abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220863403
Een nieuwe snackbar gevonden die goede prijzen heeft in een buitenwijk van Roffa _O_

3,10 euro betaald voor een patatje speciaal ketchup _O_
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220863415
Een patatje speciaal is niet met ketchup kut :')
-XOXO-
pi_220863428
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
Een patatje speciaal is niet met ketchup kut :')
Dat ligt aan je woonplaats. Rotterdam zit net op de grens van het cultuurverschil, dus je moet overal specificeren of het met ketchup of curry is

In het noorden ketchup, in het zuiden curry. Het noorden van Nederland is slimmer, ergo, speciaal ketchup is beter.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220863441
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:28 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Dat ligt aan je woonplaats. Rotterdam zit net op de grens van het cultuurverschil, dus je moet overal specificeren of het met ketchup of curry is

In het noorden ketchup, in het zuiden curry. Het noorden van Nederland is slimmer, ergo, speciaal ketchup is beter.
Speciaal is mayo curry uitjes. Iedereen die anders denk moet zijn geslacht in een stopcontact drukken :{w
-XOXO-
pi_220863449
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:29 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Speciaal is mayo curry uitjes. Iedereen die anders denk moet zijn geslacht in een stopcontact drukken :{w
Morgen staat een groep boze Groningers en Friezen voor je deur denk ik. :{w
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 20:31:08 #6
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220863455
Niet alleen zeggen die rare Hollanders tegen friet patat, en gooien ze pindasaus over een spoetnik waar curry op hoort. Maar nu gooien ze dus ook ketchup ipv curry over een friet speciaal. _O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 20:31:25 #7
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220863459
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:28 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Dat ligt aan je woonplaats. Rotterdam zit net op de grens van het cultuurverschil, dus je moet overal specificeren of het met ketchup of curry is

In het noorden ketchup, in het zuiden curry. Het noorden van Nederland is slimmer, ergo, speciaal ketchup is beter.
In dat geval is het ook gewoon een frietje speciaal.

Boven de rivier spreken we over patat en is speciaal dus ook gewoon met curry
pi_220863464
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:30 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Morgen staat een groep boze Groningers en Friezen voor je deur denk ik. :{w
Bro ik kom uit Friesland en daar is het gewoon met curry
-XOXO-
pi_220863475
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:32 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Bro ik kom uit Friesland en daar is het gewoon met curry
Onzin. Ik ben half Fries en heb altijd ketchup gezien.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 20:34:29 #10
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220863483
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:33 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Onzin. Ik ben half Fries en heb altijd ketchup gezien.
Ja maar jij bent sowieso een speciaal geval. Patat of niet :')
-XOXO-
  vrijdag 22 mei 2026 @ 20:53:28 #11
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_220863637
doe mij maar drie jos brinkies
  vrijdag 22 mei 2026 @ 20:59:14 #12
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_220863683
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:32 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Bro ik kom uit Friesland en daar is het gewoon met curry
Groningen ook.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 21:14:17 #13
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220863757
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:29 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Speciaal is mayo curry uitjes. Iedereen die anders denk moet zijn geslacht in een stopcontact drukken :{w
Akkoord brothersestra.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  maandag 1 juni 2026 @ 13:43:40 #14
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_220935706
Users die de buitenwijken van Roffa niet kennen :')
Beati pauperes spiritu
  maandag 1 juni 2026 @ 13:53:39 #15
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220935755
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
Een patatje speciaal is niet met ketchup kut :')
Dat wist TS ook wel, maar lekker stoken he, dat kan die niet laten.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_221007871
Ketchup bij je patat is echt :r

Mayo en pinda is voor de echte goden _O_
  donderdag 11 juni 2026 @ 12:48:22 #17
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221007909
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:28 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Dat ligt aan je woonplaats. Rotterdam zit net op de grens van het cultuurverschil, dus je moet overal specificeren of het met ketchup of curry is

In het noorden ketchup, in het zuiden curry. Het noorden van Nederland is slimmer, ergo, speciaal ketchup is beter.
Wat een flauwekul. In Utrecht is het gewoon met curry.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Moderator donderdag 11 juni 2026 @ 12:49:54 #18
18653 crew  D.
pi_221007940
Ketchup over je friet met mayo/curry/uitjes gooien?
pi_221008868
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:49 schreef D. het volgende:
Ketchup over je friet met mayo/curry/uitjes gooien?
Knettergek daar in Rotjeknor.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221008883
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
Een patatje speciaal is niet met ketchup kut :')
Klopt, maar alle mikeytt topics zitten vol met engagement bait, is onderdeel van zijn act.
pi_221008911
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
engagement bait
Die is fraai. En... waar. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')