abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220859134
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 06:37 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Wat is dit, en waarom vallen er ogenschijnlijk mooie vrouwen op dit soort mannen. Interessante materie.
Bewegend beeld en geluid.

Bekijk deze YouTube-video
pi_220859146
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:28 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Laatste 3 minuten gekeken maar wat een griezel.
pi_220859465
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:31 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Als ik naar de huisarts moet, en er zat zo'n joost klein-kloon achter het bureau was ik meteen vertrokken en me bij een andere huisarts ingeschreven.
pi_220859482
Snap dat nooit maar 5 jaar verbod op uitvoeren werk..

Zulke lui wil je toch nooit meer aan het werk in de zorg. Op scholen.

Dit soort lui horen gewoon verbannen te worden voor het leven om te werken met mensen
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 10:19:39 #45
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220859573
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:02 schreef epicbeardman het volgende:

Dit soort lui horen gewoon verbannen te worden voor het leven om te werken met mensen
Het is mij nooit zo duidelijk of die 5 jaar dan in gaan op het moment dat hij veroordeeld zou worden, of op het moment dat hij vrij komt.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 10:25:04 #46
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220859648
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 06:37 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Wat is dit, en waarom vallen er ogenschijnlijk mooie vrouwen op dit soort mannen. Interessante materie.
Of ze na dergelijke nieuwsberichten nog steeds samen zijn, is wel de vraag.
pi_221527019
De uitspraak

quote:
Utrechtse huisarts (34) krijgt 3 jaar cel en beroepsverbod voor verkrachting patiënt

Volgens de rechtbank is het bewezen dat S. het slachtoffer met opzet verkrachtte, terwijl zij afhankelijk van hem was voor hulp en zorg. Er is geen reden om te twijfelen aan haar verklaring, staat in het vonnis. Daarbij ondersteunen verklaringen van de verdachte, de zoon en de huisarts van het slachtoffer haar verhaal.
S. bekende tijdens de rechtszaak dat hij seks heeft gehad met de vrouw, maar zei dat zij dat zelf wilde. Daar gaat de rechtbank niet in mee. S. wist dat het slachtoffer psychische problemen en angsten had en had daarom moeten weten dat zij niet in staat was aan te geven of ze wel of geen seks wilde hebben. Bovendien gaf hij haar een drankje waar ze suf van werd.

Ook het argument van S. dat de seks plaatsvond in privétijd en dat hij daar dus niet was in zijn rol als huisarts, wordt door de rechtbank van tafel geveegd. Het adres en telefoonnummer van de vrouw had hij verkregen via zijn werk. Het feit dat S. de vrouw tot vijf keer toe belde om contact te krijgen, spreekt volgens de rechtbank van doelbewustheid.

Misbruik van kwetsbare patiënt
Dat S. in zijn rol als huisarts misbruik heeft gemaakt van een kwetsbare patiënt, rekent de rechtbank hem zwaar aan. Zijn straf wordt daardoor zwaarder dan als hij niet vanuit die positie had gehandeld.

Toch valt de straf met drie jaar net iets lager uit dan de eis van de officier van justitie. Die had een gevangenisstraf geëist van 3,5 jaar.

https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBMNE:2026:3036
pi_221527082
pi_221527106
quote:
Had langer in de bak gemogen, maar iig beroepsverbod.
pi_221527137
Dat hij kon blijven werken terwijl hij hiervan werd verdacht, is gewoonweg bizar. Uiteraard is het kiezen tussen twee kwade: je laat potentieel gevaar zijn werkzaamheden behouden, of je schorst hem terwijl hij onschuldig was, wat hem hoe dan ook reputatieschade oplevert. Maar het risico om een gevaar in de zorg te laten werken lijkt mij toch te groot.
pi_221527149
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 04:38 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Ziek, sure. Maar toch ook wel dom als je denkt dat je daarmee wegkomt. Maar het was vast niet de eerste keer...

Ik heb ook wel eens van dit soort advertenties gezien. Van "We zijn op zoek naar een bull voor mijn vrouw. We laten de voordeur open en mijn vrouw gaat met een blinddoek om in bed liggen. Het idee is dat jij binnenkomt, haar keihard neemt en dan weer weggaat alsof er niets gebeurd is."
?????

Dat is gewoon een fetish. ja, een relatief extreme fetish, maar er is geen correlatie met dit.
  zaterdag 8 augustus 2026 @ 18:54:36 #52
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_221527384
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 18:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Had langer in de bak gemogen, maar iig beroepsverbod.
Op naar Antwerpen.
quote:
Hoe kan een arts die geschorst werd in Nederland wel nog aan het werk blijven in de Wellness Kliniek in Genk? Volgens de Orde der Artsen werkt het Europese waarschuwingssysteem dat landen in Europa moet inlichten over tuchtprocedures niet goed.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/05/29/orde-der-artsen-over-waarschuwingssysteem-geschrapte-artsen-nada/
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_221527394
Normaal sterft het hier van de berichten van doktoren en ingenieurs die vrouwen lastig vallen en verkrachten.
Nu wordt eerst genoemde wel heel erg letterlijk.
  zaterdag 8 augustus 2026 @ 18:56:53 #54
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221527400
quote:
"Overdag is hij huisarts"

pi_221527424
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:22 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]

Het is de rechtse. Hij deed samen met zijn toenmalige vriendin vorig jaar mee aan VT Wonen.

Ja die rechtse ja. Dit is een man @:zipportal Er zijn dus ook vrouwen die zich vrijwillig laten palen door zo’n imbeciel. Met z’n tijgerprintje :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:31 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
quote:

[..]

Ja hardstikke leuk en informatief hoor.
Maar weten jullie zeker dat hij het is?

Begrijp me niet verkeerd, als het zo is heb ik er voor geen meter medelijden mee, maar als je bij zo'n beschuldiging als dit iemands smoel op internet pleurt moet je het wel 200% zeker weten.

Voor hetzelfde geld help je iemands leven na de kloten die er geen zak mee te maken heeft voor een paar likes.

P.S. in de openingspost wordt hij Sjoerd en S. genoemd en in de video Thomas.
Dat is voor mij toch wel een heel behoorlijke Red Flag.

[ Bericht 1% gewijzigd door Joopklepzeiker op 08-08-2026 19:18:03 ]
  Moderator zaterdag 8 augustus 2026 @ 19:46:32 #56
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221527656
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 19:00 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
[..]
[..]

Begrijp me niet verkeerd, als het zo is heb ik er voor geen meter medelijden mee, maar als je bij zo'n beschuldiging als dit iemands smoel op internet pleurt moet je het wel 200% zeker weten.

Voor hetzelfde geld help je iemands leven na de kloten die er geen zak mee te maken heeft voor een paar likes.

Heb even verder gezocht maar dat is em toch echt. Weet niet waar Sjoerd vandaan kwam maar het is Thomas.

[ Bericht 2% gewijzigd door vul_maar_in op 08-08-2026 19:52:20 ]
Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
dauert eine Zigarette. Und ein letztes Glas im Stehen
pi_221527659
Snap niet dat deze kerel maar 5 jaar beroepsverbod krijgt, zou levenslang moeten zijn
pi_221527778
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 19:46 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Heb even verder gezocht maar dat is em toch echt. Weet niet waar Sjoerd vandaan kwam maar het is Thomas.
Laten we het dan maar hopen.
Ik weet niet wat je bronnen zijn maar ikzelf ben hier erg voorzichtig mee.

Iedereen kan mijn foto of een video van mij op internet pleuren met een verhaal.

Zoals ik al zei, als hij het echt is heb ik er echt voor geen meter medelijden mee.

Bij iemand die een gestolen pinpas gebruikt en duidelijk in beeld is heb ik geen enkele moeite want dat is een heterdaadje.

Maar dit ligt anders en ik ben zelf erg terughoudend in dit soort dingen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Joopklepzeiker op 08-08-2026 20:11:55 ]
pi_221528013
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 19:47 schreef Cupfighter het volgende:
Snap niet dat deze kerel maar 5 jaar beroepsverbod krijgt, zou levenslang moeten zijn
Eens!

Overigens zijn de maximale straffen in Nederland best hoog, maar die worden zelden opgelegd. Daarentegen kent het Wetboek van Strafrecht geen bijzondere minimumstraffen, dus wellicht een idee om dat eens grondig te herzien.
"Common sense is not so common" --Voltaire
pi_221528223
quote:
Advocaat Brentjes vroeg de rechtbank om zijn cliënt vrij te spreken. Volgens hem heeft S. een geloofwaardige verklaring afgelegd en is hij altijd open en eerlijk geweest over wat er was gebeurd. S. had onder een andere naam contact met de vrouw opgenomen, "omdat hij een stapje extra wilde zetten om een medemens te helpen", verklaarde hij zelf in de rechtszaal.
Hoe krijgen die advocaten het toch steeds weer hun strot uit _O-
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_221530016
quote:

[..]
[..]
[..]

Nee er staat als het goed is dat hij een alias gebruikte toen hij prive belde. Het gaat om huisarts T.S. Dat staat ook in de OP.
pi_221530032
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 23:33 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Nee we staat als het goed is dat hij een alias gebruikte toen hij prive belde. Het gaat om huisarts T.S. Dat staat ook in de OP.
Als hij het echt is boven alle twijfel verheven, dan wel een eng idee.

Ik bedoel het is dan wel een bevestiging dat het geen monsters zijn met "verkrachter" op hun voorhoofd.
Het zijn doodnormaal ogende alledaagse mensen die zelfs in tv programmas voorkomen.

Niks nieuws natuurlijk, dat weet ik.
Maar je hebt onbewust toch altijd een heel ander beeld bij de berichten.
pi_221530041
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:14 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Had geen tijd om hier een topic over te open met uiteraard een pakkende tt

https://www.nu.nl/misdaad(...)g-van-scholiere.html
Deze dader heeft 30 maanden gekregen voor verkrachten van een 14 jarige.

https://www.radiosd.nl/ni(...)krachting-14-jarige/

[ Bericht 0% gewijzigd door potjecreme op 08-08-2026 23:44:50 ]
pi_221530132
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 23:38 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Deze dader heeft 30 maanden gekregen voor verkrachten van een 14 jarige.

https://www.radiosd.nl/ni(...)krachting-14-jarige/
8)7
  Moderator zondag 9 augustus 2026 @ 00:14:19 #65
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221530209
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 23:56 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
8)7
30 hele maanden zeg. Nou nou wat een barbaarse straffen
Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
dauert eine Zigarette. Und ein letztes Glas im Stehen
  Moderator zondag 9 augustus 2026 @ 00:14:56 #66
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221530212
Dokterslicentie meteen afnemen en verbieden ooit nog in de zorgverlening te werken

Als je al je eigen huisarts niet meer kan vertrouwen...
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 9 augustus 2026 @ 00:15:25 #67
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221530216
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:02 schreef epicbeardman het volgende:

Tweede kans hé.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_221530248
Vieze gore smeerlap.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 9 augustus 2026 @ 06:08:34 #69
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221530770
Nu was er iets met de vrouw aan de hand maar waarom zou je zoiets doen, je gaat toch niet met de deur open boven op bed liggen :?

quote:
In de veronderstelling dat er een arts zou langskomen deed de vrouw de deur alvast open en ging in bed liggen.
pi_221530830
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 06:08 schreef the-eye het volgende:
Nu was er iets met de vrouw aan de hand maar waarom zou je zoiets doen, je gaat toch niet met de deur open boven op bed liggen :?
[..]

Het is raar opgeschreven. In de uitspraak staat:

quote:
De laatste keer heeft ze opgenomen en hoorde toen een mannenstem aan de

telefoon. [slachtoffer] heeft gehoord dat hij even kwam kijken hoe het met haar ging.

Hij stelde vragen zoals: zorg je voor jezelf? Ben je alleen thuis? Binnen twee minuten werd er aangebeld beneden bij de centrale deur. Zonder op het schermpje van de bel te kijken heeft [slachtoffer] de voordeur van haar appartement opengedaan en is toen weer in bed gaan liggen.
  zondag 9 augustus 2026 @ 07:36:33 #71
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221530847
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2026 07:23 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Het is raar opgeschreven. In de uitspraak staat:
[..]

Dat klinkt logischer
pi_221545663
quote:

[..]
[..]
[..]

:')
U MAD?
  maandag 10 augustus 2026 @ 23:33:23 #73
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221545694
quote:

[..]

Hij vindt het fijn om mensen in de watten te leggen zegt ie.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221549322
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 19:47 schreef Cupfighter het volgende:
Die komt sowieso niet meer aan de bak als huisarts Denk niet dat er een HAP is die deze dwaas over de vloer wil hebben en patienten gaat hij al helemaal niet meer krijgen.
pi_221553487
Ik heb die heiligverklaring van medici nooit begrepen. Grootste schijnheilige afval.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')