Ik heb niks meer.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:55 schreef CherryLips het volgende:
Morgen twee nieuwe ladingen en dan is het weer klaar.
je moet UV werend folie hebbenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:50 schreef Ama het volgende:
En ik ben benieuwd hoelang het gaat duren voor mijn happy plants verschijnen door de zon.Ik weet dat dat kan gebeuren waar ze nu staan, dat risico neem ik voor die paar euro.
Ze staan wel achter plakfolie maar dat zal weinig effect hebben denk ik.
Na het zit er al prima op sinds ik hier woon, ik heb weinig zin om andere folie op het raam te plakken.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:58 schreef Ama het volgende:
Ik hoor net een volwassen iemand hier voor het huis roepen: 6 7
[ [url=https://mediaproxy.tvtropes.org/width/1200/https://static.tvtropes.o(...)eja_q.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik zat ook echt zo even achter mijn laptop zoals dat plaatje.quote:
Ik weet niet wat je bedoeltquote:
Dat de kleur lelijk gaat worden door de zon. Ik heb ze op de vensterbank in mijn keuken staan namelijk.quote:
Ohhhquote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat de kleur lelijk gaat worden door de zon. Ik heb ze op de vensterbank in mijn keuken staan namelijk.
Die heb ik ook (wel een oudere versie van die stoel)quote:
Even gezocht, was de äpplarö. Vooral die rugleuning was volgens mij ontworpen dat je wel een kussen nodig had om fatsoenlijk te kunnen zitten, zit een vreemde curve in. Bij die van bossie ziet het er al een stuk comfortabeler uitquote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:19 schreef essnhills het volgende:
Ik heb zo'n inklapbare stoel met hoge leuning erbij
Ook uit die lijn
En idd met kussen want zit anders voor geen meter
Wel veul puntjes met Scrabblequote:
Ja kussen is inbegrepenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik ook (wel een oudere versie van die stoel)Heb je er ook kussens bij, die van mij zitten in ieder geval voor geen meter zonder kussen
Dat is wel prettigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |