Op zich correct en wat je hier ziet gaat in principe gedurende deze klassieker zo door.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:04 schreef iggyinthehouse het volgende:
het ziet er niet uit als een heel ingewikkeld nummer...met tempo...
Hier hoe de meester himself de opbouw van de song live liet horen in Paradiso in 2019:quote:
quote:
quote:was an American jazz fusion band active from 1970 to 1986. The band was founded in 1970 by Austrian keyboardist Joe Zawinul, American saxophonist Wayne Shorter, Czech bassist Miroslav Vitou¨, American drummer Alphonse Mouzon and American percussionists Don Alias and Barbara Burton.
Nee, maar de lijst is een mix. Sommige artiesten die bekend staan om het schrijven van eigen werk, sommige professionele songwriters die door tientallen artiesten naar een topnotering zijn gespeeld/gezongen.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:01 schreef Bargehassus het volgende:
Songwriters. Dus ze hoeven het niet zelf ten gehore hebben gebracht?
6 goed, 4 te gaanquote:Op zondag 24 mei 2026 16:30 schreef Burnett het volgende:
Bob Dylan
Stevie Wonder
Prince - is wat aan de dode kant voor een lijst van levende songwriters
Bruce Springsteen
Randy Newman - dit was een van de grotere kritiekpunten op de lijst
Carol King
Albert Hammond
Paul Simon
Holland Dozier Holland - Lamont Dozier is overleden, maar de Hollandjes staan op de lijst
Leon Russell
En daar zijn de missende vier.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:43 schreef Burnett het volgende:
Eminem
Bruno Mars
Pharrell Williams
Kanye West
Jay-Z
Dr. Dre
Nile Rodgers
Paul Anka
Smokey Robinson
Lionel Richie
Stand 2026:quote:
quote:were an English alternative dance supergroup formed by singer/guitarist Bernard Sumner and guitarist Johnny Marr.
quote:
quote:
quote:Go for what you know don't let it slide
Take a change let's ride
To the future not to the past
Take it easy and not to fast
Many failed in society
To blind to see you need to be free
Free from the strain that causes pain
3e verdieping.quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:48 schreef iggyinthehouse het volgende:
die 2 broers op de 4e verdieping - dreams
Ja, maar first floor is begane grond. Dus 4th floor is derde verdieping.quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:00 schreef iggyinthehouse het volgende:
[..]
2 brothers on the 4th floor toch?
quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:01 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ja, maar first floor is begane grond. Dus 4th floor is derde verdieping.
Inderdaad de bekendstequote:Op donderdag 28 mei 2026 14:12 schreef Bargehassus het volgende:
Ik tot twee...
D Rock en DesRay
Verder geen idee.
Dat rijmt holadiee.
quote:
quote:Kom, pak mijn hand
Ik wil contact maken met de levenden
Ik weet niet zeker of ik het begrijp
de rol die mij is toebedeeld
Ik zit en praat met God
En Hij lacht alleen maar om mijn plannen
Mijn hoofd spreekt een taal die ik niet begrijp