abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220808545
Toprak Yalçiner





  zaterdag 16 mei 2026 @ 13:34:07 #2
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220808554
Rutte :7

Keihard dagenlang anaal vernederen net zoals hij het volk heeft genaaid :(
pi_220808673
Met elk willekeurig lekker wijf. Ik ben niet zo kieskeurig wat dat betreft.
pindazakje
pi_220809324
Leontien Ceulemans begin jaren 90



Een van de weinige playboys die ik heb gekocht.
pi_220809426
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 14:42 schreef marc0871 het volgende:
Leontien Ceulemans begin jaren 90

[ afbeelding ]

Een van de weinige playboys die ik heb gekocht.
Goeie spenen hoor :9

pindazakje
pi_220811699
Waarom moet het altijd een BN'er zijn?

Gewoon op straat lopen zoveel betere modellen rond. Echt. Doe gewoon je ogen open en zuig al het lekkere gratis en voor niks op. Misschien heb je geluk als er eentje vlak langs je loopt en je een vleugje parfum mee krijgt.

^O^
pi_220811731
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:38 schreef YoopY het volgende:
Waarom moet het altijd een BN'er zijn?

Gewoon op straat lopen zoveel betere modellen rond. Echt. Doe gewoon je ogen open en zuig al het lekkere gratis en voor niks op. Misschien heb je geluk als er eentje vlak langs je loopt en je een vleugje parfum mee krijgt.

^O^
Goed punt, op een gemiddelde zomerdag zie je vaak mooiere dames in diverse steden/dorpen lopen
pi_220811778
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:41 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Goed punt, op een gemiddelde zomerdag zie je vaak mooiere dames in diverse steden/dorpen lopen
Het is gewoon magie. De hele winter zie je niks totdat de zon doorbreekt en ineens overal... Om gek van te worden. ♥️
pi_220811948
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:38 schreef YoopY het volgende:
Waarom moet het altijd een BN'er zijn?

Omdat als een Fokker zegt dat hij Anita van drie straten verderop wel zou willen neuken dat bij niemand een lampje doet branden wellicht?
pi_220811969
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Omdat als een Fokker zegt dat hij Anita van drie straten verderop wel zou willen neuken dat bij niemand een lampje doet branden wellicht?
Tenzij er een foto bij geplaatst wordt
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:08:54 #11
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220812051
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Omdat als een Fokker zegt dat hij Anita van drie straten verderop wel zou willen neuken dat bij niemand een lampje doet branden wellicht?
Of omdat ze heel erg graag bekend willen zijn.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220812179
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:02 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Tenzij er een foto bij geplaatst wordt
Met adres en telefoonnummer?
pi_220813633
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Omdat als een Fokker zegt dat hij Anita van drie straten verderop wel zou willen neuken dat bij niemand een lampje doet branden wellicht?
Aahhhhh Anita :9~ :9~ ~O>
  maandag 18 mei 2026 @ 12:44:50 #14
454910 Richard_Batsbak
Niemand komt aan Maaskantje!
pi_220831122
Mona Keijzer, die lijkt me echt heel stout ~O> :9
Zonne grote vuurbal, jonguh! BAM!
pi_220836083
https://www.reddit.com/r/CelebsNL/s/AjYkChUxpJ

Lale Gul

En dan sowieso daarna haar familie er mee treiteren.
-nee-
  zaterdag 23 mei 2026 @ 08:51:51 #16
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220865445
Abbey Hoes
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 23 mei 2026 @ 08:57:44 #17
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220865459
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 12:44 schreef Richard_Batsbak het volgende:
Mona Keijzer, die lijkt me echt heel stout ~O> :9
WAT :{ :')
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220866184
Roxy van de Bondgenoten
  zaterdag 23 mei 2026 @ 12:44:33 #19
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220866954
quote:
14s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:26 schreef Marsenal het volgende:
https://www.reddit.com/r/CelebsNL/s/AjYkChUxpJ

Lale Gul

En dan sowieso daarna haar familie er mee treiteren.
Wat een kont. Bedankt voor het delen maatje.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220867005
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:44 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Wat een kont. Bedankt voor het delen maatje.
Nog steeds geen OnlyFans. Beflikkering
  zaterdag 23 mei 2026 @ 14:05:31 #21
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220867523
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:51 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Nog steeds geen OnlyFans. Beflikkering
Kwestie van tijd. Het geld moet ergens vandaan komen. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220867569
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:05 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Kwestie van tijd. Het geld moet ergens vandaan komen. :P
Je weet dat ze miljonair is he? Geld speelt geen rol
  zaterdag 23 mei 2026 @ 14:13:50 #23
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220867577
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:12 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Je weet dat ze miljonair is he? Geld speelt geen rol
Nou, dan kan ze haar poeperd weer in de uitverkoop gooien.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220927772
Niet echt bn'ers,maar ik heb sex gehad met 2 meiden die regelmatig te zien zijn op tv op de zender Meiden van Holland.

Echt enorm geil om ze op tv te zien wetende dat ik ze in het echt geneukt heb.

Het gaat oo Melody Pleasure en Chelsea de Best



pi_220927808
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:46 schreef Arjan456 het volgende:
Echt enorm geil om ze op tv te zien wetende dat ik ze in het echt geneukt heb.
Jezus jij ook al... wat een sloeries. Maar dat kan je ook wel een beetje zien. :)
Oh wacht ze hebben er hun beroep van gemaakt. Dan is het weer niet zo gek.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_221010294


Lijkt ook wel op mijn eigen vrouw minus de enorme jetsers
blablablabla
pi_221010420
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 18:25 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]

Lijkt ook wel op mijn eigen vrouw minus de enorme jetsers
Heb jij ook een goedkoop Oostblok hoertje? Lekker maat! @de_boswachter
  donderdag 11 juni 2026 @ 19:11:35 #28
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221010611
Elise Schaap :9~
  donderdag 11 juni 2026 @ 19:22:18 #29
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221010697
Henk Bruls of Peter Gilles.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221010974
Die wat laatst bij de slimste mens was. Rare naam had ze. Krankele ofzoiets geks. Weet eigenlijk niet of ze bekend is. Ik had haar nog nooit gezien of gehoord.

Daar zou ik het wel op kunnen. Desnoods met losse handen.

:9
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')