Op welke positie?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:27 schreef 3rr0r het volgende:
Ter ere van dit heugelijke feit komt @:Lenny_Leonard volgend seizoen terug naar FOK!
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie de nieuwe Toine van Peperstraten.
Hebben ze in Nigeria tegenwoordig aan 5 euro genoeg?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:31 schreef raptorix het volgende:
Ik moest ook aan mijn vader denken vandaag stuurde me whatsapp of ik 5 euro voor hem had.
Gewoon geantword: Op je muil!quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hebben ze in Nigeria tegenwoordig aan 5 euro genoeg?
PTT Telecompetitiequote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vriendenloterij Vriendenloterij Vriendenloterij Vriendenloterij Vriendenloterij Vriendenloterij Vriendenloterij Vriendenloterij Vriendenloterij Vriendenloterij Vriendenloterij Vriendenloterij Vriendenloterij Vriendenloterij Vriendenloterij Vriendenloterij Vriendenloterij Vriendenloterij Vriendenloterij Vriendenloterij
Het waren er een hele hoop, maar de eredivisieploeg hoeft er maar eentje te winnen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:25 schreef GGMM het volgende:
Oh dit was het al
Vroeger waren de wedstrijden voor de nacompetitie er veel meer voor m'n gevoel
Willem II lijkt me komend seizoen meteen weer een bottom 3 ploeg eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het waren er een hele hoop, maar de eredivisieploeg hoeft er maar eentje te winnen.
Volendam genaaid door de beslissing om een prikje in het oog niet af te fluiten, maar eerlijk gezegd is WII of Volendam me om het even.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |