Ik had soms ijs aan de binnenkant van de ramenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
De mijne was D
Nu (geschat door een adviseur) A tot A+
Iig een stuk beter dan de vorige
Daar waaiden de gordijnen binnen vrolijk mee als de ramen dicht waren
Ja die zit er al aanquote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog 10 rondjes te gaan (tenminste als je gisteren al gehad hebt)![]()
![]()
HdPquote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had soms ijs aan de binnenkant van de ramen
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was bij die flat waar ik op 12 hoog woonde ook en dan vond men het vreemd dat ik de gordijnen altijd dicht had....
nice..quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kreeg ¤2500 isolatiesubsidie van xe gemeente omdat mijn energielabel nog D was en mijn huis onder een bepaalde WOZ waarde bleef
een klassiek zonnescherm mag alleen met toestemming van de vve, en dan moet je ook aan allerlei regeltjes voldoen, dus dat kost klauwen met geldquote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daar is niet tegenop de boksen
Zeker als je buiten geen schermen kan hangen
Ja gedoequote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:44 schreef mschol het volgende:
[..]
een klassiek zonnescherm mag alleen met toestemming van de vve, en dan moet je ook aan allerlei regeltjes voldoen, dus dat kost klauwen met geld
Dat is wel echt fijn ergensquote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja gedoe
Ik heb geen VVE dus kan dat zelf bepalen
En dan moet de warmte nog beginnenquote:
quote:
23.6 nuquote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan moet de warmte nog beginnen
21 bij mij
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wauw. Woensdagavond boekje naar de drukker gestuurd, gisteren geakkordeerd, vandaag al in huis. Kon er blijkbaar makkelijk even tussendoor
Weer een editie van Via Pecunia??quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wauw. Woensdagavond boekje naar de drukker gestuurd, gisteren geakkordeerd, vandaag al in huis. Kon er blijkbaar makkelijk even tussendoor
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee het jaarboek komt in januari weer.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weer een editie van Via Pecunia??
gezelligquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks om 20:30 nog een bestuursvergadering.
Ik heb met gemeentelijke energiesubsidie, ISDE subsidie en windmolencompensatie ongeveer ¤3600 teruggehadquote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kreeg ¤2500 isolatiesubsidie van xe gemeente omdat mijn energielabel nog D was en mijn huis onder een bepaalde WOZ waarde bleef
quote:Zon, hapjes en een vers biertje. Klinkt goed? Dan moet je op zondag 24 mei in het Havenkwartier zijn. Bij de Zwarte Silo is het Foodtruck & Bierfestival. De industriële locatie bruist voor één dag met goed eten, gezelligheid en muziek in de buitenlucht. Hadden we al gezegd dat het gratis is?
Ja ik heb ook nog wel meer subsidie gehadquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb met gemeentelijke energiesubsidie, ISDE subsidie en windmolencompensatie ongeveer ¤3600 teruggehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |