het is vrij kansloos om te denken dat de mens er nog wat aan kan doenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het is kansloos om klimaatverandering af te doen als Hoax
Het is nog kanslozer om helemaal niks te doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:46 schreef mschol het volgende:
[..]
het is vrij kansloos om te denken dat de mens er nog wat aan kan doen
Nou nee, ze doen maar wat, ze 'vechten' voor alles. Maar bereiken niets door de irritatie die ze veroorzaken, mensen gaan alleen maar meer er tegenin.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:41 schreef RedShoe het volgende:
Extinction Rebellion vecht voor een goede zaak
Dit dusquote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik ga goed geïrriteerd zijn als dat gebeurtEn als ze geweld gaan gebruiken mogen ze helemaal opzouten natuurlijk
Dat zal.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou nee, ze doen maar wat, ze 'vechten' voor alles. Maar bereiken niets door de irritatie die ze veroorzaken, mensen gaan alleen maar meer er tegenin.
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit dus
https://www.nu.nl/binnenl(...)dt-demonstratie.html
quote:Artikel 3 Spoorwegwet
Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de spoorweg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de spoorweg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.
quote:Volgens artikel 22 RVV 1990 is het gebruik van de autosnelweg alleen toegestaan voor motorvoertuigen waarmee een bestuurder minimaal 60 km/u mag én kan rijden. Beide voorwaarden gelden tegelijk.
Ja en? Hoe vaak heeft dat stel terroristen daar bij jou niet op de snelweg gezeten?quote:
Bij sommige hebben ze ook een (goed) punt. Bij sommige ook echt niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:54 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat zal.
Wil niks zeggen over de standpunten die ze hebben.
En we importeren nu ook al ebola nederland inquote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:54 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat zal.
Wil niks zeggen over de standpunten die ze hebben.
En Hanta.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En we importeren nu ook al ebola nederland in![]()
Nou vind ik die nog net iets anders omdat het een Nederlands schip is. Dat moet ergens naar toe.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Hanta.
Hantavirus vastgesteld bij bemanningslid Hondius in Nederland
Eng virus welquote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En we importeren nu ook al ebola nederland in![]()
Dat is geen miezerig virusje neequote:
Dat mag ver weg blijven.quote:
Ik heb dit ook in een ander topic gedeeld:quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:41 schreef RedShoe het volgende:
Extinction Rebellion vecht voor een goede zaak
Schandalig. Zoiets valt nooit goed te praten.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb dit ook in een ander topic gedeeld:
Extinction Rebellion was vorige week op het Domplein voor een Palestina-demonstratie. Daarbij werden de kransen van de dodenherdenking (een week eerder) op een hoop geflikkerd achter het oorlogsmonument.
[ afbeelding ]
Hoe haal je zoiets in je hoofd
Ik vond Sharon Dijksma hier maar vaag over.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Extinction Rebellion was vorige week op het Domplein voor een Palestina-demonstratie. Daarbij werden de kransen van de dodenherdenking (een week eerder) op een hoop geflikkerd achter het oorlogsmonument.
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/utrecht(...)dens-nakba~a186a37b/quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah man, wat erg voor jequote:
Maar wel F1quote:
Thanxquote:
Hij is echt wel een grote Trump fan.quote:
Dat geeft verstoppingquote:
Kill it with fire?quote:
Walgelijke lui, hiermee winnen ze geen sympathie.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarmee wel?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Walgelijke lui, hiermee winnen ze geen sympathie.
Als ze zichzelf nou eens ritueel in de fik gaan steken.quote:
slepen aan 1 been toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
Ja zal haar elke keer maar van de snelweg of spoorr moeten dragen.
[ afbeelding ]
Nee, ze hebben daar tegenwoordig zelfs karretjes voor.quote:
Israel heeft daar nog wel een passend speeltje voorquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is toch columniste?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee, ze hebben daar tegenwoordig zelfs karretjes voor.
Dat ook nog.quote:
Je zou maar haar zoon zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:17 schreef FreshFruit het volgende:
Ze voed haar kinderen op om lesbienne te zijn. Laat ze dat even lekker zelf bepalen.
Als je nou kijkt naar de natuur zie je dat dieren met felle, bijna onnatuurlijke, kleuren die hebben als waarschuwing dat ze gevaarlijk zijn. Dus deze komt met roze haarquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:17 schreef FreshFruit het volgende:
Ze voed haar kinderen op om lesbienne te zijn. Laat ze dat even lekker zelf bepalen.
Deze ziet eruit alsof ze alle wetten van de natuur heeft overtreden. Maar wie gaat die wetten handhaven?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je nou kijkt naar de natuur zie je dat dieren met felle, bijna onnatuurlijke, kleuren die hebben als waarschuwing dat ze gevaarlijk zijn. Dus deze komt met roze haar
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
veel te humaanquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee, ze hebben daar tegenwoordig zelfs karretjes voor.
Ben jij dit ?quote:
Wat stel jij voor dan ?quote:
aan 1 been slepen, ongeacht de ondergrond, stoepjes, randjes, trappetjes e.d. als ze niet luisteren om weg te gaanquote:
Ow, dit is niet jouw selfie?quote:
Lastig als je vastgeplakt zit wel.quote:
Denk je dat je lang vast zit als zo'n ding je wegvaagt ergens?quote:
Ik wacht even af of er morgen treinen rijden.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog bijzondere plannen voor het weekend?
Je hebt van die types die altijd blijven plakkenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk je dat je lang vast zit als zo'n ding je wegvaagt ergens?
Ze is niet eng genoeg om te winnen van zo'n Caterpillarquote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je hebt van die types die altijd blijven plakken
Ik ga in ieder geval een goede poging doen daar te komenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik wacht even af of er morgen treinen rijden.
Ah man,quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval een goede poging doen daar te komen
Tuurlijk welquote:
Je bent gewaarschuwdquote:
Mijn parkiet en ik gokken op nee.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk je dat je lang vast zit als zo'n ding je wegvaagt ergens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |