Morgen krijgt Ciccone een mooie kans.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:23 schreef Makamba_ het volgende:
Zal Ciccone het er mee eens zijn dat deze kopgroep wel vrij spel krijgt.
Zo ziek zag Pellizzari er niet tijdens dat interview.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:22 schreef Marcoss het volgende:
Pellizzari blijkbaar nog steeds niet helemaal fit, dat wordt dan wel lastig morgen
Zie weer een mooie ere plaats voor mij zoals eerder deze week. Vanuit de kopgroep worden opgeslokt door Vingegaard, ziek of niet.quote:
Ik vond het al bijzonder dat hij allerlei ploegmaten in dienst kreeg hier, terwijl Turner twee keer genaaid is in finales van etappes waarin hij een goede kans op winst had.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Met deze klimmersbenen mag Ganna wel met minstens een minuut voorsprong aan het slotklimmetje beginnen.
Met G achter het stuur kun je dat soort dingen wel verwachten. Ouwe jongens krentenbrood.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vond het al bijzonder dat hij allerlei ploegmaten in dienst kreeg hier, terwijl Turner twee keer genaaid is in finales van etappes waarin hij een goede kans op winst had.
Bettiol lijkt wel hongerig te zijn. Geen idee wie er aan de finish het voordeel heeft samen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leknessund, jongens toch.
Al lijkt Bettilol zo'n dag te hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |