Bewegend beeld en geluid.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:37 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Wat is dit, en waarom vallen er ogenschijnlijk mooie vrouwen op dit soort mannen. Interessante materie.
Laatste 3 minuten gekeken maar wat een griezel.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bewegend beeld en geluid.
Bekijk deze YouTube-video
Als ik naar de huisarts moet, en er zat zo'n joost klein-kloon achter het bureau was ik meteen vertrokken en me bij een andere huisarts ingeschreven.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:31 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Laatste 3 minuten gekeken maar wat een griezel.
Het is mij nooit zo duidelijk of die 5 jaar dan in gaan op het moment dat hij veroordeeld zou worden, of op het moment dat hij vrij komt.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:02 schreef epicbeardman het volgende:
Snap dat nooit maar 5 jaar verbod op uitvoeren werk..
Zulke lui wil je toch nooit meer aan het werk in de zorg. Op scholen.
Dit soort lui horen gewoon verbannen te worden voor het leven om te werken met mensen
Of ze na dergelijke nieuwsberichten nog steeds samen zijn, is wel de vraag.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:37 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Wat is dit, en waarom vallen er ogenschijnlijk mooie vrouwen op dit soort mannen. Interessante materie.
https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBMNE:2026:3036quote:Utrechtse huisarts (34) krijgt 3 jaar cel en beroepsverbod voor verkrachting patiënt
Volgens de rechtbank is het bewezen dat S. het slachtoffer met opzet verkrachtte, terwijl zij afhankelijk van hem was voor hulp en zorg. Er is geen reden om te twijfelen aan haar verklaring, staat in het vonnis. Daarbij ondersteunen verklaringen van de verdachte, de zoon en de huisarts van het slachtoffer haar verhaal.
S. bekende tijdens de rechtszaak dat hij seks heeft gehad met de vrouw, maar zei dat zij dat zelf wilde. Daar gaat de rechtbank niet in mee. S. wist dat het slachtoffer psychische problemen en angsten had en had daarom moeten weten dat zij niet in staat was aan te geven of ze wel of geen seks wilde hebben. Bovendien gaf hij haar een drankje waar ze suf van werd.
Ook het argument van S. dat de seks plaatsvond in privétijd en dat hij daar dus niet was in zijn rol als huisarts, wordt door de rechtbank van tafel geveegd. Het adres en telefoonnummer van de vrouw had hij verkregen via zijn werk. Het feit dat S. de vrouw tot vijf keer toe belde om contact te krijgen, spreekt volgens de rechtbank van doelbewustheid.
Misbruik van kwetsbare patiënt
Dat S. in zijn rol als huisarts misbruik heeft gemaakt van een kwetsbare patiënt, rekent de rechtbank hem zwaar aan. Zijn straf wordt daardoor zwaarder dan als hij niet vanuit die positie had gehandeld.
Toch valt de straf met drie jaar net iets lager uit dan de eis van de officier van justitie. Die had een gevangenisstraf geëist van 3,5 jaar.
Had langer in de bak gemogen, maar iig beroepsverbod.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:58 schreef potjecreme het volgende:
De uitspraak
[..]
https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBMNE:2026:3036
?????quote:Op vrijdag 22 mei 2026 04:38 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ziek, sure. Maar toch ook wel dom als je denkt dat je daarmee wegkomt. Maar het was vast niet de eerste keer...
Ik heb ook wel eens van dit soort advertenties gezien. Van "We zijn op zoek naar een bull voor mijn vrouw. We laten de voordeur open en mijn vrouw gaat met een blinddoek om in bed liggen. Het idee is dat jij binnenkomt, haar keihard neemt en dan weer weggaat alsof er niets gebeurd is."
Op naar Antwerpen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Had langer in de bak gemogen, maar iig beroepsverbod.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/05/29/orde-der-artsen-over-waarschuwingssysteem-geschrapte-artsen-nada/quote:Hoe kan een arts die geschorst werd in Nederland wel nog aan het werk blijven in de Wellness Kliniek in Genk? Volgens de Orde der Artsen werkt het Europese waarschuwingssysteem dat landen in Europa moet inlichten over tuchtprocedures niet goed.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:22 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Het is de rechtse. Hij deed samen met zijn toenmalige vriendin vorig jaar mee aan VT Wonen.
Ja die rechtse ja. Dit is een man @:zipportal Er zijn dus ook vrouwen die zich vrijwillig laten palen door zo’n imbeciel. Met z’n tijgerprintje
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:31 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Laatste 3 minuten gekeken maar wat een griezel.
Ja hardstikke leuk en informatief hoor.quote:
Heb even verder gezocht maar dat is em toch echt. Weet niet waar Sjoerd vandaan kwam maar het is Thomas.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:00 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja hardstikke leuk en informatief hoor.
Maar weten jullie zeker dat hij het is?
Begrijp me niet verkeerd, als het zo is heb ik er voor geen meter medelijden mee, maar als je bij zo'n beschuldiging als dit iemands smoel op internet pleurt moet je het wel 200% zeker weten.
Voor hetzelfde geld help je iemands leven na de kloten die er geen zak mee te maken heeft voor een paar likes.
P.S. in de openingspost wordt hij Sjoerd en S. genoemd en in de video Thomas.
Dat is voor mij toch wel een heel behoorlijke Red Flag.
Laten we het dan maar hopen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:46 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Heb even verder gezocht maar dat is em toch echt. Weet niet waar Sjoerd vandaan kwam maar het is Thomas.
Eens!quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:47 schreef Cupfighter het volgende:
Snap niet dat deze kerel maar 5 jaar beroepsverbod krijgt, zou levenslang moeten zijn
Hoe krijgen die advocaten het toch steeds weer hun strot uitquote:Advocaat Brentjes vroeg de rechtbank om zijn cliënt vrij te spreken. Volgens hem heeft S. een geloofwaardige verklaring afgelegd en is hij altijd open en eerlijk geweest over wat er was gebeurd. S. had onder een andere naam contact met de vrouw opgenomen, "omdat hij een stapje extra wilde zetten om een medemens te helpen", verklaarde hij zelf in de rechtszaal.
Nee er staat als het goed is dat hij een alias gebruikte toen hij prive belde. Het gaat om huisarts T.S. Dat staat ook in de OP.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:00 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Begrijp me niet verkeerd, als het zo is heb ik er voor geen meter medelijden mee, maar als je bij zo'n beschuldiging als dit iemands smoel op internet pleurt moet je het wel 200% zeker weten.
Voor hetzelfde geld help je iemands leven na de kloten die er geen zak mee te maken heeft voor een paar likes.
Als hij het echt is boven alle twijfel verheven, dan wel een eng idee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:33 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee we staat als het goed is dat hij een alias gebruikte toen hij prive belde. Het gaat om huisarts T.S. Dat staat ook in de OP.
Deze dader heeft 30 maanden gekregen voor verkrachten van een 14 jarige.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Had geen tijd om hier een topic over te open met uiteraard een pakkende tt
https://www.nu.nl/misdaad(...)g-van-scholiere.html
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Deze dader heeft 30 maanden gekregen voor verkrachten van een 14 jarige.
https://www.radiosd.nl/ni(...)krachting-14-jarige/
30 hele maanden zeg. Nou nou wat een barbaarse straffenquote:
Tweede kans hé.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:02 schreef epicbeardman het volgende:
Snap dat nooit maar 5 jaar verbod op uitvoeren werk..
Zulke lui wil je toch nooit meer aan het werk in de zorg. Op scholen.
Dit soort lui horen gewoon verbannen te worden voor het leven om te werken met mensen
quote:In de veronderstelling dat er een arts zou langskomen deed de vrouw de deur alvast open en ging in bed liggen.
Het is raar opgeschreven. In de uitspraak staat:quote:Op zondag 9 augustus 2026 06:08 schreef the-eye het volgende:
Nu was er iets met de vrouw aan de hand maar waarom zou je zoiets doen, je gaat toch niet met de deur open boven op bed liggen
[..]
quote:De laatste keer heeft ze opgenomen en hoorde toen een mannenstem aan de
telefoon. [slachtoffer] heeft gehoord dat hij even kwam kijken hoe het met haar ging.
Hij stelde vragen zoals: zorg je voor jezelf? Ben je alleen thuis? Binnen twee minuten werd er aangebeld beneden bij de centrale deur. Zonder op het schermpje van de bel te kijken heeft [slachtoffer] de voordeur van haar appartement opengedaan en is toen weer in bed gaan liggen.
Dat klinkt logischerquote:Op zondag 9 augustus 2026 07:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het is raar opgeschreven. In de uitspraak staat:
[..]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:00 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij vindt het fijn om mensen in de watten te leggen zegt ie.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bewegend beeld en geluid.
Bekijk deze YouTube-video
Die komt sowieso niet meer aan de bak als huisarts Denk niet dat er een HAP is die deze dwaas over de vloer wil hebben en patienten gaat hij al helemaal niet meer krijgen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:47 schreef Cupfighter het volgende:
Snap niet dat deze kerel maar 5 jaar beroepsverbod krijgt, zou levenslang moeten zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |