Dat breekt dit soort clubs altijd op. Dick is ook niet echt geholpen natuurlijk nog op de transfermarkt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:02 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb het idee dat NEC nog een beetje moeite heeft met 2x per week voetballen.
Nu al?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:02 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb het idee dat NEC nog een beetje moeite heeft met 2x per week voetballen.
Ze zullen niet uitgeput zijn, maar het lijkt me mentaal vanaf de eerste keer al een uitdaging.quote:
Je bent nog minder dan het vuil onder mijn voeten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Wij gaan wat bestellen, maar nog geen idee wat.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wij gaan wat bestellen, maar nog geen idee wat.
Misschien wel spare ribs bedenk ik me nu.
Tjeumig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent nog minder dan het vuil onder mijn voeten.
Sandler is geen kutje. Eeuwig zonde dat zo'n stijlvolle verdediger niet geschikt is voor de echte top.quote:
Boerenfriet, koolsalade plus een gebakken visje hier.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gozer heeft altijd iets. Werd niet voor niets weggestuurd bij Feyenoord ondanks dat hij bij de beste voetballers hoordequote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sandler is geen kutje. Eeuwig zonde dat zo'n stijlvolle verdediger niet geschikt is voor de echte top.
En dan heb je nog bejaarde Nuytinck.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Gozer heeft altijd iets. Werd niet voor niets weggestuurd bij Feyenoord ondanks dat hij bij de beste voetballers hoorde
Daarom vond ik gokken met zo’n Schuurs al zo raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |