En de Mossad faalde, die had het allang aan moeten zien komen.quote:Op maandag 25 mei 2026 15:31 schreef UitStraling het volgende:
Enige wat er bewezen is is dat het hek bij lange na niet hoog genoeg was op 7 oktober.
VS?quote:Op maandag 25 mei 2026 15:33 schreef Shannnon het volgende:
Zijn er dan nog landen waar de gek nog wel welkom is?
Die hebben de komende jaren nog werk genoeg om alle daders te liquideren, de familie van de Ayatollah zal tot in de tiende graad worden vernietigd en uitgewist.quote:Op maandag 25 mei 2026 15:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En de Mossad faalde, die had het allang aan moeten zien komen.
Het is wachten op de dood van Netanyahu. Dan gaat Israel een ander toontje zingen.quote:Op maandag 25 mei 2026 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben de komende jaren nog werk genoeg om alle daders te liquideren, de familie van de Ayatollah zal tot in de tiende graad worden vernietigd en uitgewist.
Bezalel Smotrich is nog jong.quote:Op maandag 25 mei 2026 15:36 schreef Shannnon het volgende:
[..]
Het is wachten op de dood van Netanyahu. Dan gaat Israel een ander toontje zingen.
Zoals ik al eerst dacht, je spoort gewoon niet..quote:Op maandag 25 mei 2026 15:27 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Baskenland in Spanje. Catalanen in Catalonië. Je zou zelfs kunnen zeggen dat de indianen in Amerika bepaalde gebieden zouden moeten kunnen claimen. Russen in Oekraine zelfs. Daardoor ontstaan conflicten en zelfs oorlogen.
En laat ik nogmaals duidelijk maken dat ik niet sta te juichen voor 81% onschuldige doden in Gaza of waar dan ook. Ik hoop dat jij dat andersom ook zo meent. Elke oorlog is een oorlog te veel. Elke dode is een dode te veel. Ik begrijp de geschiedenis van Palestijnen ook echt wel, ik probeer alleen aan te geven dat de geschiedenis van joden in dat gebied veel duidelijker en overtuigender is dan die van Palestijnen daar, die vaak veel delen van afkomst uit omringende landen hebben. En alternatieven hebben. Joden hebben dat dus niet. Daardoor snap ik de situatie van Israel en hoe belachelijk hard ze soms tekeer gaan. Maar ik zeg niet dat ik het goedkeur, ik begrijp alleen de historische context.
Overigens doen we ook enorm veel handel met China en die hebben momenteel het bloed van honderdduizenden / miljoenen Oegoeren op hun geweten en daar zijn ook geen massale demonstraties en media ophef over. Nee, juist het tegenovergestelde, we moeten China juist intenser benaderen omdat Amerika niet meer te vertrouwen is. Dus dat argument van je klopt niet.
Oh en ook je argument van de Irak oorlog door Amerika en Engeland is niet waar, want in die oorlog wordt zelfs wel een miljoen aan slachtoffers genoemd. Veeel meer dan Gaza. En we doen ook heel veel zaken met Amerika en Engeland.
En nu ga ik weer van het mooie weer genieten, het beste ermee.
Dan mogen ze wel met zichzelf beginnen..quote:Op maandag 25 mei 2026 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben de komende jaren nog werk genoeg om alle daders te liquideren, de familie van de Ayatollah zal tot in de tiende graad worden vernietigd en uitgewist.
Joden zijn 30 procent slimmer dan hun vijanden, leuk geintje van Allah.quote:Op maandag 25 mei 2026 15:46 schreef Najjreb1986 het volgende:
[..]
ook jonge mensen kunnen kapot.. Vooral met die drones tegenwoordig.
Ik geloof niet in dat soort complottheorie. Paranoia lui zijn er al genoeg in de wereld.quote:Op maandag 25 mei 2026 15:46 schreef Najjreb1986 het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel met zichzelf beginnen..
Dat hele zaakje stinkt..
Iedereen had het door. Het plan van Hamas lag zelfs bij de politiek of de Mossad op de burelen.
Een week voor 7 oktober heeft de IDF nog 200 troepen van Gaza naar de Westbank verplaatst. Een paar uur voor de aanval kregen de IDF-ers een telefoontje dat ze niet mochten patrouilleren..
Bekijk deze YouTube-video
Het is gewoon een false flag/ of misbruikte aanval voor project "greater israel".
Ana Kasparian is niet alleen een prachtige vrouw, maar ook iemand die zich consequent inzet voor mensen die onderdrukt worden.quote:Op maandag 25 mei 2026 15:46 schreef Najjreb1986 het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel met zichzelf beginnen..
Dat hele zaakje stinkt..
Iedereen had het door. Het plan van Hamas lag zelfs bij de politiek of de Mossad op de burelen.
Een week voor 7 oktober heeft de IDF nog 200 troepen van Gaza naar de Westbank verplaatst. Een paar uur voor de aanval kregen de IDF-ers een telefoontje dat ze niet mochten patrouilleren..
Bekijk deze YouTube-video
Het is gewoon een false flag/ of misbruikte aanval voor project "greater israel".
UIt niets is dat ooit gebleken. Nu nog steeds niet.quote:Op maandag 25 mei 2026 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Joden zijn 30 procent slimmer dan hun vijanden, leuk geintje van Allah.
Dit is geen complot theorie. Dit zijn gewoon feiten..quote:Op maandag 25 mei 2026 16:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik geloof niet in dat soort complottheorie. Paranoia lui zijn er al genoeg in de wereld.
Zie veel filmpjes van Ana voorbijkomen.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:04 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Ana Kasparian is niet alleen een prachtige vrouw, maar ook iemand die zich consequent inzet voor mensen die onderdrukt worden.
Heb je enig idee waarom Netanyahu weigert een volledig onafhankelijke staatscommissie toe te laten?
Dit gaat helaas niet helpen voor geloofwaardigheid.quote:Op maandag 25 mei 2026 14:12 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Vrij weinig mensen en landen zijn anti Israël eigenlijk.
Een kaaskop die in discussie gaat met een Marokkaan. Ik pak de popcorn erbijquote:Op maandag 25 mei 2026 15:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Als jij er nu eens niet gelijk met gestrekt been in zou gaan met je iedereen dom vinden die voor Israel is, zou ik je serieus nemen, nu even niet. Best jammer wel. Je nodigt zo niet uit tot een gelijkwaardige discussie.
Als het klopt wat ze zegt is Israel olv Netanyahu een shithole.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:16 schreef Shannnon het volgende:
[..]
Zie veel filmpjes van Ana voorbijkomen.
Ze heeft meestal 100 procent gelijk. Ik denk dat ze uiteindelijk vermoord gaat worden door de joodse bende in de USA.
Ze hebben eerst nog een paar honderd/duizend te gaan op hun 7.10 lijstje.quote:Op maandag 25 mei 2026 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vrouw is totaal geradicaliseerd de afgelopen drie jaar. Zij zit inmiddels op hetzelfde niveau als Nick Fuentes.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:04 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Ana Kasparian is niet alleen een prachtige vrouw, maar ook iemand die zich consequent inzet voor mensen die onderdrukt worden.
Heb je enig idee waarom Netanyahu weigert een volledig onafhankelijke staatscommissie toe te laten?
Ah, welke 'Joodse bende'?quote:Op maandag 25 mei 2026 16:16 schreef Shannnon het volgende:
[..]
Zie veel filmpjes van Ana voorbijkomen.
Ze heeft meestal 100 procent gelijk. Ik denk dat ze uiteindelijk vermoord gaat worden door de joodse bende in de USA.
Dat denk ik ook, maar goed, jouw bewering dat Israel een westerse democratische staat is met een grondwet die we hier ook kennen klopt ook niet.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die vrouw is totaal geradicaliseerd de afgelopen drie jaar. Zij zit inmiddels op hetzelfde niveau als Nick Fuentes.
[ twitter ]
Israël is inderdaad een relatief Westerse democratie. Israël scoort in lijn met veel andere Westerse landen, net onder Portugal, Frankrijk en Slovenië en boven België, Italië en Polen.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar goed, jouw bewering dat Israel een westerse democratische staat is met een grondwet die we hier ook kennen klopt ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |