Je kwam toch al overeen met Derpy uit K-Pop Demon Huntersquote:Op donderdag 21 mei 2026 11:02 schreef Ama het volgende:
Hahaha komt er een klein meisje naar me toe in de Jumbo: Heb jij roze haar? En dat ik nu lijk op iemand van Kpop Demon Hunters haha. Dat was heel cute.
Yes fysieke ook en ze hebben al een keer een nieuwe kaart hierheen gestuurd. Ging erg snelquote:Op donderdag 21 mei 2026 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je ook een fysieke kaart van revolut, of alleen via de telefoon?
CODE ROOD!quote:
DE ESSIE IS WAKKER.quote:Op donderdag 21 mei 2026 11:11 schreef essnhills het volgende:
@:ltvdk ikea family 15% korting op matrassen
is je lamp al binnenquote:Op donderdag 21 mei 2026 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes fysieke ook en ze hebben al een keer een nieuwe kaart hierheen gestuurd. Ging erg snel
Prioriteitenquote:Op donderdag 21 mei 2026 11:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
DE ESSIE IS WAKKER.
En begint gelijk over nieuwe matrassen voor grmbl zodat ze daar kan slapen
quote:Op donderdag 21 mei 2026 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kwam toch al overeen met Derpy uit K-Pop Demon Hunters
quote:Op donderdag 21 mei 2026 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb weer gemaild. Wacht nog op reactie
quote:
Ja die zijn best wel beetje kleinquote:Op donderdag 21 mei 2026 11:17 schreef Ama het volgende:
Mijn kat lijkt zelfs nog groot vergeleken met dat beestje.
Ik ken Gyruda niet echt eigenlijk. Maar een glass canon is wel altijd gevaarlijk om daar mee te spelen. Dan kan je beter met een deck spelen dat meerdere opties heeft.quote:Op donderdag 21 mei 2026 11:26 schreef dud0r het volgende:
Lucky help mij eens mee met beslissen welk deck ik ga spelen zaterdag.
De winrate is van beide op het moment hetzelfde.
Gyruda is erg leuk maar ook een beetje een glass canon, wel een deck wat niet veel gespeeld wordt en wat mensen wel een beetje weten wat het doet.
Shalai hallar lijkt net iets soepeler te lopen en ondanks de vele tweaks heb ik daar wel veel meer vlieguren mee. Is een deck wat ook niet veel gespeeld wordt, maar waar de infinite combo op zich wel redelijk bekend is. Nou heb ik wel meerdere winlines er in dus ben niet afhankelijk van maar één line.
Het heeft ook wel meerdere opties. Maar het ligt stil op het moment dat er een grafdiggers case ligt. Dan kan ik nog wel een thoracle win opzoeken maar dat is gewoon lastiger dan of iedereen uitmillen of iedereen dood slaan met een hele stapel 6/6 demon krakensquote:Op donderdag 21 mei 2026 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken Gyruda niet echt eigenlijk. Maar een glass canon is wel altijd gevaarlijk om daar mee te spelen. Dan kan je beter met een deck spelen dat meerdere opties heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |