Voor Magnums moet je bij grmbl wezenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een Magnum puur.
Zie,quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:32 schreef LTVDK het volgende:
Ik was van de week weer eens een keer bij de aldi, soort van zelfkastijding. Maar daar hadden ze vroeger hele lekker nep-magnums met mokkaalleen hadden ze die niet meer, of ik kon ze niet vinden
Deze was hetquote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds verdrietig dat Chocomel de mokka variant eruit heeft gehaald, heel wat jaren geleden.
Vroegah waren de ijsjes ook veel lekkerder.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:32 schreef LTVDK het volgende:
Ik was van de week weer eens een keer bij de aldi, soort van zelfkastijding. Maar daar hadden ze vroeger hele lekker nep-magnums met mokkaalleen hadden ze die niet meer, of ik kon ze niet vinden
Aldi had ooit eens ketchup chips in spookjesvom, die was lekker.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:32 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Aldi had ooit eens ketchup chips in spookjesvom, die was lekker.
Zie hem ook niet op de site staan, nog een reden minder om naar de aldi te gaan, en ik had er al zo weinigquote:
Ketchupquote:
Ik ga morgen een keer naar de Duitse Aldi, kijken of ze daar nog lekkere dingen hebben.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie hem ook niet op de site staan, nog een reden minder om naar de aldi te gaan, en ik had er al zo weinig
Die van Lay's is gewoon teveel poeder opgedaan.quote:
Ze hadden vroeger daar wel hele lekkere romige chocoladequote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie hem ook niet op de site staan, nog een reden minder om naar de aldi te gaan, en ik had er al zo weinig
Ik moet sowieso niets met tomaatquote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die van Lay's is gewoon teveel poeder opgedaan.
Ja daar hadden ze lekkere mokka vanquote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hadden vroeger daar wel hele lekkere romige chocolade
Van die dikke blokken in zo'n doosje
Geen idee of ze die nog hebben en of die nog hetzelfde zijn
Ben er al tig jaar niet meer geweest
quote:
Jumbo heeft ze nog.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Aldi had ooit eens ketchup chips in spookjesvom, die was lekker.
Aserejequote:
Toch eens kijken bij de grote jumbo tien minuten fietsen vandaan.quote:
Alleen vind ik die muziek totaal niet passen in de Zalando reclames,quote:
Maar de hele dag op de wc doorbrengen is zo saaiquote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Tomatensoep![]()
Ik at op werk weleens de snoeptomaatjes op die bij de kratten fruit lagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |