Had iedereen maar zoveel tijd om dat te checken!quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:05 schreef wimderon het volgende:
Mijn dank is groot aan de Deentjes van Decathlon voor het doorgeven van de controlerende samenwerking tussen NSN en Trek.
Ik heb m alleen maar omdat ie vorige keer grijs was. Anders zou ik het niet eens overwegen. Verder de gekende namen, geen Giulio, wel Gee, geen Jody, wel Rondel. Ook geen Twan of potentiele vluchters.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb hem deze keer niet (en hij is grijs), dus dat wordt een goede klassering!
Gvdquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb hem deze keer niet (en hij is grijs), dus dat wordt een goede klassering!
16equote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel heel vervelend dat Jody nog 3 tellen voor Rondel eindigde, dat kan nog wel het verschil maken tussen plek 10 of 15.
8e als lul Rondel 5 tellen sneller was geweest dusquote:
Zou het wat uitmakenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
8e als lul Rondel 5 tellen sneller was geweest dus
Top 10 is relevant voor de STATSquote:
Het altijd klootzakkerige pulleton gaat het toch weer allemaal terug rijden denk ikquote:
Een zwart knol die de rit wint, die Wim niet heeftquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand nog advies hoe ik vandaag minimaal een miljoen pak op Wim?
Zijn ww raden, en dan stiekem zijn team veranderen?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand nog advies hoe ik vandaag minimaal een miljoen pak op Wim?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |