Ben nou eennmaal Arsenal fan en wil voor de verandering een keer zonder spanning kijken en natuurlijk de prijsuitreiking zien.quote:
Dit. Zin in.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:55 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Ben nou eennmaal Arsenal fan en wil voor de verandering een keer zonder spanning kijken en natuurlijk de prijsuitreiking zien.
Mijn neefje van 16 is ook voor Spurs, maar niet heel zwaar volgens mijquote:Op zondag 24 mei 2026 17:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Zou toch een trauma zijn voor mijn collega die zwaar Spursfan is, Arsenal kampioen en Spurs degraderen, de ultieme nachtnerrie.
Deze wel, zelfs een tattoo van het clubembleem.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn neefje van 16 is ook voor Spurs, maar niet heel zwaar volgens mij
quote:Op zondag 24 mei 2026 17:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Deze wel, zelfs een tattoo van het clubembleem.
aldus de Feyenoorder die zowat in Duitsland woontquote:Op zondag 24 mei 2026 17:08 schreef Caland het volgende:
Nederlanders die voor een buitenlandse club zijn waar ze feitelijk geen binding mee hebben zou je eigenlijk moeten fusilleren
Wat zijn dan de precieze criteria mag je dan wel voor een nederlandse club zijn uit een andere stad dan waar je geboren bentquote:Op zondag 24 mei 2026 17:08 schreef Caland het volgende:
Nederlanders die voor een buitenlandse club zijn waar ze feitelijk geen binding mee hebben zou je eigenlijk moeten fusilleren
Rotterdamse vaderquote:Op zondag 24 mei 2026 17:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
aldus de Feyenoorder die zowat in Duitsland woont
Ik vind dat ook ergquote:Op zondag 24 mei 2026 17:14 schreef Solotovski het volgende:
Schakelprogramma met tussendoor verslag vanuit de studio
Tyf op
Vind het wel een beetje vies om te juichen voor debiel Pickfordquote:
Koert tijdens de ontknoping eredivisie 06/07quote:Op zondag 24 mei 2026 17:19 schreef Szura het volgende:
Koert Westerman, Leo Driessen, ze hebben moeten schrapen vandaag
Die kinderen met hun gebrek aan baard in de keel zijn 10 keer erger.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:19 schreef Szura het volgende:
Koert Westerman, Leo Driessen, ze hebben moeten schrapen vandaag
Viaplay is voor Turken.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:14 schreef Solotovski het volgende:
Schakelprogramma met tussendoor verslag vanuit de studio
Tyf op
Ik kan Koert wel hebben als presentator bij darts maar niet als commentator bij voetbal.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die kinderen met hun gebrek aan baard in de keel zijn 10 keer erger.
Eigenlijk had die ermee moeten stoppen na Willem 2-Rangers , klonk alsof die straal bezopen was.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik kan Koert wel hebben als presentator bij darts maar niet als commentator bij voetbal.
quote:
Volgend seizoen nieuwe kans.quote:
Hardop gelachen bedankt voor de mentionquote:Op zondag 24 mei 2026 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me een flinke klus
@:ggmm @:onlogisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |