quote:
Zie juist heel veel slechte negatieve reviews rondom waze.quote:
Dan google maps.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:50 schreef Hetekip het volgende:
[..]
[..]
Zie juist heel veel slechte negatieve reviews rondom waze.
[ afbeelding ]
Het is toch echt andersomquote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:50 schreef Hetekip het volgende:
[..]
[..]
Zie juist heel veel slechte negatieve reviews rondom waze.
[ afbeelding ]
Ook een belachelijke vraag, want Waze is gratis, je kunt het gewoon op je telefoon zetten en uitproberen ipv op basis van een topic hier iets te besluiten.quote:
Alleen als je dan midden in Brussel zit, en Waze niet goed is, en het allemaal niet lukt. Dan sta je daar mooi met je auto met verkeer aan alle kanten, en kun je geen kant op.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ook een belachelijke vraag, want Waze is gratis, je kunt het gewoon op je telefoon zetten en uitproberen ipv op basis van een topic hier iets te besluiten.
In meerdere landen mee geregen zonder problemen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:02 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Alleen als je dan midden in Brussel zit, en Waze niet goed is, en het allemaal niet lukt. Dan sta je daar mooi met je auto met verkeer aan alle kanten, en kun je geen kant op.
Ja @Hetekip probeer ze gewoon allebei eerst.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
In meerdere landen mee geregen zonder problemen.
Installeer maps en waze en stel ze in. Probeer het ff in nederland dan weet je wat je het beste vind.
Heb het een keer gebruikt, vanuit Slovenië naar Nederland. Stuurt me in Salzburg van de Autobahn want file. Meest vage route door 30km zones om vervolgens na 1km snelweg in de file te behandelen. Rest van de rit zonder navigatie gereden. Enige "foutje" die ik maakte was op de terugweg iets te lang Frankfurt a/M aanhouden, ik wou eindelijk over Kassel. Maar de Sauerlandautobahn is ook mooi rijdenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |