Kan iemand mijn herinneren waarom Veerman en Koeman ruzie hebben?quote:Het internet heeft met volle verbazing gereageerd op het nieuws rondom de voorlopige WK-lijst van Ronald Koeman. Zo werd bekend dat Joey Veerman, Georginio Wijnaldum, Givario Read en Zian Flemming niet op de nominatie staan om nog kans te maken op het eindtoernooi. Vooral het ontbreken van de PSV-middenvelder wekt verbazing.
https://www.voetbalprimeu(...)selectie-oranje.html
De EK wedstrijd tegen Oostenrijk lijkt mij de aanleiding voor dit gebeurenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 09:28 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Kan iemand mijn herinneren waarom Veerman en Koeman ruzie hebben?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Geen kampioen dit keer ;|(quote:Op zaterdag 16 mei 2026 09:58 schreef Watmoetjenou het volgende:
Kut Koeman, Koeman gooit alle dingen om
FLEMMING (Flemming Freddie Viguurs) brengt frisse, catchy, Nederlandstalige pop met creatieve producties en gevatte teksten.quote:
Nee natuurlijk niet. Read is heel lang geblesseerd geweest. Flemming doet het goed in Premier League maar de concurrentie op middenveld is moordend. En is ook nooit geselecteerd geweest meen ikquote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:45 schreef heywoodu het volgende:
Givario Read en Zian Flemming
Ik weet dat ik weinig voetbal kijk, maar...zijn dit echt opvallende namen als afwezigen?
Flemming is een spits. Dat hij überhaupt niet overwogen wordt is wel erg bijzonder en ook weer typisch Koeman. Zo ruim zitten we niet in de spitsen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Read is heel lang geblesseerd geweest. Flemming doet het goed in Premier League maar de concurrentie op middenveld is moordend. En is ook nooit geselecteerd geweest meen ik
Dan ben je (inmiddels) een spits. Concurrentie op het middenveld is geen argument om Flemming niet in ogenschouw te nemen. Volgens Wikipedia 10 goals in 27 wedstrijden. Prima moyenne bij een club als Burnley.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee Flemming is een middenvelder die als spits speelt
Nee dan ben je geen spits. Flemming is eigenlijk een 10.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:57 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dan ben je (inmiddels) een spits. Concurrentie op het middenveld is geen argument om Flemming niet in ogenschouw te nemen. Volgens Wikipedia 10 goals in 27 wedstrijden. Prima moyenne bij een club als Burnley.
Was een 10quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dan ben je geen spits. Flemming is eigenlijk een 10.
Ah, meen dat hij bij Fortuna als middenvelder speelde. Geslaagde transitie dan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:54 schreef ISVV het volgende:
[..]
Flemming is een spits. Dat hij überhaupt niet overwogen wordt is wel erg bijzonder en ook weer typisch Koeman. Zo ruim zitten we niet in de spitsen.
Ja, we zijn gewoon fucked dus.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah, meen dat hij bij Fortuna als middenvelder speelde. Geslaagde transitie dan.
Koeman is iemand die nieuwigheden haat. Het heeft heel lang geduurd voordat hij Emegha wou overwegen dus ja het zal gewoon Depay - Brobbey - Weghorst plus Malen als mogelijkheid worden.
We zijn sowieso fucked. Die loting is mokerzwaar van Nederland. Volgens mij krijg je Brazilië/Marokko dan Frankrijk dan Engeland dan Spanje achterelkaarquote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, we zijn gewoon fucked dus.
Malen is de enige die een goed seizoen heeft gedraaid.
Gaat hem niet worden inderdaad. Japan en Zweden wordt echt al zwaar zat om van te winnen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We zijn sowieso fucked. Die loting is mokerzwaar van Nederland. Volgens mij krijg je Brazilië/Marokko dan Frankrijk dan Engeland dan Spanje achterelkaar
Japan gaat ver komen denk ikquote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden inderdaad. Japan en Zweden wordt echt al zwaar zat om van te winnen.
Jezusquote:Het internet heeft met volle verbazing gereageerd
Je moet het ook lezen HAHAHA.quote:
Als we dat daadwerkelijk achter elkaar krijgen, is het toernooi geslaagd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:15 schreef Poepz0r het volgende:
We zijn sowieso fucked. Die loting is mokerzwaar van Nederland. Volgens mij krijg je Brazilië/Marokko dan Frankrijk dan Engeland dan Spanje achterelkaar
Wederom de halve finales halen zou meer dan uitstekend zijn jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:03 schreef nostra het volgende:
[..]
Als we dat daadwerkelijk achter elkaar krijgen, is het toernooi geslaagd.
Dat is juist beter imho. Onderschatting ligt altijd op de loer.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het enige probleem is dat Nederland bijna nooit wint van een land uit de top 25 (!!)quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:03 schreef nostra het volgende:
[..]
Als we dat daadwerkelijk achter elkaar krijgen, is het toernooi geslaagd.
Gewoon weer een Nederland-Spanje met vallende kopballen.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:20 schreef TLC het volgende:
[..]
Het enige probleem is dat Nederland bijna nooit wint van een land uit de top 25 (!!)![]()
Akkoordquote:Op zondag 17 mei 2026 19:09 schreef Jdood het volgende:
Koeman weet nog niet eens wie zijn 1e keeper is en zijn spits een maand voor het wk daarnaast is hij een aantoonbare narcist aangezien hij zijn zoon naar zichzelf noemt 👇
Grappig kereltje die Veerman, die overigens iets te veel naast zijn schoenen is gaan lopen.quote:
Tjah slechte wedstrijd op ek maarja dat moet kunnen tegen oostenrijk was het collectief falen....quote:Op zondag 17 mei 2026 23:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Grappig kereltje die Veerman, die overigens iets te veel naast zijn schoenen is gaan lopen.
Menig bondscoach had deze dwaas überhaupt nooit geselecteerd.
onder koeman niet die trein Springer!!quote:Op zondag 17 mei 2026 09:20 schreef TLC het volgende:
[..]
Het enige probleem is dat Nederland bijna nooit wint van een land uit de top 25 (!!)![]()
Nou dat gaat niet gebeuren ze mogen blij zijn als ze de poule fase doorkomen...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wederom de halve finales halen zou meer dan uitstekend zijn ja
Nou, nee, als ze de groepsfase door weten te komen zullen ze dat in principe logischerwijze zien als "nou, we hebben in elk geval gedaan wat bijna de hele voetbalkijkende wereld verwacht".quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:07 schreef Jdood het volgende:
[..]
Nou dat gaat niet gebeuren ze mogen blij zijn als ze de poule fase doorkomen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |