Omdat er met dat soort gekken niet normaal te praten valt. Als Israel ze zo behandeld hebben we 3 dagen van nationale rouw en extra uitzendingen van het NOS propaganda journaal en RTL DPG Nieuws te pakken.quote:Op maandag 25 mei 2026 14:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik heb de beelden gezien. Waarom mepte Spanje erop los eigenlijk? Die zijn vrij anti-Israël.
Vrij weinig mensen en landen zijn anti Israël eigenlijk. Vrij veel landen en mensen zijn tegen het misdadige gedrag van het huidige israelisch kabinet.quote:Op maandag 25 mei 2026 14:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik heb de beelden gezien. Waarom mepte Spanje erop los eigenlijk? Die zijn vrij anti-Israël.
Dus staan ze in Spanje niet zo aan de kant van Israël.quote:Op maandag 25 mei 2026 14:12 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Vrij weinig mensen en landen zijn anti Israël eigenlijk. Vrij veel landen en mensen zijn tegen het misdadige gedrag van het huidige israelisch kabinet.
Ik begrijp dat het voor onze huis-zionisten veel eenvoudiger is om iedereen met kritiek op het doden van tienduizenden onschuldigen, op het mishandelen, op het aanranden en verkrachten door israelische individuen, op het bezetten van niet Israëlische regio’s en landen als antisemitisch te verklaren. Dan hoef je verder niet na te denken en je te verbazen over hoe een land met een verleden als slachtoffer zo uit de bocht kan vliegen.
Weet je wat het grote verschil is? Niemand die Israel steunt of begrip heeft voor de situatie waar het land zich al decennia in bevindt zou gaan juichen bij het doden van onschuldigen. Bijna niemand althans. Maar als het zoals toen op 7 oktober een keertje andersom gebeurd, is er groots begrip en zelfs waardering onder heel erg veel pro pallies en de bekende moslim.quote:Op maandag 25 mei 2026 14:12 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Vrij weinig mensen en landen zijn anti Israël eigenlijk. Vrij veel landen en mensen zijn tegen het misdadige gedrag van het huidige israelisch kabinet.
Ik begrijp dat het voor onze huis-zionisten veel eenvoudiger is om iedereen met kritiek op het doden van tienduizenden onschuldigen, op het mishandelen, op het aanranden en verkrachten door israelische individuen, op het bezetten van niet Israëlische regio’s en landen als antisemitisch te verklaren. Dan hoef je verder niet na te denken en je te verbazen over hoe een land met een verleden als slachtoffer zo uit de bocht kan vliegen.
Dat vind ik zo'n onzin argument altijd he.. Kijk eens naar Rusland. Hoe dat land word aangevallen door Europa op zijn/haar gedrag. Dan komen de Israelische Joden die in Gaza en nu in Libanon huishouden er maar bekaaid van af.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:24 schreef Tengano het volgende:
No Jews no news
Ah, dit wordt een leuk topic volgens mij
Je bent niet goed bij je paasei man.. Heb je die Israeliers zelf niet gezien en hoe zij juichen als er Palestijnen over de clinch gejaagt worden? "Meer, meer, meer!".. De Israelische premier die oproept tot massamoord door naar Amalek te verwijzen..quote:Op maandag 25 mei 2026 14:18 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Weet je wat het grote verschil is? Niemand die Israel steunt of begrip heeft voor de situatie waar het land zich al decennia in bevindt zou gaan juichen bij het doden van onschuldigen. Bijna niemand althans. Maar als het zoals toen op 7 oktober een keertje andersom gebeurd, is er groots begrip en zelfs waardering onder heel erg veel pro pallies en de bekende moslim.
Dát is het grote verschil meneer.
Je bent nogmaals niet goed. Het gaat niet om recht hebben. Maar om mensen die er al woonden. En die verjaagd zijn door de Joden. Omdat "onze God heeft ons dit gebied voor altijd beloofd, 3000 jaar geleden".. Of "onze voorouders woonden er 1900 jaar geleden"...quote:Ik heb mijn geschiedenis goed bestudeerd en kan niet anders dan concluderen dat áls er een volk bestaat die het meeste recht op dat nietige stukje land heeft, het het Joodse volk is. Die hebben daar meer en oudere geschiedenis dan al die mixen van andere bevolkingen bij elkaar. Als je daar ook nog de geschiedenis van het Jodendom in Europa met de holocaust als absolute dieptepunt bij optelt, kan ik niet anders dan pro Israel zijn. Ze verdienen daar het recht te wonen op dat mega kleine stukje land.
Als je dit inderdaad zo erg vind dan had je niet midden in je zin met MAAR moeten komen..quote:Maar ik vind iedere dode verschrikkelijk, Palestijn of moslim of christen of jood. En de reactie in Gaza met zoveel onschuldige doden is verschrikkelijk maar dat waren de bombardementen op Dresden, Hamburg en Tokyo nog veel en veel meer en toen stonden we ook niet met zn allen op de Dam met rode kleding aan te demonstreren omdat de “rode lijn” was overschreden.
En welk narratief probeert de media mensen op te leggen dan?quote:Het is allemaal niet zo simpel, en dat de media de mensen momenteel heel erg duidelijk in een bepaald narratief drukt, is schandalig. Maar gelukkig zien heel erg veel mensen daar nog steeds dwars doorheen, zie ook hier op Fok.
quote:Op maandag 25 mei 2026 14:33 schreef Najjreb1986 het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je paasei man.. Heb je die Israeliers zelf niet gezien en hoe zij juichen als er Palestijnen over de clinch gejaagt worden? "Meer, meer, meer!".. De Israelische premier die oproept tot massamoord door naar Amalek te verwijzen..
Tevens hebben onzettend veel pro Palestijnse mensen 7 oktober als slecht weggezet.
Iets wat je niet ziet bij pro Israelische mensen..
Laatst nog met Cidi Markusower die oproept tot meer geweld in Nederland tegen Palestijnse vluchtelingen dan dat ze "daar" hebben meegemaakt..
Draai het eens om. Stel dat iemand oproept tot geweld tegen Joden. Die zou meteen op staande voet ontslagen zijn.
Vroeger moesten mensen weg omdat ze verzonnen hadden in een Russische Dashja of zo te hebben gezeten..
[..]
Je bent nogmaals niet goed. Het gaat niet om recht hebben. Maar om mensen die er al woonden. En die verjaagd zijn door de Joden. Omdat "onze God heeft ons dit gebied voor altijd beloofd, 3000 jaar geleden".. Of "onze voorouders woonden er 1900 jaar geleden"...
En wat hebben Palestijnen te maken met de verschrikkingen die de Joden zijn aangedaan in Europa? Geef de Joden dan een deel van Duitsland. Die hebben de Joden het meeste pijn aangedaan.
[..]
Als je dit inderdaad zo erg vind dan had je niet midden in je zin met MAAR moeten komen..
Komt nog bij dat we vandaag intelligente bommen hebben. Een andere standaard ook qua hoe om te gaan met de vijand of met onschuldige burgers etc.
[..]
En welk narratief probeert de media mensen op te leggen dan?
Ik zie in Westerse media vooral pro Israelische punten.
Gelukkig inderdaad dat veel mensen hier dwars doorheen zijn gaan kijken. Steeds meer mensen worden wakker.
Ik had het niet over juichende Israeliers, ik had het over mensen in het westen zoals mensen in de politiek en media die Israel niet meteen als de as van het kwaad zien maar toch heel kritisch zijn op hoe Israel tekeer gaat tegenover onschuldige burgers. Als je het over juichende Israeliers hebt mag je het ook wel even over juichende Pallies en veel moslims in het algemeen hebben. Dat zijn er ontelbaar meer dan die paar extreme joodse gekkies die juichen vanwege het doden van mensen in Gaza.quote:Op maandag 25 mei 2026 14:33 schreef Najjreb1986 het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je paasei man.. Heb je die Israeliers zelf niet gezien en hoe zij juichen als er Palestijnen over de clinch gejaagt worden? "Meer, meer, meer!".. De Israelische premier die oproept tot massamoord door naar Amalek te verwijzen..
Tevens hebben onzettend veel pro Palestijnse mensen 7 oktober als slecht weggezet.
Iets wat je niet ziet bij pro Israelische mensen..
Laatst nog met Cidi Markusower die oproept tot meer geweld in Nederland tegen Palestijnse vluchtelingen dan dat ze "daar" hebben meegemaakt..
Draai het eens om. Stel dat iemand oproept tot geweld tegen Joden. Die zou meteen op staande voet ontslagen zijn.
Vroeger moesten mensen weg omdat ze verzonnen hadden in een Russische Dashja of zo te hebben gezeten..
[..]
Je bent nogmaals niet goed. Het gaat niet om recht hebben. Maar om mensen die er al woonden. En die verjaagd zijn door de Joden. Omdat "onze God heeft ons dit gebied voor altijd beloofd, 3000 jaar geleden".. Of "onze voorouders woonden er 1900 jaar geleden"...
En wat hebben Palestijnen te maken met de verschrikkingen die de Joden zijn aangedaan in Europa? Geef de Joden dan een deel van Duitsland. Die hebben de Joden het meeste pijn aangedaan.
[..]
Als je dit inderdaad zo erg vind dan had je niet midden in je zin met MAAR moeten komen..
Komt nog bij dat we vandaag intelligente bommen hebben. Een andere standaard ook qua hoe om te gaan met de vijand of met onschuldige burgers etc.
[..]
En welk narratief probeert de media mensen op te leggen dan?
Ik zie in Westerse media vooral pro Israelische punten.
Gelukkig inderdaad dat veel mensen hier dwars doorheen zijn gaan kijken. Steeds meer mensen worden wakker.
En wat is er precies mis met mensen die Israels daden afkeuren? Je weet dat collectieve afstraffing al lang niet meer mag he? En wat doet Isnotreal? Ze sluiten water en electra af. Bombarderen iedereen naar de malle moer, ongeacht of het een Hamas lid is of niet..quote:Op maandag 25 mei 2026 14:50 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik had het niet over juichende Israeliers, ik had het over mensen in het westen zoals mensen in de politiek en media die Israel niet meteen als de as van het kwaad zien maar toch heel kritisch zijn op hoe Israel tekeer gaat tegenover onschuldige burgers. Als je het over juichende Israeliers hebt mag je het ook wel even over juichende Pallies en veel moslims in het algemeen hebben. Dat zijn er ontelbaar meer dan die paar extreme joodse gekkies die juichen vanwege het doden van mensen in Gaza.
Wat wil je hier precies mee zeggen dan? Dat het dan wel goed is om 750.000 Palestijnen te verdrijven? Waarvan 350.000 al voor de oprichting van de staat Israel.quote:En betreft de geschiedenis, er wonen nog steeds ongeveer 1,5 miljoen arabieren/moslims in Israel. Er heeft nooit een soort totale genocide plaatsgevonden in Israel toen de joden terugkeerden naar het land waar het Jodendom is ontstaan.
Whataboutism is dit..quote:Andersom echter woont er nog nauwelijks een jood in een moslimland, en als ze er al wonen met zeer slechte rechten en vooral plichten. Als je het dan toch over het “verdrijven” van mensen hebt, noem dan ook hoe joden werden verdreven uit moslimlanden, want dat zijn er veel meer dan de pallies in het huidige Israel.
Je moet toch maar wat meer geschiedenis boeken lezen.. Want te doen alsof Palestina voor de Joden er weer kwamen niks was is onzettend buiten de werkelijkheid..quote:En dat Duitsland ze een stuk land hadden moeten geven is prima, maar waarom zouden joden dat accepteren als er al 2000 jaar een niemandsland beschikbaar was waar hun geloof is ontstaan? En in die tijd was het een gebied zonder veel betekenis. De moslims hadden Mekka en Medina, en hun profeet heeft nooit waarde aan Jeruzalem gehecht. Die betekenis is er pas gekomen toen de foute jood daar kwam wonen en het wederom de 1500 jaar oude strijd tussen de arabier en jood werd.
Hahaha, lachwekkend..quote:En dat Israel vervolgens 100x succesvoller werd dan dat nietszeggende stukje land in de 1000 jaar dr voor was geweest, maakte de jaloezie voor de arabier tot het absolute toppunt.
Leve een land dat pas 50 jaar bestaat! Leve een volk dat als je hun DNA onderzoekt uit zo ongeveer alle landen behalve “Palestina” vandaan komt.quote:Op maandag 25 mei 2026 14:24 schreef Najjreb1986 het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n onzin argument altijd he.. Kijk eens naar Rusland. Hoe dat land word aangevallen door Europa op zijn/haar gedrag. Dan komen de Israelische Joden die in Gaza en nu in Libanon huishouden er maar bekaaid van af.
Geen sancties, ieder land kijkt weg bij de misdaden van dat klote land.
En ik heb nog geen volk gezien in de geschiedenis van de mensheid die land en huizen kan claimen omdat "onze voorouders woonden hier 1900 jaar geleden" of "onze God heeft ons dit land beloofd 3000 jaar geleden"...
Gelukkig dat de landen die nu zo pro Israel zijn bestuurd worden door de oude garde. Die oude garde word gechanteerd maar die vertrekken snel.
Ik denk over een paar jaar als een jonge generatie overal aan de macht is dat Israel het zeer moeilijk gaat krijgen..
Leve Palestina!
Je doet nu net alsof ik alles maar helemaal prima vind wat Israel doet. En je doet net alsof ik zelfs sta te juichen. Ik geef je echter historische context. Ik heb nooit gezegd dat er geen mensen zijn verdreven, er zijn zeker onschuldige mensen uit hun huizen gezet/verdreven toen Israel werd gesticht. Maar historisch gezien was het al deze ophef totaal niet waard. Er zijn 2 miljoen Armeniers verdreven door de Turken rond dezelfde periode, en er worden momenteel miljoenen Oegoeren in China een kopje kleiner gemaakt/in kampen gebrainwashed. Waar zijn de demonstraties en waar is die enorme ophef in de media die we wel zien over Israel?quote:Op maandag 25 mei 2026 14:59 schreef Najjreb1986 het volgende:
[..]
En wat is er precies mis met mensen die Israels daden afkeuren? Je weet dat collectieve afstraffing al lang niet meer mag he? En wat doet Isnotreal? Ze sluiten water en electra af. Bombarderen iedereen naar de malle moer, ongeacht of het een Hamas lid is of niet..
Een maand voor een staakthetvuren is men erachter gekomen dat 82% van de slachtoffers geen Hamas leden waren. Maar onschuldige burgers..
Die Palestijnen juichten omdat het hek van de dam was (figuurlijk). Ze hadden de bezetting van zich af geschud. De meesten hadden geen idee van de verschrikkingen die Hamas en andere organisaties hadden uitgevoerd in Israel. Het ging hen om een symbolische daad, het hek kapot maken waarmee Gaza jarenlang omringd was. En waardoor ze in een open gevangenis leefden.
[..]
Wat wil je hier precies mee zeggen dan? Dat het dan wel goed is om 750.000 Palestijnen te verdrijven? Waarvan 350.000 al voor de oprichting van de staat Israel.
[..]
Whataboutism is dit..
Iran is een soort van moslimland land en daar hebben ze de grootste Jodengemeenschap ter wereld.
[..]
Je moet toch maar wat meer geschiedenis boeken lezen.. Want te doen alsof Palestina voor de Joden er weer kwamen niks was is onzettend buiten de werkelijkheid..
Tevens dat Jeruzalem niet belangrijk was voor moslims is ook onzin... Misschien wat lezen over de kruistochten?
[..]
Hahaha, lachwekkend..
Je weet dat Palestina eeuwenlang HET gebied was waar men olijven vandaan haalde?
Echt, je weet van toeten noch blazen. Dus zwijg gewoon.
Hehehe, kom je nog met meer domme oneliners?quote:Op maandag 25 mei 2026 15:03 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Leve een land dat pas 50 jaar bestaat! Leve een volk dat als je hun DNA onderzoekt uit zo ongeveer alle landen behalve “Palestina” vandaan komt.
De Palestijn is een mix van Egyptisch, Libanees, Syrisch en Jordanees bloed. En sinds een jaar of 50 hebben ze een vlag en een land die pas sinds letterlijk afgelopen jaren of zelfs maanden wordt erkend.
Je gelooft niet in een vrij land voor de inwoners van een Palestina, maar in een land waar de moslims de baas over de slechte jood zijn. Dat zijn ze in zonder uitzondering iedere moslim staat, en geen enkel moslim land is een voorbeeld voor de rest van de wereld.
Salomon, David, Herodus, Saul waren zeker ook moslims?quote:Op maandag 25 mei 2026 15:11 schreef Najjreb1986 het volgende:
[..]
Hehehe, kom je nog met meer domme oneliners?
Wat maakt het uit welk "bloed" ze hebben? Voordat Nederland Nederland werd bestond het ook uit groeperingen en mensen met verschillend bloed.
Israel bestaat ook slechts 80 jaar, dus wat is het verschil? En Israel bestond toen de Joden de staat Israel uitriepen. En toen waren er landen en staten die hen erkenden. En ze bestond. Zo gaat het nou eenmaal met landen en staten.
Het Palestina zoals dat word voorgesteld is een land waar Joden, christenen en moslims samen leven. Beetje zoals voor de tijd dat de Joodse Zionisten zich ermee gingen bemoeien. En zonder bezetting door de Ottomanen of de Britten.
Als jij er nu eens niet gelijk met gestrekt been in zou gaan met je iedereen dom vinden die voor Israel is, zou ik je serieus nemen, nu even niet. Best jammer wel. Je nodigt zo niet uit tot een gelijkwaardige discussie.quote:Op maandag 25 mei 2026 15:11 schreef Najjreb1986 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit welk "bloed" ze hebben? Voordat Nederland Nederland werd bestond het ook uit groeperingen en mensen met verschillend bloed.
Israel bestaat ook slechts 80 jaar, dus wat is het verschil? En Israel bestond toen de Joden de staat Israel uitriepen. En toen waren er landen en staten die hen erkenden. En ze bestond. Zo gaat het nou eenmaal met landen en staten.
Het Palestina zoals dat word voorgesteld is een land waar Joden, christenen en moslims samen leven. Beetje zoals voor de tijd dat de Joodse Zionisten zich ermee gingen bemoeien. En zonder bezetting door de Ottomanen of de Britten.
Israel bestaat inderdaad officieel pas zo’n 80 jaar maar wordt door archeologische vondsten en geschriften erkend door historici zo’n 3000 jaar oud geschat. Ook wordt het land Israel door zowel de Tora als de Bijbel zeer veel genoemd, en wordt duidelijk beschreven dat het land Israel zich oa bevindt waar het zich nu ook bevindt, echter nog een stuk groter zelfs.quote:Op maandag 25 mei 2026 15:11 schreef Najjreb1986 het volgende:
[..]
Leve Westerlijke Sahara!quote:Op maandag 25 mei 2026 14:24 schreef Najjreb1986 het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n onzin argument altijd he.. Kijk eens naar Rusland. Hoe dat land word aangevallen door Europa op zijn/haar gedrag. Dan komen de Israelische Joden die in Gaza en nu in Libanon huishouden er maar bekaaid van af.
Geen sancties, ieder land kijkt weg bij de misdaden van dat klote land.
En ik heb nog geen volk gezien in de geschiedenis van de mensheid die land en huizen kan claimen omdat "onze voorouders woonden hier 1900 jaar geleden" of "onze God heeft ons dit land beloofd 3000 jaar geleden"...
Gelukkig dat de landen die nu zo pro Israel zijn bestuurd worden door de oude garde. Die oude garde word gechanteerd maar die vertrekken snel.
Ik denk over een paar jaar als een jonge generatie overal aan de macht is dat Israel het zeer moeilijk gaat krijgen..
Leve Palestina!
Wat hebben mensen toch altijd een vooroordeel? Ik kom voor Palestijnen op, en het gaat om "moslimbroeders"? Waar heb je het over. Ik ben zo wit als sneeuw, en zo atheist als Darwin.. En zo ex-christen als Darwin ook overigens.quote:Op maandag 25 mei 2026 15:11 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof ik alles maar helemaal prima vind wat Israel doet. En je doet net alsof ik zelfs sta te juichen. Ik geef je echter historische context. Ik heb nooit gezegd dat er geen mensen zijn verdreven, er zijn zeker onschuldige mensen uit hun huizen gezet/verdreven toen Israel werd gesticht. Maar historisch gezien was het al deze ophef totaal niet waar. Er zijn 2 miljoen Armeniers verdreven door de turken rond dezelfde periode, en er worden momenteel miljoenen Oegoeren in China een kopje kleiner gemaakt/in kampen gebrainwashed. Waar zijn de demonstraties en waar is die enorme ophef in de media die we wel zien over Israel?
Het klopt gewoon niet.
Jij bent duidelijk emotioneel betrokken bij je moslimbroeders, maar die moslimbroeders hebben zo ongeveer de halve wereld ter beschikking, en de jood heeft alleen een piepklein stukje land waar hun complete geloof-geschiedenis zit. Als je dat niet kunt begrijpen en daar geen begrip voor hebt, dan moet je eens bedenken hoeveel mensen er nu in Nederland wonen die daar geen enkele geschiedenis hebben. Moeten we daar dan ook maar tegen beginnen te demonstreren en eisen dat ze weggaan?
Dat komt omdat ik al jaren discussieer met die domme Israel goedpraters. En steeds kom je dezelfde kool tegen die ze stoven..quote:Op maandag 25 mei 2026 15:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Als jij er nu eens niet gelijk met gestrekt been in zou gaan met je iedereen dom vinden die voor Israel is, zou ik je serieus nemen, nu even niet. Best jammer wel. Je nodigt zo niet uit tot een gelijkwaardige discussie.
Ja, alleen zegt het niet zoveel. Ten eerste woonden er daarvoor ook al mensen, was het koninkrijk maar een paar honderd jaar een stabiel gebied, zijn er sindsdien tig anderen gekomen en stammen de Palestijnen af van Canaanieten, Phoeniciërs en bekeerde Joden. Zij zijn ook de oorspronkelijke bevolking van het gebied.quote:Op maandag 25 mei 2026 15:19 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Israel bestaat inderdaad officieel pas zo’n 80 jaar maar wordt door archeologische vondsten en geschriften erkend door historici zo’n 3000 jaar oud geschat. Ook wordt het land Israel door zowel de Tora als de Bijbel zeer veel genoemd, en wordt duidelijk beschreven dat het land Israel zich oa bevindt waar het zich nu ook bevindt, echter nog een stuk groter zelfs.
Draai het eens om. Stel dat in de Koran staat dat moslims Nederland zouden moeten bewonen, in de Koran die meer dan duizend jaar oud is. En er wonen hier al duizenden jaren moslims. Zou jij dan tegen die moslims zeggen “je moet vertrekken want er woonden ook al Nederlanders”? Dat geloof je toch zelf niet.
Boeiend?quote:Op maandag 25 mei 2026 15:19 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Israel bestaat inderdaad officieel pas zo’n 80 jaar maar wordt door archeologische vondsten en geschriften erkend door historici zo’n 3000 jaar oud geschat. Ook wordt het land Israel door zowel de Tora als de Bijbel zeer veel genoemd, en wordt duidelijk beschreven dat het land Israel zich oa bevindt waar het zich nu ook bevindt, echter nog een stuk groter zelfs.
Weer een vergelijking van niks...quote:Draai het eens om. Stel dat in de Koran staat dat moslims Nederland zouden moeten bewonen, in de Koran die meer dan duizend jaar oud is. En er wonen hier al duizenden jaren moslims. Zou jij dan tegen die moslims zeggen “je moet vertrekken uit Nederland en mag het land niet bewonen ook al staat het in de Koran want er woonden ook al Nederlanders”? Dat geloof je toch zelf niet.
Baskenland in Spanje. Catalanen in Catalonië. Je zou zelfs kunnen zeggen dat de indianen in Amerika bepaalde gebieden zouden moeten kunnen claimen. Russen in Oekraine zelfs. Daardoor ontstaan conflicten en zelfs oorlogen.quote:Op maandag 25 mei 2026 15:19 schreef Najjreb1986 het volgende:
[..]
Wat hebben mensen toch altijd een vooroordeel? Ik kom voor Palestijnen op, en het gaat om "moslimbroeders"? Waar heb je het over. Ik ben zo wit als sneeuw, en zo atheist als Darwin.. En zo ex-christen als Darwin ook overigens.
Tevens slaat jouw vergelijking echt nergens op. Denk je dat de demonstraties die er waren er waren omdat Israel in 1920-1949 750.000 mensen op de vlucht heeft doen slaan of vermoord? Nee, het gaat om wat Israel NU doet.. Ze vermoorden 90.000 mensen. En 81% is onschuldig.. Dus ze doen het nog slechter dan Amerika en Engeland in Irak en Afghanistan.
Stel dat Turkije NU al die Armenen zou vermoorden of op de vlucht doen slaan. Dan zou je heus wel rode lijn demonstraties krijgen. Vooral als blijkt dat de Turken hulp krijgen van onze landen..
Want dat is ook waarom men protesteert tegen Israel en niet tegen Sudan. Wij zijn medeplichting aan de massaslachting in Gaza. Niet in Sudan.
Laatste alinea snap ik niet zo goed..
Ik denk dat de Europese Joden meer geschiedenis hadden/hebben in Europa dan in het MO, waar ze al 1900 jaar niet meer kwamen..
En noem mij nog een groep op die kan zeggen "ik moet hier kunnen wonen, want 1900 jaar geleden woonden mijn voorouders hier"...Ik denk niet dat je een groep kan opnoemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |