Ja, zeker. Ik ken er mensen in dat dorp en die zegt dit niks. Dat gebeurt er vaker.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 23:32 schreef maily het volgende:
Hiervandaan?
https://almata.nl/locaties/ossendrecht
Hopelijk weer snel veilig terug.
Ossendrecht is hier om de hoek. Waarschijnlijk almata jaquote:Op vrijdag 15 mei 2026 23:32 schreef maily het volgende:
Hiervandaan?
https://almata.nl/locaties/ossendrecht
Hopelijk weer snel veilig terug.
En dat is?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 01:23 schreef FL_Freak het volgende:
Zal wel weer hetzelfde verhaal worden zoals altijd
Looverboy?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 01:23 schreef FL_Freak het volgende:
Zal wel weer hetzelfde verhaal worden zoals altijd
Het lijkt wel een scan/foto van een kleurenprint.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:28 schreef Nattekat het volgende:
Mag ik het opmerkelijk vinden dat de enige foto zo'n hele vage is? Alsof haar ouders echt niets beters hebben. Zegt misschien wel wat over de thuissituatie.
Voel me nu een FOK!-detective...
Make up rommelquote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:33 schreef Bargehassus het volgende:
Gezien de foto zou ik die ouder schatten dan 15.
Maar hopelijk is ze snel weer terecht. Altijd klote, dit soort zaken.
Uhu kreeg beetje jaren 80 vibes.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:28 schreef Nattekat het volgende:
Mag ik het opmerkelijk vinden dat de enige foto zo'n hele vage is? Alsof haar ouders echt niets beters hebben. Zegt misschien wel wat over de thuissituatie.
Voel me nu een FOK!-detective...
Precies. De jaren 80 waren best leuk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Uhu kreeg beetje jaren 80 vibes.
het is nog net niet zwart wit en geknipt ergens uit een familie foto.
Ik heb het over de kwaliteit van de foto.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:13 schreef Horzula het volgende:
[..]
Precies. De jaren 80 waren best leuk.
Overal die pedofielen en zo.
Dat was nou juist het punt van de jaren '80. Gelukkig kregen ze mij niet te pakken.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb het over de kwaliteit van de foto.
Pedofielen issues bij mij in de buurt, was niks over bekend.
Misschien is het de meest recente? Al lijkt het op een foto van een foto jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:28 schreef Nattekat het volgende:
Mag ik het opmerkelijk vinden dat de enige foto zo'n hele vage is? Alsof haar ouders echt niets beters hebben. Zegt misschien wel wat over de thuissituatie.
Voel me nu een FOK!-detective...
Volgens mij werden in de jaren 80 pedo’s nog vooral een beetje weggezet als viespeukjes waar je maar beter uit de buurt moest blijven.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb het over de kwaliteit van de foto.
Pedofielen issues bij mij in de buurt, was niks over bekend.
De enigste hoorde ik rond 2000+ niet in de jaren 80, 2004 om precies te zijn.
https://www.nu.nl/algemee(...)oerder-eibergen.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |