quote:Op maandag 18 mei 2026 23:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Goed bezig skittle. Nooit te laat om aan jezelf te werken
quote:Op maandag 18 mei 2026 23:20 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
One in the pink, the other one in the stink!
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Plakje brood op allebei je oren; wat ben je dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |