Goed punt. Dat is een van de grootste nadelen van het vrouw zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
De grootste voordelen zijn denk ik het ontbreken van de ongesteldheid (sommige vrouwen zijn het 365 dagen per jaar) en dat we ons niet hoeven op te maken.
Een onvrijwillige erectie? Hoe dan. Als je wakker word met een paal ofzoquote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Goed punt. Dat is een van de grootste nadelen van het vrouw zijn.
Sex wordt bij vrouwen veelal geassioceerd met pijn, schaamte, bloed en ongemak.
Hoewel een onvrijwillige erectie bij een man ook niet echt een pretje is, denk ik zo.
Nee, gewoon tijdens het uitlaten van je hondje of het afhalen van je zoontje van school en je ziet dan een geweldig lekker wijf.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:56 schreef YoopY het volgende:
[..]
Een onvrijwillige erectie? Hoe dan. Als je wakker word met een paal ofzo
Zo werkt dat niet. Als ik gorgeous prime zie of gorgeous 2nd raak ik helemaal in de war en zwijmel ik compleet weg, maar ik krijg geen erectie. Je kunt wel bespeeld en gemanipuleerd worden om die erectie te krijgen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, gewoon tijdens het uitlaten van je hondje of het afhalen van je zoontje van school en je ziet dan een geweldig lekker wijf.
Ik zal het doorgeven aan m'n vrouw dan, daarvan hoor ik vaak "het toilet daar en daar was echt ranzig, maar ja, ik moet er toch op zitten he".quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:50 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Kunnen vrouwen ook. Weliswaar vaak tegen hun wil maar goed.
Ik ben een vrouw en ik weet niet beter dat heel veel mannen met een onvrijwillige en vooral onbewuste erectie rond lopen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Als ik gorgeous prime zie of gorgeous 2nd raak ik helemaal in de war en zwijmel ik compleet weg, maar ik krijg geen erectie. Je kunt wel bespeeld en gemanipuleerd worden om die erectie te krijgen.
sr is een verschil tussen kunnen kunnenquote:
Tuurlijk wel. Jullie bloeden niet een keer in de maand. Hebben geen krampen of stemmingswisselingen.quote:
onvrijwillig wil ik geloven, onbewust niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:11 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw en ik weet niet beter dat heel veel mannen met een onvrijwillige en vooral onbewuste erectie rond lopen.
Zelfs wanneer ze hun eigen zoontje of dochtertje op schoot hebben. Heeft dus niks te maken met sexuele opwinding, deze lul reageert gewoon. Hoe dan ook.
En veel mannen schamen zich daarvoor, maar het feit blijft. De lul regeert.
Ik ook. We ademen allemaal onbewust.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:14 schreef mschol het volgende:
[..]
onvrijwillig wil ik geloven, onbewust niet.
Wij hoeven helemaal geen land te verdedigen. Wat wel het ergste is aan het man zijn, is hoe snel een man word neergezet als een loser als bijvoorbeeld een relatie word beëindigd of word ontslagen. Mannen hoeven dan op geen enkele sympathie of empathie te rekenen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Jullie bloeden niet een keer in de maand. Hebben geen krampen of stemmingswisselingen.
Grootste nadeel is dan wel dat jullie geacht worden je land te verdedigen in tijden van oorlog en dat je dan je ouders of je gezin moet achterlaten en maar moet afwachten of je deze kutzooi overleeft en een beetje normaal verder kunt leven.
Want oorlog is geen pretje. Veel mannen houden hier een levenslang trauma aan over.
Waarom gaan zoveel mannen dan toch naar het slachtveld?
Ik kreeg het vaak in de bus net voordat we op het werk arriveerden om mij te stimuleren iemand daar aan te spreken, me voor te stellen en een fatsoenlijk gesprekje aan te knopen. Nooit wat mee gedaan natuurlijk, maar het was wel opvallend en zeker niet toevallig. Heb het ook een keer bij de vlindermachien gehad, omdat ze hoopten dat ik me onzeker zou gaan voelen en zou vragen hoe ik het beste Italiaanse vrouwen kan versieren, terwijl ik haar niet eens boeiend vond.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:11 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw en ik weet niet beter dat heel veel mannen met een onvrijwillige en vooral onbewuste erectie rond lopen.
Zelfs wanneer ze hun eigen zoontje of dochtertje op schoot hebben. Heeft dus niks te maken met sexuele opwinding, deze lul reageert gewoon. Hoe dan ook.
En veel mannen schamen zich daarvoor, maar het feit blijft. De lul regeert.
Nu al aan de wijn, gekke meid die je bent!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:46 schreef Hiddendoe het volgende:
Dit vroeg ik me zomaar af. Ik zit nu (alweer! ) aan de wijn.
Wie zegt dat? Elan zeker?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wij hoeven helemaal geen land te verdedigen. Wat wel het ergste is aan het man zijn, is hoe snel een man word neergezet als een loser als bijvoorbeeld een relatie word beëindigd of word ontslagen. Mannen hoeven dan op geen enkele sympathie of empathie te rekenen.
Ik ben het zo enorm met jou eens. En dat is nu eens geen dronkemanspraat.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:23 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nu al aan de wijn, gekke meid die je bent!
Is dit overigens een door alcohol bevlogen poging de volgende iteratie van een cliché vrouwen-tegen-mannen topic te starten?
Punt is gewoon dat mannen geen vrouwen zijn, en als je hen als een 'groep' behandelen wilt, je bepaalde veel gedeelde eigenschappen eruit kunt halen, die dan als 'mannelijk' gelden.
Praktisch en sociaal gezien blijkt in alle menselijke samenlevingsvormen (ook verschillende ver uit elkaar bestaande en geisoleerde culturen) toch vaak ook een vorm van patriarchaat te ontstaan, waarin mannen snel een 'machtige' positie innemen; dat doet vermoeden dat er ook een natuurlijk mechanisme achter dat patriarchaat bestaat.
Dat wil verder niet zeggen dat _alle_ mannen precies gelijk zijn, evenmin als vrouwen allemaal precies op elkaar lijken....
maar generaliserend gezien is het ook gewoon zo dat de meeste mannen wel bepaalde mannelijke eigenschappen hebben en je daarop kun inspelen als jij als vrouw contact met hen hebt: Dat dat een 'ander' contact zal zijn, dan je met je vrouwelijke vriendinnen hebt. (en ook dat zal van het mannelijke individu uiteindelijk werkelijk afhangen, in welke mate iemand erg 'mannelijk'of 'vrouwelijk' is)
Overigens... ik denk dat mannen die enkel over vrouwen kunnen klagen, vooral dat doen uit hun eigen onzekerheden en dat eerder vanuit een onmachtspositie en een gevoel zelf ergens van 'slachtoffer' te zijn...
maar evengoed denk ik dat bij vrouwen die enkel negatief staan tegenover mannen, dat evengoed meer over die personen zegt, dan over het onderwerp waarover ze klagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mannen. Ik vind ze de meest aandoenlijke wezens op deze planeet.
En ik wil hier iets delen uit mijn kinderjaren.
Ooit was ik met mijn ouders op een kermis. Ik zag daar een man. Een volwassen man met zijn vrouw en zijn gezin.
Deze man had een kroket gekocht.
En ik zag deze man blazen omdat hij zijn mond niet wilde branden.
Dit ontroerde mij zo hevig.
Deze man liet zichzelf zien in al zijn kwetsbaarheid. Hij wilde zijn mond niet branden aan een kokend heet kroketje.
Vanaf dit moment beschouw ik mannen als de meest kwestbare en lieflijke wezens die er rondlopen op deze planeet.
Met uitzondering natuurlijk van die misselijkmakende zakkenwassers als Trump, Poetin, en hoe heet ie ook al weer, die Tate lul.
Mannen zijn gewoon veel zachter dan de meeste vrouwen. Uitzonderingen daargelaten.
Mijn vader bijvoorbeeld. Hij was een man die mij alle kansen wilde geven.
Mijn moeder was ook een lief mens, maar zij liet zich regeren door religie.
Het is dan maar goed dat ik meer naar mijn vader luisterde.
Het spellen van woorden is daarentegen nog best wel een probleem voor 'echte mannen'.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:46 schreef Isdatzo het volgende:
Tegen objecten aan kunnen pissen.
Zwaffelen.
Meer swalaris.
Meer kracht en een betere conditie.
Het begrijpen van woordspelingen blijkt voor sommige vrouwen dan weer lastig.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:48 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het spellen van woorden is daarentegen nog best wel een probleem voor 'echte mannen'.
Ja hoor schat. Ik hou ook van jou.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het begrijpen van woordspelingen blijkt voor sommige vrouwen dan weer lastig.
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ben het zo enorm met jou eens. En dat is nu eens geen dronkemanspraat.Je hebt het totaal niet begrepen. Die man had juist dat kroketje gekocht om stoer om zich heen te kunnen kijken en zo indruk te kunnen maken @Socios en jij gaat die man een beetje zitten vernederen door hem aandoenlijk te vinden. Wel vervelend dat je moet drinken om pijn te verlichten. Ik drink nu ook, maar dat is meer uit verveling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mannen. Ik vind ze de meest aandoenlijke wezens op deze planeet.
En ik wil hier iets delen uit mijn kinderjaren.
Ooit was ik met mijn ouders op een kermis. Ik zag daar een man. Een volwassen man met zijn vrouw en zijn gezin.
Deze man had een kroket gekocht.
En ik zag deze man blazen omdat hij zijn mond niet wilde branden.
Dit ontroerde mij zo hevig.
Deze man liet zichzelf zien in al zijn kwetsbaarheid. Hij wilde zijn mond niet branden aan een kokend heet kroketje.
Vanaf dit moment beschouw ik mannen als de meest kwestbare en lieflijke wezens die er rondlopen op deze planeet.
Met uitzondering natuurlijk van die misselijkmakende zakkenwassers als Trump, Poetin, en hoe heet ie ook al weer, die Tate lul.
Mannen zijn gewoon veel zachter dan de meeste vrouwen. Uitzonderingen daargelaten.
Mijn vader bijvoorbeeld. Hij was een man die mij alle kansen wilde geven.
Mijn moeder was ook een lief mens, maar zij liet zich regeren door religie.
Het is dan maar goed dat ik meer naar mijn vader luisterde.Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
Laten we voor een objectief oordeel @maily eens vragen hoe het met mijn spelkunsten zit.quote:
Ik vind deze verschrijving wel grappigquote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Laten we voor een objectief oordeel @:Maily eens vragen hoe het met mijn spelkunsten zit.
Jij was er niet bij. Ik zag wat ik zag. En ik zag een man. Kwetsbaar. Voorzichtig.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je hebt het totaal niet begrepen. Die man had juist dat kroketje gekocht om stoer om zich heen te kunnen kijken en zo indruk te kunnen maken @:socios en jij gaat die man een beetje zitten vernederen door hem aandoenlijk te vinden. Wel vervelend dat je moet drinken om pijn te verlichten. Ik drink nu ook, maar dat is meer uit verveling.
Ehm. Dit is niet helemaal hoe het werkt. Maar goed, stel dat dat gebeurt, dan is het nog niet onvrijwillig. Ongemakkelijk wellicht.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, gewoon tijdens het uitlaten van je hondje of het afhalen van je zoontje van school en je ziet dan een geweldig lekker wijf.
obvious ragebait is obviousquote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:46 schreef Hiddendoe het volgende:
Dit vroeg ik me zomaar af. Ik zit nu (alweer!![]()
) aan de wijn. Dan komen dit soort vragen bij mij naar boven.
Niet elke man, maar wel de meeste mannen vinden het afschuwelijk om als een vrouw behandelt dan wel beschouwd te worden.
Nee, de meeste mannen pronken liever met hun zgn. hogere intelligentie, of hun sterke fysiek.
En toch zijn de meeste mannen door vrouwen ingehaald.
Vrouwen hebben bewezen dat ze voor de man niet onder hoeven te doen.
Ze kunnen vechten, misdaden plegen, moorden, verkrachten, martelen enz.
Maar vrouwen kunnen ook heel goed treinen, auto's, vliegtuigen besturen. Vrouwen kunnen zelfs naar de maan of in de ruimte onderzoek doen.
Kortom, vrouwen hebben nu toch wel bewezen minstens zo goed te kunnen functioneren als de gemiddelde man.
Waarom klagen mannen dan zoveel over vrouwen?
Voor zover ik het kan zien, is het enige gebied waar vrouwen geen poot aan de grond krijgen, is bij de religie.
Er is nog steeds geen vrouwelijke paus. Raar toch? Vooral omdat juist in het christendom vrouwen de keus hebben om in het klooster te gaan. En dus als ongetrouwde vrouw toch een zinvol leven te leiden.
Hoe zinvol is het leven van een ongetrouwde man? En dan heb ik het niet over die snelle jongens zoals James Bond.
Hoe dat bij de joden en de moslims zit, weet ik dus niet, maar dat vind ik dus nu even niet zo belangrijk.
Is het de penis? Dat botloze lichaamsdeel dat toch heel vaak het gedrag van een man schijnt te bepalen?
Wat is er zo leuk aan een man zijn?
De eerste vrouw die goed kan rijden en vliegtuig besturen wil ik nog ontmoeten.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jouw reactie: Heerlijk vrijblijvend.
En o zo nietszeggend.
Mijn ex kan dat eerste sowieso en dat laatste ongetwijfeld ook, maar dat is ook een halve kerel.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:17 schreef Edding345 het volgende:
[..]
De eerste vrouw die goed kan rijden en vliegtuig besturen wil ik nog ontmoeten.
Tuurlijk schat. Daar staan dan wel een hele hoop mannen tegenover die duidelijk laten blijken dat ze niet konden rijden of een vliegmachine kunnen besturen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:17 schreef Edding345 het volgende:
[..]
De eerste vrouw die goed kan rijden en vliegtuig besturen wil ik nog ontmoeten.
Hoezo dan? Een 'man' die dit niet kan is geen kerel?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mijn ex kan dat eerste sowieso en dat laatste ongetwijfeld ook, maar dat is ook een halve kerel.
Hij heeft wel gelijk. Je voorbeelden zijn zo.. wereldvreemd en halfbakken dat het expres aanvoeltquote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jouw reactie: Heerlijk vrijblijvend.
En o zo nietszeggend.
Nee, daar heeft het echt helemaal niets mee te maken. Ze doet alsof ze dom is, maar is eigenlijk heel intimiderend.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:27 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoezo dan? Een 'man' die dit niet kan is geen kerel?
Niet eens een halve?
Jij reageert als een man.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:09 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Je voorbeelden zijn zo.. wereldvreemd en halfbakken dat het expres aanvoelt
en mijn beste vriendinnen crashten allen een auto en waren toevallig chinees.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tuurlijk schat. Daar staan dan wel een hele hoop mannen tegenover die duidelijk laten blijken dat ze niet konden rijden of een vliegmachine kunnen besturen.
Mijn beste vriendin is een vrouw die foutloos een auto kan besturen, ze kan ook zonder met haar ogen te knipperen een auto achterin kan parkeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |