Word jij ziek van tomaten eten?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar de hele dag op de wc doorbrengen is zo saai
Ohquote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar hadden ze lekkere mokka vanMaar die hebben inmiddels volgens mij ook prijzen alsof het Tony's zijn
Mijn maag en darmen zijn het er niet mee eens neequote:
Zullen ze wel doen om de nostalgie aan te spreken, dat nummer is inmiddels ook alweerquote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen vind ik die muziek totaal niet passen in de Zalando reclames,
En groter. Magnum Mini's van toen zijn de Magnums nu.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vroegah waren de ijsjes ook veel lekkerder.
Moet je even kijken naar Monster Munch. Zo heten ze daar.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toch eens kijken bij de grote jumbo tien minuten fietsen vandaan.
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn maag en darmen zijn het er niet mee eens nee
We worden oudquote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen ze wel doen om de nostalgie aan te spreken, dat nummer is inmiddels ook alweer
24 jaar oud
Daarom mayo!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, weer wat geleerd vandaagquote:"The Ketchup Song" gaat over een jonge man genaamd Diego, die op een avond een nachtclub binnengaat. De DJ, een vriend van Diego, speelt Diego's favoriete nummer, "Rapper's Delight" van The Sugarhill Gang, waarop Diego mee danst en zingt met het nummer en waarbij hij het refrein imiteert met Spaans gebrabbel.
"Aserejé" is dus een betekenisloos woord, en het refrein "Aserejé, ja, de je, de jebe tu de jebere ..." een ietwat incorrecte imitatie is van het Rapper's Delight's "I said a hip-hop, the hippie the hippie to the hip hip hop ..."
in het strafhoekje ermeequote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bijnaquote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:52 schreef essnhills het volgende:
Maar ik heb nu zakken vol met blokjes ingevroren zelfgemaakte NoMatosaus
quote:Voorschoten onbewolkt 23.6
Dat zijn nu ook mini's.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:05 schreef STING het volgende:
Ik ga liever voor (Classic) Cornetto's ipv Magnums
Jammer dat ze die met aardbei hebben aangepast.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:05 schreef STING het volgende:
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:05 schreef gianni61 het volgende:
ja hoor, mijn pakje van vandaag is ook bij het andere postnl punt gedropt
Vaak breken die puntjes af bij de onderkant waardoor allemaal gesmolten chocola op je handen hebt.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:05 schreef STING het volgende:
Ik ga liever voor Italiaans schepijsquote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:05 schreef STING het volgende:
Morgen komt pa hier en gaan we samen naar de Lidl, onderweg komen we langs een Italiaanse IJssalon, de kans is 99% dat hij me op een ijsje trakteertquote:
Bijnaquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Morgen komt pa hier en gaan we samen naar de Lidl, onderweg komen we langs een Italiaanse IJssalon, de kans is 99% dat hij me op een ijsje trakteert![]()
Hebben best prima ijs. Niet het beste in Eindhoven tbh, maar wel lekker en dus ook dichtbij hierquote:
In de praktijk ga ik daar ook eigenlijk bijna altijd voor, bij ook de favoriete ijssalon van CLquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |