abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221706926
Bunting grijpt ongeveer alles aan om zn gimmick te doen en huilt nu dat ie zo populair is dat zn familie eronder lijdt

https://dartsnieuws.com/p(...)online-haat-kan-gaan
Het beste adres voor al uw primeurs!
  dinsdag 1 september 2026 @ 18:58:51 #102
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221707245
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 14:12 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Luister ik niet meer naar. Ben lachzak en chagrijn kotsbeu.
Bekijk deze YouTube-video

Einde podcast
Drop you like an ill, bad habit
pi_221752218
pi_221764721

Kan me niet voorstellen dat je iets interessants over Bunting kunt schrijven. Maar de persoonscultus van the peoples champ zal wel weer bevredigd zijn
pi_221774664
Streamer Mike @Zipportal

quote:
Topdarter Michael van Gerwen geeft fans kijkje achter de schermen: van “bier is walgelijk” tot “ga scheiden als je wil afvallen”

Een week voor de start van de World Series of Darts Finals in Amsterdam gaf Michael van Gerwen een bijzonder kijkje achter de schermen. Duizenden dartfans konden dinsdagavond via een livestream meekijken bij een training van de 37-jarige Nederlander.

Via streamingsplatform Twitch en good old YouTube konden nieuwsgierigen dinsdagavond digitaal aansluiten bij een training van Van Gerwen, die in de trainingsruimte onder zijn woonkamer anderhalf uur pijlen gooide en tussendoor vragen beantwoordde van fans. Het was de eerste keer dat MVG zo’n livestream opzette, dus een beetje onwennig was het wel.

“Het is lastig om me te concentreren op het dartbord en de vragen. Ik moet de balans daar een beetje in zien te vinden”, zei hij tegen de duizenden supporters die op de training afgekomen waren. De chat gaat zo snel, ik kan alles niet eens lezen, echt belachelijk. Sommige mensen hebben hele rare namen”, viel de topdarter op, die tijdens zijn livestream zijn kinderen Mike (6) en Zoë (9) naar bed stuurde. ePapa is live, zwaai maar naar de camera en ga dan maar even naar bed. Slaap lekker”, zei hij tegen zijn binnenwandelende kroost.

Van Gerwen heeft zijn trainingsruimte in de kelder, met op de achtergrond de gigantische Sid Waddell Trophy, de prijs die de winnaar van het WK darten krijgt. Mighty Mike won het belangrijkste toernooi drie keer in zijn carrière: in 2014, 2017 en 2019. “Mijn woonkamer zit hierboven, maar ik hoor mijn kinderen nog steeds. Ze moeten eigenlijk naar bed”, vertelde hij hoofdschuddend.

Zware dartmaanden

Maar in de ruimte was nog veel meer te zien, zoals de in het oog springende wijnvoorraad. “Ik houd van een lekker glas wijn, jongens. Het is gezellig om tijdens een diner met wat vrienden te drinken. Ik heb nog nooit in mijn leven bier gedronken, dat is walgelijk”, deelde hij.

De nummer zes van de wereld ging ook op serieuze zaken in. “Ik heb hele zware achttien maanden gehad, maar het belangrijkste is dat ik het nog steeds heel leuk vind. Er is veel werk te doen, maar daar draai ik mijn hand niet voor om.”

Ook waren fans benieuwd naar het afvalgeheim van Van Gerwen, die sinds hij met zijn gezondere levensstijl begon 28 kilo verloor. “Ik at altijd na de wedstrijden, maar dat doe ik nu niet meer. Ik heb heel goed advies voor jullie: ga scheiden. Dan heb je zoveel stress en is het makkelijk”, grapte hij, doelend op zijn scheiding met Daphne Govers in mei vorig jaar.

Bekijk deze YouTube-video
Wel een terechte opmerking over bier.
  zaterdag 12 september 2026 @ 11:52:41 #106
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221775843
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2026 02:15 schreef wimderon het volgende:
Streamer Mike @:zipportal
[..]
Maar hoe weet Mike dat het vies is als hij het nog nooit in zijn leven heeft gehad?

Wel eens ja.
pi_221778240
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2026 02:15 schreef wimderon het volgende:
Streamer Mike @:zipportal
[..]
Altijd smoesjes. Rendac. @de_boswachter
pi_221779561
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2026 16:39 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Altijd smoesjes. Rendac. @:de_boswachter
Voormalig dikzak is nog steeds een dikzak.
U MAD?
pi_221791420

Van Gerwen en Nijman hebben zware kutlotingen voor een Grand Prix-R1.
pi_221792093
Wade in een totaal lollerhoekje
pi_221792475
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2026 16:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]

Van Gerwen en Nijman hebben zware kutlotingen voor een Grand Prix-R1.
Gelukkig kunnen Gilding en Bunting tegelijkertijd gooien. Scheelt weer de helft van de tijd
KLB en DRT is een topcombinatie
pi_221802529
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')