'Natuurlijk'. Want een penis lijkt zoveel op een vagina. En een tepel is niet seksueel. Goede poging 3 uit 10quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:50 schreef Mikeytt het volgende:
Op FOK! mogen vrouwentepels gewoon.
Verder gaat die vergelijking niet op natuurlijk. Een penis kan je vergelijken met een vagina, niet met tepels. Onder feministen is er de Free The Nipple movement.
Ja dat klopt wel volgens mij. Maar dat verplaatst het probleem alleen een beetje.. want waarom mag het niet op de normale kanalen..quote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:00 schreef Lenny77 het volgende:
Is het niet zo dat foto's met echt zichtbare tepels verwijderd worden op normale kanalen?
En op deze manier 'omzeil' je het verwijderen van je foto die toch genoeg laat zien.
Heb nu even A.I. geraadpleegt en die stelt inderdaad o.a. wat jij stelt.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 07:39 schreef Kottnauer het volgende:
Goede vraag. Het lijkt mij cultureel bepaald. Wat ook meespeelt, is dat de tepel opgezet kan zijn of niet.
quote:Er is geen biologisch principe waardoor een vrouwelijke tepel “gevaarlijker” is dan een mannelijke; het verschil is grotendeels cultureel en historisch ontstaan.
Op de normale kanalen heb je idd het risico dat er kinderen meekijken of een deel preutse mensen en ze kunnen het zich niet veroorloven dat er gedoe van komt.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:54 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel volgens mij. Maar dat verplaatst het probleem alleen een beetje.. want waarom mag het niet op de normale kanalen..
[..]
Heb nu even A.I. geraadpleegt en die stelt inderdaad o.a. wat jij stelt.
En verder
Adverteerders willen “veilige” inhoud voor een breed publiek.
Internationale platforms moeten rekening houden met verschillende landen en wetten.
En het maakt Lenny haar moderatorschap ook wat gemakkelijker
Simpele regels (“geen zichtbare vrouwelijke tepels”) zijn makkelijker automatisch te modereren dan context beoordelen.
A.I. blijft nog steeds A.I. ik kan niet verzinnen dat iemand denkt aan tepels als zijnde gevaarlijk![]()
[..]
Omdat veel vrouwen gewoon heel graag willen pronken met de tieten maar denken dat ze nog klasse/stijl hebben zodra ze alleen de tepel verbergen en dus niets fout doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:23 schreef Masberum het volgende:
Op de FOK! frontpage kwam ik dit tegen
[ afbeelding ]
Ik vraag me daarbij vooral af waarom dat wel mag maar zodra er de tepel zichtbaar is het wel seksueel is.. Bij de vagina en een penis kan ik het nog begrijpen. Maar als je al zoveel van je borst laat zien, wat maakt dan dat laatste stukje nog uit?
Ter vergelijking, iemand laat zijn penis zien maar censureert zijn topje. Dat vinden mensen in het algemeen niet oke volgens mij. Waarom wordt dat wel geaccepteerd als vrouwen het bij hun borsten doen?
Is puur cultuurafhankelijk. Er waren en zijn nog steeds heel veel culturen waar vrouwen gewoon openlijk met blote borsten rondlopen. Helaas steeds minder, maar toch.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:23 schreef Masberum het volgende:
Op de FOK! frontpage kwam ik dit tegen
[ afbeelding ]
Ik vraag me daarbij vooral af waarom dat wel mag maar zodra er de tepel zichtbaar is het wel seksueel is.. Bij de vagina en een penis kan ik het nog begrijpen. Maar als je al zoveel van je borst laat zien, wat maakt dan dat laatste stukje nog uit?
Ter vergelijking, iemand laat zijn penis zien maar censureert zijn topje. Dat vinden mensen in het algemeen niet oke volgens mij. Waarom wordt dat wel geaccepteerd als vrouwen het bij hun borsten doen?
Dit gebeurd pas sinds Big-Tech de Amerikaanse normen en waarden op de rest van de wereld ging toepassen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:00 schreef Lenny77 het volgende:
Is het niet zo dat foto's met echt zichtbare tepels verwijderd worden op normale kanalen?
En op deze manier 'omzeil' je het verwijderen van je foto die toch genoeg laat zien.
Nog op haar afgetrokken?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Had vroeger op de mavo een lerares met altijd zichtbare tepels in een strak truitje.
Heeft wel indruk gemaakt dus.
Dus het is seksueel beeldmateriaal.
Ze was lelijk qua gezicht, maar lichaam wel ‘plork’
Tja ja helaas wel. En nu schiet een deel van de bevolking in een kramp terwijl je een goede 25j geleden nog gewoon borsten kon zien tijdens de reclame van Tahiti douchegel. Geen kat deed daar raar over.quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit gebeurd pas sinds Big-Tech de Amerikaanse normen en waarden op de rest van de wereld ging toepassen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 4 juni 2026 08:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Tja ja helaas wel. En nu schiet een deel van de bevolking in een kramp terwijl je een goede 25j geleden nog gewoon borsten kon zien tijdens de reclame van Tahiti douchegel. Geen kat deed daar raar over.
Verpreutsing in deze tijden.. ik zal het nooit begrijpen.
"Deze video heeft een leeftijdsbeperking en is alleen beschikbaar op YouTube. Meer informatie"quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Oh wow. Nooit gezien. Was dit op de Nederlandse tv ja?
Yep, overal en ook op normale kinderuren. En regelmatig met een ander bloot meisje.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Oh wow. Nooit gezien. Was dit op de Nederlandse tv ja?
Zo zie je maar.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
"Deze video heeft een leeftijdsbeperking en is alleen beschikbaar op YouTube. Meer informatie"
Q.E.D.
Is nog steeds niet raar, alleen wordt de Europese cultuur in een Amerikaanse cultuur-mal geperst.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Yep, overal en ook op normale kinderuren. En regelmatig met een ander bloot meisje.
Heel normaal.
Net zoals topless liggen op het strand.
Niemand vond dat raar.
Ken je een betere plaats?quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
(discussie over) bloot is toch geen seks?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |