abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:16:56 #1
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220804781
Vermissing Lindsey

De 15-jarige Lindsey is sinds woensdag 13 mei 2026 vermist uit Ossendrecht. Zij is die dag voor het laatst gezien aan de Onze Lieve Vrouwe ter Duinenlaan. Het is niet bekend hoe zij reist, maar de politie houdt er rekening mee dat zij mogelijk de landsgrenzen over is of gaat.

Heb jij informatie over de vermissing van Lindsey? Heb jij haar nog gezien op 13 mei of in de dagen erna? Heb je nog berichtjes van haar ontvangen en heb je nog niet met ons gesproken? Of heb je informatie over haar die van belang kunnen zijn voor ons? Dan komen we graag met je in contact. Bel hiervoor de Opsporingstiplijn op 0800-6070. Deel je je informatie liever anoniem? Bel dan naar Meld Misdaad Anoniem (MMA) op 0800-7000. Is er sprake van een noodsituatie? Bel dan 112.



Signalement Lindsey:

Huidige leeftijd: 15 jaar
Geslacht: vrouw
Huid: licht
Haar: donker, lang
Bijzonderheden: brildragend, gebruikt doorgaans veel make-up

twitter
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:21:32 #2
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220804807
Ach nee hè? Niet weer.
ik hoop dat ze chillend bij een vriendinnetje wordt thuisgevonden of zoiets.
pi_220805110
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:21 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ach nee hè? Niet weer.
Huh.
U MAD?
  Spellchecker vrijdag 15 mei 2026 @ 23:32:00 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220805767
Hiervandaan?

https://almata.nl/locaties/ossendrecht


Hopelijk weer snel veilig terug.
pi_220805966
Zal wel weer hetzelfde verhaal worden zoals altijd :{
pi_220806033
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 23:32 schreef maily het volgende:
Hiervandaan?

https://almata.nl/locaties/ossendrecht


Hopelijk weer snel veilig terug.
Ja, zeker. Ik ken er mensen in dat dorp en die zegt dit niks. Dat gebeurt er vaker.
Dus er zal wel een opvang zitten voor die meiden.

Hopelijk is ze gezond en komt het allemaal goed.
pi_220807623
Dat ze maar spoedig in goede gezondheid gevonden mag worden.
Ook in moeilijke tijden.
pi_220807633
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 23:32 schreef maily het volgende:
Hiervandaan?

https://almata.nl/locaties/ossendrecht


Hopelijk weer snel veilig terug.
Ossendrecht is hier om de hoek. Waarschijnlijk almata ja
  zaterdag 16 mei 2026 @ 11:21:57 #9
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220807668
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 01:23 schreef FL_Freak het volgende:
Zal wel weer hetzelfde verhaal worden zoals altijd :{
En dat is?
pi_220807684
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 01:23 schreef FL_Freak het volgende:
Zal wel weer hetzelfde verhaal worden zoals altijd :{
Looverboy?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 11:28:50 #11
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220807706
Mag ik het opmerkelijk vinden dat de enige foto zo'n hele vage is? Alsof haar ouders echt niets beters hebben. Zegt misschien wel wat over de thuissituatie.

Voel me nu een FOK!-detective...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220807717
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:28 schreef Nattekat het volgende:
Mag ik het opmerkelijk vinden dat de enige foto zo'n hele vage is? Alsof haar ouders echt niets beters hebben. Zegt misschien wel wat over de thuissituatie.

Voel me nu een FOK!-detective...
Het lijkt wel een scan/foto van een kleurenprint.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 11:33:48 #13
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220807728
Gezien de foto zou ik die ouder schatten dan 15.

Maar hopelijk is ze snel weer terecht. Altijd klote, dit soort zaken. ;(
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_220807732
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:33 schreef Bargehassus het volgende:
Gezien de foto zou ik die ouder schatten dan 15.

Maar hopelijk is ze snel weer terecht. Altijd klote, dit soort zaken. ;(
Make up rommel
  zaterdag 16 mei 2026 @ 12:08:19 #15
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220807934
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 22:05 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Huh.
Dit is toch niet de eerste keer met meisjes van die leeftijd of wel? 🤨
  zaterdag 16 mei 2026 @ 12:11:20 #16
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220807949
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:28 schreef Nattekat het volgende:
Mag ik het opmerkelijk vinden dat de enige foto zo'n hele vage is? Alsof haar ouders echt niets beters hebben. Zegt misschien wel wat over de thuissituatie.

Voel me nu een FOK!-detective...
Uhu kreeg beetje jaren 80 vibes.
het is nog net niet zwart wit en geknipt ergens uit een familie foto.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220807964
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:11 schreef theguyver het volgende:

[..]
Uhu kreeg beetje jaren 80 vibes.
het is nog net niet zwart wit en geknipt ergens uit een familie foto.
Precies. De jaren 80 waren best leuk.

Overal die pedofielen en zo.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 12:18:54 #18
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220808001
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:13 schreef Horzula het volgende:

[..]
Precies. De jaren 80 waren best leuk.

Overal die pedofielen en zo.
Ik heb het over de kwaliteit van de foto.
Pedofielen issues bij mij in de buurt, was niks over bekend.
De enigste hoorde ik rond 2000+ niet in de jaren 80, 2004 om precies te zijn.
https://www.nu.nl/algemee(...)oerder-eibergen.html
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220808013
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:18 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik heb het over de kwaliteit van de foto.
Pedofielen issues bij mij in de buurt, was niks over bekend.
Dat was nou juist het punt van de jaren '80. Gelukkig kregen ze mij niet te pakken.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:20:29 #20
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220810337
Hoezo is ze 15? Op die foto zie ik gewoon een rijpe vrouw met levenservaring.
pindazakje
  vrijdag 5 juni 2026 @ 08:29:36 #21
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220963102
Even een kick
Nederlandse Lindsey (15) al weken vermist: ‘Aanwijzingen dat ze in België verblijft’

De 15-jarige Lindsey uit het Brabantse Ossendrecht is al ruim drie weken vermist. Ze werd op woensdag 13 mei voor het laatst gezien net buiten het dorp. De politie maakt zich zorgen om haar veiligheid en zegt dat er aanwijzingen zijn dat de tiener zich in ons land bevindt.

Sinds haar verdwijning zijn er enkele tips binnengekomen, meldt een woordvoerder van de politie donderdag. „Die worden uitgelopen, maar een ‘doorbraak’ is er nog niet. Er zijn wel aanwijzingen gevonden die wijzen op een mogelijk verblijf in België.”

De woordvoerder spreekt van een ‘urgente vermissing’. Vanwege de privacy van Lindsey wordt daar niet verder op ingegaan. Het is niet bekend hoe Lindsey reist. Wie haar ziet of meer weet, wordt gevraagd zich te melden.

„Heb jij haar nog gezien op 13 mei of in de dagen erna? Heb je nog berichtjes van haar ontvangen en heb je nog niet met ons gesproken? Of heb je informatie over haar die van belang kan zijn voor ons? Dan komen we graag met je in contact”, stelt de politie.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 08:54:53 #22
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220963284
Urgente vermissing.

3 weken later...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220963859
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 08:54 schreef Red_85 het volgende:
Urgente vermissing.

3 weken later...
Ja,dit...
:')
pi_220963885
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:28 schreef Nattekat het volgende:
Mag ik het opmerkelijk vinden dat de enige foto zo'n hele vage is? Alsof haar ouders echt niets beters hebben. Zegt misschien wel wat over de thuissituatie.

Voel me nu een FOK!-detective...
Misschien is het de meest recente? Al lijkt het op een foto van een foto ja
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220963889
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:18 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik heb het over de kwaliteit van de foto.
Pedofielen issues bij mij in de buurt, was niks over bekend.
De enigste hoorde ik rond 2000+ niet in de jaren 80, 2004 om precies te zijn.
https://www.nu.nl/algemee(...)oerder-eibergen.html
Volgens mij werden in de jaren 80 pedo’s nog vooral een beetje weggezet als viespeukjes waar je maar beter uit de buurt moest blijven.
pi_220963928
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 10:11 schreef 111210 het volgende:

[..]
Volgens mij werden in de jaren 80 pedo’s nog vooral een beetje weggezet als viespeukjes waar je maar beter uit de buurt moest blijven.
Kinderlokkers.
...hier om je mars te breken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')