Farenji het volgende:
[..]
Die overlastgevers drinken dan wel meer dan 1 biertje. Ik neem er nooit meer dan 1. En overlast geven doe ik echt nooit. Met ryanair vliegen doe ik overigens ook nooit, wil ik niet, al gaven ze me geld toe.
Ryanair heeft vlieggenot al genoeg verziektquote:Op zondag 24 mei 2026 10:38 schreef maily het volgende:
Dat, en ik vind het een onsympathiek kutbedrijf, en vaak vervelende medepassagiers (de al genoemde zuipende overlastgevers).quote:
Voor de Engelsen is het zoiets als ochtendpis innemen na een nachtje doorhalen in Amsterdam.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:21 schreef LXIV het volgende:
Wat is het ding om in de ochtend op het vliegveld al een forse pint te bestellen? En het is gewoon bij departures, dus begin niet over het tijdsverschil.
Je bent de rest van de dag toch zo suf als een konijn als je dat als ontbijt neemt?!
Gewoon wodka in je waterflesjes doenquote:Op zondag 24 mei 2026 10:38 schreef maily het volgende:
Klopt. In Engeland op de vliegvelden plakken ze al overal stickers om niet te veel te drinken, en wat de gevolgen zijn van als je overlast veroorzaakt op het vliegveld of in het vliegtuig.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:21 schreef LXIV het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |