Als we jou in de pan koken zal dat ook niet heel veel beter wordenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja precies, dat is dus de reden dat de boel verbrandt
hopen dat morgen salaris er is.. kan ik wat extra boodschappen doen..quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:12 schreef Ama het volgende:
Wat zijn de weekend plannen? Hier weinig spannends. Morgen dus even wat boodschappen doen en zondag met mijn vader BBQ-n. Denk verder voor de ventilator ijsjes eten ofzo.
Salaris op zaterdag?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:17 schreef mschol het volgende:
[..]
hopen dat morgen salaris er is.. kan ik wat extra boodschappen doen..
verder misschien naar vrienden,
verder op de planning:
misschien gamen
misschien lego
heb je een grote pan?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als we jou in de pan koken zal dat ook niet heel veel beter worden
Dudjequote:
happenend before..quote:
Dat zou wel balen zijnquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:19 schreef mschol het volgende:
[..]
happenend before..
of het komt vanavond nog kan ook..
lijkt me stug dat baas het zondag pas overmaakt, dan hebben we het pas dinsdag ivm feestdagen
Essie zal wel zo'n grote pan hebben, en anders vragen we ballie om tips om het makkelijker in stukjes te krijgenquote:
Essiefillsquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Essie zal wel zo'n grote pan hebben, en anders vragen we ballie om tips om het makkelijker in stukjes te krijgen
gewoon pas gaan slapen als je poezenbeest gezien hebtquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:21 schreef Ama het volgende:
Hoop dat ik mijn poezenbeest nog zie voor ik ga slapen.
Een vrijgezel die gaat pas slapen....quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:21 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon pas gaan slapen als je poezenbeest gezien hebt
Half 4: "Waar blijft ze toch..."quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:21 schreef mschol het volgende:
[..]
Banken houden geldbedragen vaak vast omdat er overnight rente over krijgen.quote:
Samen komen we er wel uitquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Essie zal wel zo'n grote pan hebben, en anders vragen we ballie om tips om het makkelijker in stukjes te krijgen
Dat kan wel eens een lange nacht worden dan.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:21 schreef mschol het volgende:
[..]
Maar dat is binnen NL toch al lang niet meer zo?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Banken houden geldbedragen vaak vast omdat er overnight rente over krijgen.
Tenminste dat was vroeger vaak de reden dat een overboeking een dag duurde
Vorige 2 nachten lag ze buiten in haar huisje te slapen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Half 4: "Waar blijft ze toch..."
een batch betaling wordt nog steeds op vaste momenten verwerktquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat is binnen NL toch al lang niet meer zo?
Nee volgens mij heel eu niet meerquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat is binnen NL toch al lang niet meer zo?
Ahquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
een batch betaling wordt nog steeds op vaste momenten verwerkt
losse overboekingen zijn er inderdaad 'direct'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |