Ja die bewaren we voor morgen zodat je nog een beetje afwisseling in de kleurtjes hebtquote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Donkeroranje it is
Volgens buienradar wordt het 25, dan is 27,0 of hoger wel te veel verschil denk ik
Ja preciesquote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die bewaren we voor morgen zodat je nog een beetje afwisseling in de kleurtjes hebt
Voordat ze verschijnen?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:50 schreef Ama het volgende:
En ik ben benieuwd hoelang het gaat duren voor mijn happy plants verschijnen door de zon.Ik weet dat dat kan gebeuren waar ze nu staan, dat risico neem ik voor die paar euro.
Ze staan wel achter plakfolie maar dat zal weinig effect hebben denk ik.
Ja hoe noemen ze dat.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voordat ze verschijnen?
Nu zijn ze onzichtbaar?
Ik had laatst cookie doughquote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:15 schreef STING het volgende:
[..]
In de praktijk ga ik daar ook eigenlijk bijna altijd voor, bij ook de favoriete ijssalon van CL
Ik heb niks meer.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:55 schreef CherryLips het volgende:
Morgen twee nieuwe ladingen en dan is het weer klaar.
je moet UV werend folie hebbenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:50 schreef Ama het volgende:
En ik ben benieuwd hoelang het gaat duren voor mijn happy plants verschijnen door de zon.Ik weet dat dat kan gebeuren waar ze nu staan, dat risico neem ik voor die paar euro.
Ze staan wel achter plakfolie maar dat zal weinig effect hebben denk ik.
Na het zit er al prima op sinds ik hier woon, ik heb weinig zin om andere folie op het raam te plakken.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:58 schreef Ama het volgende:
Ik hoor net een volwassen iemand hier voor het huis roepen: 6 7
[ [url=https://mediaproxy.tvtropes.org/width/1200/https://static.tvtropes.o(...)eja_q.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik zat ook echt zo even achter mijn laptop zoals dat plaatje.quote:
Ik weet niet wat je bedoeltquote:
Dat de kleur lelijk gaat worden door de zon. Ik heb ze op de vensterbank in mijn keuken staan namelijk.quote:
Ohhhquote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat de kleur lelijk gaat worden door de zon. Ik heb ze op de vensterbank in mijn keuken staan namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |