Het is net of ik naar Hedwig kijk die achter vliegjes en vlinders aan zit buiten. Ook net zo'n konijntje haha.quote:
Volgende week volgen zeker al de pepernoten.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Hema heeft al schoolagenda's.
Bijna Halloween.
Hier is het nu 23 ongeveerquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:22 schreef LordofLeaves het volgende:
Vind dat tropische plakweer maar niets.
Gaat het 24 worden? Gaat het 27 worden?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is het nu 23 ongeveer
Dat is nog wel te doen in de schaduw
Oh, nou issie weer rood.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:24 schreef essnhills het volgende:
IJsjes, ijsjes!
Blauwe, gele, rooie alles zit erbij.
Likkebaardend komen zij steeds dichterbij
En ze loeren allemaal op mij
Zelf verzonnen of een bestaande parodie??quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:24 schreef essnhills het volgende:
IJsjes, ijsjes!
Blauwe, gele, rooie alles zit erbij.
Likkebaardend komen zij steeds dichterbij
En ze loeren allemaal op mij
ZEG.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:19 schreef STING het volgende:
[..]
Volgende week volgen zeker al de pepernoten.
Idem.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:22 schreef LordofLeaves het volgende:
Vind dat tropische plakweer maar niets.
Nee zelf verzonnenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zelf verzonnen of een bestaande parodie??![]()
Geen plakzak voor ons!quote:
Doe mij dan maar een Magnum puur.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee zelf verzonnen
Ik dacht vanmorgen aan ijsjes
En toen ineens zong ik
IJsjes, IJSJES
Blauwe gele rooie alles zit erbij
NEEN.quote:
Ik ben nog steeds verdrietig dat Chocomel de mokka variant eruit heeft gehaald, heel wat jaren geleden.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:32 schreef LTVDK het volgende:
Ik was van de week weer eens een keer bij de aldi, soort van zelfkastijding. Maar daar hadden ze vroeger hele lekker nep-magnums met mokkaalleen hadden ze die niet meer, of ik kon ze niet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |