abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 mei 2026 @ 20:43:22 #31
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220804564
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:42 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Tot die Romeinse gast kwam, naam kwijt.
Stomme hippie Hippo
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220804569
_O-
  vrijdag 15 mei 2026 @ 20:45:13 #33
511221 Hetekip
Depressief
pi_220804571
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:43 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Stomme hippie Hippo
Constantijn sorry was de naam kwijt.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  vrijdag 15 mei 2026 @ 20:45:55 #34
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220804575
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:42 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Tot die Romeinse gast kwam, naam kwijt.
Wilfred.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 20:47:12 #35
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220804583
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:38 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Een splitsing tussen oost en west, waarbij het christendom een soort parasiet was, wat niet paste bij het Romeinse rijk.
Nee, hoofdreden waren de aanvallen van de Kelten en de hunnen, en het economische verval.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 15 mei 2026 @ 20:47:57 #36
511221 Hetekip
Depressief
pi_220804589
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nee, hoofdreden waren de aanvallen van de Kelten en de hunnen, en het economische verval.
Dat zeggen ze, maar helemaal zeker weten we het nooit. Het is gissen. We weten ook niet heel precies wat de bronze age collapse heeft veroorzaakt.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  vrijdag 15 mei 2026 @ 20:48:23 #37
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220804595
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nee, hoofdreden waren de aanvallen van de Kelten en de hunnen, en het economische verval.
En de tetrarchie.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 20:50:50 #38
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220804619
Documentatie en BronnenHistorici baseren zich op verschillende soorten documenten om deze periode te begrijpen:Antieke verslagen: Beschrijvingen van tijdgenoten over de plunderingen en de instorting van het gezag.Papyri en alledaagse documenten: Verslagen vergelijkbaar met die uit Oxyrhynchus, die inzicht geven in het dagelijks leven tijdens de late oudheid.Academische analyses: Moderne historici (zoals Wim Blockmans en Peter Hoppenbrouwers in Eeuwen des Onderscheids) analyseren de overgang van het Romeinse gezag naar de middeleeuwen.Onderwijsmateriaal: Samenvattingen en analyses over de sociaaleconomische oorzaken zijn te vinden op platforms zoals Studeersnel en in academische bronnen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 15 mei 2026 @ 20:50:56 #39
511221 Hetekip
Depressief
pi_220804620
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:48 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
En de tetrarchie.
De oost/West splitsing en een religie die niet goed samenging met Romeins discipline etc, heeft het uiteindelijk de das omgedaan.

Byzantium heeft het wel nog lang uitgehouden.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220804645
Doe er wat aan! Hoeveel kinderen heb je?
pi_220804689
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:18 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Graag gedaan makker. Ik geloof het direct dat je zo gesloopt was. Na sessie is mijn slaappatroon ook weer een beetje verstoord, maar het was het me echt allemaal waard. Eindelijk weer wat zinvolle en constructieve gesprekken waarbij er oog was voor wederzijds begrip.

Ga je nu een ander zoeken of laat je het erbij zitten? Hoop in elk geval dat je enorm hebt kunnen genieten van de vakantie.
Gaat niks worden dit weekend vrees ik
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_220805388
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Hoeveel asielzoekers heb jij al in huis opgenomen, linkse rakker?
Ongeveer net zoveel als jij.

Wel interessant dat ik in een week tijd voor zowel linkse rakker als radicaal rechtse ben uitgemaakt.
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
pi_220806068
Linkse mensen zullen dan zeggen: maar migratie is toch van alle tijden! Migratie hoort bij de mens! Nederland is altijd al een land van immigranten geweest!
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')