quote:1. Littler v Springer
16. Aspinall v Cullen
8. Rock v Woodhouse
9. Bunting v Zonneveld
4. Van Gerwen v Gilding
13. Dobey v Van Duijvenbode
5. Clayton v Heta
12. Anderson v Joyce
2. Humphries v Menzies
15. R. Smith v Doets
7. Price v Schindler
10. Noppert v Cross
3. Van Veen v Ratajski
14. Nijman v Chisnall
6. Wade v Wattimena
11. Searle v O'Connor
Zijn halverwege het jaar en amper een verschuiving te zien. Eerste half jaar hoeven we vanaf 2027 niet te kijken.quote:
Huh, kijken we wel naar hetzelfde plaatje?quote:Op maandag 13 juli 2026 17:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn halverwege het jaar en amper een verschuiving te zien. Eerste half jaar hoeven we vanaf 2027 niet te kijken.
Ja. Niet veel bijzonders.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Huh, kijken we wel naar hetzelfde plaatje?
quote:00:00 Intro & jeugd
01:00 Het leven na darts
02:29 Presentaties en dartclinics
03:32 Geld, sponsors & financiële zorgen
05:07 Stoppen, corona & de comeback
06:12 "Ik ben mijn hele leven al bang geweest"
07:23 Depressie, scheiding & mentale strijd
10:30 "Winnaars hebben een plan, verliezers een excuus"
14:32 Waarom spreken hem energie geeft
16:16 "Ik wist dat ik wereldkampioen zou worden"
18:00 De Rocky III-scène die zijn carrière veranderde
19:48 Waarom bedrijven Raymond van Barneveld moeten boeken
quote:En je moet er niet veel voor doen: Netflix looft grote som geld uit voor amateur die dartsfenomeen Luke Littler kan verslaan
Netflix heeft een prijs op het hoofd van Luke Littler geplaatst. De Amerikaanse streaminggigant gaat op zoek naar twintig amateurdarters die het aandurven om het in één leg tegen de wereldkampioen en nummer een van de wereld op te nemen. De amateur die erin slaagt Littler te verslaan, wordt 501.000 pond (586.000 euro) rijker.
“Beat Luke Littler” zal vrijdag 30 oktober live uitgezonden worden. In september zal via selectiewedstrijden in Manchester en Londen bepaald worden welke twintig darters het live tegen Littler mogen opnemen. Deelnemers moeten minstens twaalf jaar oud zijn, mogen nooit een PDC Tour Card gehad hebben en moeten over een reisvergunning voor het Verenigd Koninkrijk kunnen beschikken.
In een videoboodschap daagt “The Nuke” zelf de kandidaten uit: “Iedereen denkt van mij te kunnen winnen, nu krijgen ze de kans om het te bewijzen...”
@Alaphilippe_ grijp je kansquote:
Net als Lewis. RayBar was slechts 48 toen ie z'n eerste kleinkind kreeg.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Price wordt opa op zn 41ste. Dochter zwanger op haar 19e. Stukje Tokkie-familie
https://dartsnieuws.com/p(...)t-voor-het-eerst-opa
Die gozer met z'n petjequote:Op maandag 27 juli 2026 16:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Price wordt opa op zn 41ste. Dochter zwanger op haar 19e. Stukje Tokkie-familie
https://dartsnieuws.com/p(...)t-voor-het-eerst-opa
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Baysal meteen halve finale in eerste Development Tour.
Welke weddenschap heeft Chizzy verloren joh. Tering.quote:Op zondag 9 augustus 2026 02:42 schreef maxi-mus het volgende:
Chizzygod. En die schoenen van @:gurneyisbestoke kunnen echt niet.
[ x ]
Volgens mij hoeft ie hier weinig voor te verliezen. Als je Chisnall wijsmaakt dat dit normale kleren zijn voor een huwelijk, gelooft ie het. Stukje downsyndroomquote:Op zondag 9 augustus 2026 19:26 schreef Wertha het volgende:
[..]
Welke weddenschap heeft Chizzy verloren joh. Tering.
Foto is A.I. Hans. Koekoekquote:Op maandag 10 augustus 2026 11:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft ie hier weinig voor te verliezen. Als je Chisnall wijsmaakt dat dit normale kleren zijn voor een huwelijk, gelooft ie het. Stukje downsyndroom
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:21 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Hotdogs voor 50 pond. @:powerloungen
quote:Op zondag 9 augustus 2026 02:42 schreef maxi-mus het volgende:
Chizzygod. En die schoenen van @:gurneyisbestoke kunnen echt niet.
[ x ]
quote:Gevallen darter Dom Taylor vindt na drugsschorsing nieuw leven tijdens comeback: “Ik drink niets meer, enkel alcoholvrij bier vanwege het psychologische aspect”
Dom Taylor is bezig aan een poging om zijn dartscarrière opnieuw op de rails te krijgen. En dat doet ‘The Tower’ zonder alcohol, zo blijkt uit een interview. Opvallend want tijdens het voorbije WK werd de Engelsman nog betrapt op het gebruik van cocaïne en cannabis.
Taylor verloor zijn tourkaart (lees: zijn profstatuut) nadat hij na een positieve dopingtest werd geschorst en zijn prijzengeld van het WK darts - waar hij in de eerste ronde nog won van Oskar Lukasiak - werd afgenomen (25.000 pond). Daardoor zakte hij uit de top 64 van de wereldranglijst, waar je in moet staan om een tourkaart te behouden. Bovendien was het zijn tweede positieve test binnen de PDC.
Inmiddels is Taylor opnieuw actief op het ADC-circuit, waar hij vorige week de Coventry Open won, zijn eerste titel sinds zijn terugkeer na de schorsing. Taylor was na zijn overwinning duidelijk tevreden met wat hij liet zien.
“Ik ben absoluut in de wolken. Ik heb het gevoel dat het niveau er nog altijd is, met een geweldige kalmte en zonder zenuwen”, schreef hij op sociale media. In de finale versloeg hij Zac Prince met 5-1, met een indrukwekkend gemiddelde van 103,40. Over zijn volgende wedstrijden klonk hij ambitieus: “Ik ben in goede vorm voor het ADC-weekend van volgende week.” Tegelijk bedankte hij zijn sponsors, familie en supporters voor het blijven steunen van zijn comeback.
De 28-jarige Taylor, bijgenaamd ‘The Tower’, mikt uiteindelijk op een terugkeer naar de PDC. Zijn volgende grote doel is de Q-School van januari 2027, waar hij opnieuw een Tour Card kan proberen te bemachtigen. Dat hij nog altijd het niveau heeft om ver te komen, bewees hij al eerder met halvefinaleplaatsen op de Players Championship. “Het niveau is er nog”, lijkt Taylor met zijn recente prestaties alvast te willen onderstrepen.
Alcoholvrij
De Engelsman zat tijdens zijn schorsing van zes maanden 28 dagen in een ontwenningskliniek. Een van de grootste veranderingen in zijn leven is dat Taylor alcohol volledig heeft afgezworen.
“Ik ben nu volledig geheelonthouder, ik drink helemaal niet meer”, vertelde hij. “Na vijftien jaar spelen met alcohol in mijn lichaam, is het moeilijk om het nu zonder alcohol te doen. Maar ik heb mezelf laten zien dat ik ook zonder drank in mijn lichaam kan presteren. Ik heb mezelf laten zien dat de gemiddelden boven de honderd er nog altijd zijn.”
Taylor gebruikt naar eigen zeggen alcoholvrije dranken om zich mentaal aan te passen aan de omgeving waarin hij nog altijd actief is. “Veel mensen hebben me gevraagd hoe ik omga met de omgeving en met wat ik heb meegemaakt, zonder te drinken. Hoe ga ik ermee om dat iedereen rondom mij wel drinkt?” vertelde hij. “Ik drink 0,0% vanwege het psychologische aspect. Niet om het gevoel volledig vast te houden, maar om de kans op darteritus zo klein mogelijk te maken.”
Dit wordt een maximale Zjak-hype op het WK.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jeeeeutje helemaal gemist dat het CT-weekend is.
https://tv.dartconnect.com/event/pdcct26e16/matches
DEREK wint event 16 en kan het WK + Tourkaartje eigenlijk niet meer mislopen zou je denken
@:wimderon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |