Dat ligt aan je woonplaats. Rotterdam zit net op de grens van het cultuurverschil, dus je moet overal specificeren of het met ketchup of curry isquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
Een patatje speciaal is niet met ketchup kut
Speciaal is mayo curry uitjes. Iedereen die anders denk moet zijn geslacht in een stopcontact drukkenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat ligt aan je woonplaats. Rotterdam zit net op de grens van het cultuurverschil, dus je moet overal specificeren of het met ketchup of curry is
In het noorden ketchup, in het zuiden curry. Het noorden van Nederland is slimmer, ergo, speciaal ketchup is beter.
Morgen staat een groep boze Groningers en Friezen voor je deur denk ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Speciaal is mayo curry uitjes. Iedereen die anders denk moet zijn geslacht in een stopcontact drukken
In dat geval is het ook gewoon een frietje speciaal.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat ligt aan je woonplaats. Rotterdam zit net op de grens van het cultuurverschil, dus je moet overal specificeren of het met ketchup of curry is
In het noorden ketchup, in het zuiden curry. Het noorden van Nederland is slimmer, ergo, speciaal ketchup is beter.
Bro ik kom uit Friesland en daar is het gewoon met curryquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Morgen staat een groep boze Groningers en Friezen voor je deur denk ik.
Onzin. Ik ben half Fries en heb altijd ketchup gezien.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bro ik kom uit Friesland en daar is het gewoon met curry
Ja maar jij bent sowieso een speciaal geval. Patat of nietquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Onzin. Ik ben half Fries en heb altijd ketchup gezien.
Groningen ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bro ik kom uit Friesland en daar is het gewoon met curry
Akkoord brothersestra.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Speciaal is mayo curry uitjes. Iedereen die anders denk moet zijn geslacht in een stopcontact drukken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |