Stomme hippie Hippoquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:42 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Tot die Romeinse gast kwam, naam kwijt.
Constantijn sorry was de naam kwijt.quote:
Wilfred.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:42 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Tot die Romeinse gast kwam, naam kwijt.
Nee, hoofdreden waren de aanvallen van de Kelten en de hunnen, en het economische verval.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:38 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Een splitsing tussen oost en west, waarbij het christendom een soort parasiet was, wat niet paste bij het Romeinse rijk.
Dat zeggen ze, maar helemaal zeker weten we het nooit. Het is gissen. We weten ook niet heel precies wat de bronze age collapse heeft veroorzaakt.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, hoofdreden waren de aanvallen van de Kelten en de hunnen, en het economische verval.
En de tetrarchie.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, hoofdreden waren de aanvallen van de Kelten en de hunnen, en het economische verval.
De oost/West splitsing en een religie die niet goed samenging met Romeins discipline etc, heeft het uiteindelijk de das omgedaan.quote:
Gaat niks worden dit weekend vrees ikquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Graag gedaan makker. Ik geloof het direct dat je zo gesloopt was. Na sessie is mijn slaappatroon ook weer een beetje verstoord, maar het was het me echt allemaal waard. Eindelijk weer wat zinvolle en constructieve gesprekken waarbij er oog was voor wederzijds begrip.
Ga je nu een ander zoeken of laat je het erbij zitten? Hoop in elk geval dat je enorm hebt kunnen genieten van de vakantie.
Ongeveer net zoveel als jij.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hoeveel asielzoekers heb jij al in huis opgenomen, linkse rakker?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |