abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juli 2026 @ 14:07:43 #76
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221413113
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 00:44 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ah gossie, arme man, eerst rechtszaak op rechtszaak traineren, zelfs in cassatie gaan na een hoger beroep, en dan is hij zielig omdat het al jaren speelt?

Het had allemaal een stuk sneller kunnen gaan natuurlijk, en misschien had hij zich dan zelfs wel weer kunnen vertonen, maar kom niet aan met "het is allemaal zo zielig voor zijn gezin omdat dit al zolang duurt".
Dat had hij dan zelf maar moeten bedenken, bij voorkeur vóór hij zich misdroeg.
Ik verdedig hem niet he. Hij heeft oliedom gehandeld.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221414141
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juli 2026 14:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wat ben je dan wel aan het doen.
  donderdag 23 juli 2026 @ 21:12:14 #78
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_221415990
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 00:44 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ah gossie, arme man, eerst rechtszaak op rechtszaak traineren, zelfs in cassatie gaan na een hoger beroep, en dan is hij zielig omdat het al jaren speelt?

Het had allemaal een stuk sneller kunnen gaan natuurlijk
eEnZ :7

love & heet
  donderdag 23 juli 2026 @ 21:47:39 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221416445
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juli 2026 14:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nee, je vindt het "zielig" voor hem en zijn gezin dat dit allemaal zo lang duurt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_221416656
Persoonlijk zou ik het liefst na de zomer de gevangenis in willen, ergens in oktober/november/december bijvoorbeeld. Zomers vastzitten is erg.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
I stand with (the) Netherlands. w/
  donderdag 23 juli 2026 @ 22:15:55 #81
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221416725
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juli 2026 23:41 schreef phpmystyle het volgende:
Ben geen ali b fan. Maar ben je op enig moment niet voldoende gestraft?
Hij heeft nog geen dag in de cel gezeten nadat hij schuldig is bevonden aan meervoudige verkrachting.

Is hij dan voldoende gestraft?
Laffe huichelaar
pi_221416733
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 22:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Hij heeft nog geen dag in de cel gezeten nadat hij schuldig is bevonden aan meervoudige verkrachting.

Is hij dan voldoende gestraft?
Zo heeft hij het niet ervaren, hij vindt(weet zeker) dat ie onschuldig is.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
I stand with (the) Netherlands. w/
  donderdag 23 juli 2026 @ 22:36:18 #83
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221416827
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 22:18 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]
Zo heeft hij het niet ervaren, hij vindt(weet zeker) dat ie onschuldig is.
je Ellen ten Damme is geen straatmeid en geen gezelschap voor Ali , maar dat snapt ie nu ook wel
Ellen is leuk gezelschap denk ik dat wel, maar met je tengels vanaf blijven
ze zal zeer geschokt zijn geweest , dat geloof ik zeker
zware miskleun Ali , erg dom
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221417207
Hij kan na het uitzitten van zijn straf, gewoon een zangcarrière beginnen in het heilige Marokko. Of een business-event organiseren.

Of in het heiligdom Dubai. Maar blijkbaar is die daar gewoon stront.
pi_221417209
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 22:36 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
je Ellen ten Damme is geen straatmeid en geen gezelschap voor Ali , maar dat snapt ie nu ook wel
Ellen is leuk gezelschap denk ik dat wel, maar met je tengels vanaf blijven
ze zal zeer geschokt zijn geweest , dat geloof ik zeker
zware miskleun Ali , erg dom
Ellen is geweldig. Wat zal zij spijt hebben gehad van die deelname aan dat achterlijke programma van Ali B.
  vrijdag 24 juli 2026 @ 00:44:09 #86
174940 W00fer
Maar echt
pi_221417214
Wat me wel enorm verbaast bij dit soort BN' er zaken is dat Ali en Peter Gillis en Marco Borsato allemaal een hele resem aan getuigen willen laten horen en dat het het OM dat allemaal afwijst. Waarom? Mag je jezelf niet verdedigen?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_221417216
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 00:44 schreef W00fer het volgende:
Wat me wel enorm verbaast bij dit soort BN' er zaken is dat Ali en Peter Gillis en Marco Borsato allemaal een hele resem aan getuigen willen laten horen en dat het het OM dat allemaal afwijst. Waarom? Mag je jezelf niet verdedigen?
Dat wijst het OM toch niet af? Dat doen de rechters.
  maandag 27 juli 2026 @ 22:45:10 #88
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221448042
Youp van 't Hek hekelt Ali B: 'Meurende muiltje'

Cabaretier heeft de veroordeelde rapper Ali B met de spreekwoordelijke grond gelijk gemaakt na de rel over zijn geannuleerde boeking als spreker op een beurs voor ondernemers, in de Harbour Club.

Youp vindt het onterecht dat Ali de schuld voor de mediastorm rond zijn klusje neerlegt bij de media zelf. Cynisch schrijft Youp dat hij 'het heel jammer vindt', "Ik had als voormalig artiest veel vragen voor deze rappende grootheid. Zoals: hoe moet ik met mijn fans omgaan? Is het aardig als ik met mijn ervaring af en toe een schrijfkamp geef aan jonge artiesten?"

En de sarcastische Youp had nog wel meer vragen. "Is het gezellig als die fans daar dan ook kunnen blijven slapen? Domweg omdat dat beter is voor de intimiteit tussen leerling en meester? Doodgewone vragen aan een man met ervaring. Maar de avond ging dus niet door."

De grappenmaker besluit: "Niet wegens te weinig, maar wegens te veel belangstelling. Meer aandacht van de media dan van jonge meisjes met theaterambities. Uit die hoek was er niet veel vraag. Ali is daar terecht pissig over. Hij zei het zelf overduidelijk: geen respect. Heerlijke tekst uit dat meurende muiltje.."

Ali B legde schuld van cancelen klus als spreker bij de media

Zelf reageerde Ali tegenover RTL Boulevard op zijn beslissing om het optreden als spreker te annuleren: "De afgelopen vier jaar heb ik dit ook gedaan. Ook ik moet gewoon werken. Er is ongelooflijk veel vraag van mensen die voor het ondernemerschap met mij willen zijn. Het zou een mediaspektakel worden. Veel media hadden zich aangemeld in de verwachting dat ik iets over mijn persoonlijke omstandigheden zou zeggen, terwijl ik al had aangegeven dat niet te gaan doen."

Podiumterugkeer Ali B onder de loep na veroordeling

60% van de Nederlanders zei deze week dat Ali B wel het recht heeft om te werken, al vonden de meeste respondenten zijn recent aangekondigde optreden wel wat smakeloos...

https://www.shownieuws.nl(...)i-b-meurende-muiltje

Ali heeft de pr weer helemaal voor elkaar _O- _O-
pi_221448706
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 00:44 schreef W00fer het volgende:
Zoals al gezegt gaat het OM daar niet over, dat doet de rechter, een getuigenverhoor en zeker als het om slachtoffers gaat is emotioneel behoorlijk ingrijpend daarom word dat meestal niet op openbare zittingen gedaan, maar in een besloten verhoor, soms met het OM en de advocaat erbij, soms zonder. Dat is ook hoe strafzaken werken, zowel het OM als advocaten kunnen wensen indienen ten aanzien van het onderzoek.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 31 juli 2026 @ 03:53:36 #90
174940 W00fer
Maar echt
pi_221469669
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 07:15 schreef raptorix het volgende:

[..]
Zoals al gezegt gaat het OM daar niet over, dat doet de rechter, een getuigenverhoor en zeker als het om slachtoffers gaat is emotioneel behoorlijk ingrijpend daarom word dat meestal niet op openbare zittingen gedaan, maar in een besloten verhoor, soms met het OM en de advocaat erbij, soms zonder. Dat is ook hoe strafzaken werken, zowel het OM als advocaten kunnen wensen indienen ten aanzien van het onderzoek.
Typefout vanuit mij, waarom de rechter dat allemaal afwees.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_221469698
Je mag hem nog steeds geen dader noemen want het vonnis is nog niet definitief. Zo werkt onze rechtstaat.
pi_221469710
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 05:44 schreef dbgfan het volgende:
Je mag hem nog steeds geen dader noemen want het vonnis is nog niet definitief. Zo werkt onze rechtstaat.
Nee in principe is het nooit definitief volgens jouw dan, want je kunt ook over 15 jaar nog herziening aanvragen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 03:05:59 #93
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221477240
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')