Sluwe vos is het.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Henk weet dat er niks te halen valt daar en wilt derhalve niet voor kup van jut spelen.
Naujoks en de Regt moeten dan wel willen verlengen. Beide contracten lopen nog een jaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:53 schreef Slobeend het volgende:
Excelsior moet alles op alles zetten om Yegoian, Naujoks en De Regt te behouden voor 1 september.
Nog 305 potjes te gaanquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoor de punten rinkelen in de manager
Ik heb ze ook alleen omdat ze goedkoop waren en relatief makkelijke tegenstand hebben. Al had ik niet verwacht dat Excelsior er 4 ging maken, de defensie leek mij het minste probleemquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ben heel blij dat @:maxi-mus mij gewaarschuwd heeft voor Cambuur.
Anders was ik er VOLLEDIG ingelopen.
User maxi-mus vindt het doodeng om in de 3e persoon te praten maar user maxi-mus had dit al voorspeld.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ben heel blij dat @:maxi-mus mij gewaarschuwd heeft voor Cambuur.
Anders was ik er VOLLEDIG ingelopen.
Je had een relatief kansloze missie voorspeldquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
User maxi-mus vindt het doodeng om in de 3e persoon te praten maar user maxi-mus had dit al voorspeld.
De Regt gaat naar Holstein Kielquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:53 schreef Slobeend het volgende:
Excelsior moet alles op alles zetten om Yegoian, Naujoks en De Regt te behouden voor 1 september.
Ik zie 2 verdedigers centraal lopen bij de 0-1 die letterlijk helemaal NIETS doen bij die voorzet en met hun rug naar de rest van het veld lopenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 02:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Die 0-1 en 0-2.
Meine gute. Typisch Nederlandser dan dit bestaat absoluut niet. Waarom denk je als Cambuur prime Barįa te zijn?
Vooral als een van je weinige verdedigers Sandler is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zou toch eens even wat verdedigers gaan scouten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |