Die Noah speelt ook niks inderdaadquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
Eerst Chess hart onder de riem steken, maar daarna opnieuw als een malloot op die bar meppen bij weer een prima 2e plek..
Oprecht een paljas die gast, net als Noah met z'n 'Fuck!'.. Speel zelf dan eens, pussies.
Oké dat had ik gemistquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:59 schreef Chanel5 het volgende:
niet bij - punten was van te voren gezegd
Noah kan alleen maar commentaar leveren. Of eigenlijk: herhalen wat Salar zegtquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die Noah speelt ook niks inderdaad
Waneer was dat , ik hoor Jan er niet over toen hij de Slangen vroeg welke troef ze kozen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:59 schreef Chanel5 het volgende:
niet bij - punten was van te voren gezegd
Je de buikspreekpop van Salarquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:06 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Noah kan alleen maar commentaar leveren. Of eigenlijk: herhalen wat Salar zegt
Jawel vanavond nadat ze voor de verdubbelaar kozen, 250 of 500 ect.. en laatste is -50 niet -100quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waneer was dat , ik hoor Jan er niet over toen hij de Slangen vroeg welke troef ze kozen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |