Ik heb een vermoeden dat LIF hier niet op zit te wachten..quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik dacht aan LIF, maar daar is Masberum het niet mee eens geloof ik (zie SEX feedback).
Nou, het was niet de standaard om borsten in reclame te hebben hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Tja ja helaas wel. En nu schiet een deel van de bevolking in een kramp terwijl je een goede 25j geleden nog gewoon borsten kon zien tijdens de reclame van Tahiti douchegel. Geen kat deed daar raar over.
Verpreutsing in deze tijden.. ik zal het nooit begrijpen.
Wel van Tahiti en Faquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou, het was niet de standaard om borsten in reclame te hebben hoor.
Borsten in een reclame is geen doel op zich.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou, het was niet de standaard om borsten in reclame te hebben hoor.
Zoiets?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:13 schreef incel het volgende:
Ik hou van tepels alleen heeft mijn meisje nog van die hele zachte kleine dunne tepels. Ik hou er juist van als ze echt zo hard zijn
Ja dat is dan weer net iets te, of naja, ik denk dat ik het er wel mee zou kunnen, met een nat t-shirt of zo zou dit er wel echt geil uitzienquote:
Even wat harder oppompen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:13 schreef incel het volgende:
Ik hou van tepels alleen heeft mijn meisje nog van die hele zachte kleine dunne tepels. Ik hou er juist van als ze echt zo hard zijn
Dat vind ik wel echt goor. Toen ik je post zag kreeg ik een rilling. Dit lijkt zo onnatuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:17 schreef incel het volgende:
Echt van die torpedotieten met van die dikke spenen erop
Gelukkig niet. Ziet er niet uit.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:58 schreef incel het volgende:
[..]
Zulke vrouwen bestaan helemaal niet echt joh
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |