Ik woon huurvrij in jouw hoofd, daarom reageer je binnen anderhalve minuut.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:08 schreef Ama het volgende:
Kan je nou nooit een ander onderwerp verzinnen?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:09 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik woon huurvrij in jouw hoofd, daarom reageer je binnen anderhalve minuut.
Het is wel een zeer terechte klacht. Europa wordt kapot gemaakt door deze volksverhuizing.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:08 schreef Ama het volgende:
Kan je nou nooit een ander onderwerp verzinnen?
Terechte klacht. Alles wordt duurder, voorzieningen staan onder druk, en wat doet de overheid. Vrolijk nog meer importeren. Terwijl een groot deel percentage van alle criminaliteit door allochtonen of kinderen van allochtonen komt.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
De Nederlander wordt steeds meer verdrukt. De geboortecijfers zijn lager dan de sterftecijfers, maar de bevolking groeit met een paar honderdduizend mensen per jaar, wat wordt verklaart door immigratie. De asielzoekers worden dan ook met ruim baan ontvangen en krijgen een gratis huis, uitkering en auto. Ze krijgen verder lage straffen voor het plegen van misdaden, aangezien de rechters het een strafverlagende factor vinden.
Nederland over 20 jaar:
[ afbeelding ]
Ook dit is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:11 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Het is wel een zeer terechte klacht. Europa wordt kapot gemaakt door deze volksverhuizing.
Het wordt tijd dat we weer als de Romeinen gaan handelen. Assimileren en als ze niet willen, weg ermee. Zo deden de Romeinen het ook.
Waarom zou TS of ik, een antwoord op jouw vraag verschuldigd zijn.quote:
Deprimerend.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
gisteren geland op schiphol, daarna in de trein naar huis
het voelde alsof ik nog steeds in het buitenland was
Jawel, vaccinaties onder anderequote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:08 schreef Ama het volgende:
Kan je nou nooit een ander onderwerp verzinnen?
Hoeveel asielzoekers heb jij al in huis opgenomen, linkse rakker?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:33 schreef JopieKlaassen het volgende:
Nou ts, voel je vrij om je steentje bij te dragen aan het remmen van deze veranderingen. Maar dan moet je je wel wat minder als een tbs-patiënt gedragen.
Nooit aan gedacht dat dit ook mensen zijn? Net zoals jij?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
De Nederlander wordt steeds meer verdrukt. De geboortecijfers zijn lager dan de sterftecijfers, maar de bevolking groeit met een paar honderdduizend mensen per jaar, wat wordt verklaart door immigratie. De asielzoekers worden dan ook met ruim baan ontvangen en krijgen een gratis huis, uitkering en auto. Ze krijgen verder lage straffen voor het plegen van misdaden, aangezien de rechters het een strafverlagende factor vinden.
Nederland over 20 jaar:
[ afbeelding ]
Ons volk mag acht jaar wachten voor een huis.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:32 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Nooit aan gedacht dat dit ook mensen zijn? Net zoals jij?
Welkom terug maat. Gelijk aan de sessie geslagen?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
gisteren geland op schiphol, daarna in de trein naar huis
het voelde alsof ik nog steeds in het buitenland was
Ja. links is in Nederland al jaaaaaaarenlang aan de macht.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:35 schreef epicbeardman het volgende:
De linkse partijen en Brussel zijn afhankelijk van deze nieuwe instroom aan stemmers om aan de macht te blijven.
De immigranten stemmen namelijk pro migratie en gratis geld
Gappie bedanktquote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Welkom terug maat. Gelijk aan de sessie geslagen?
Graag gedaan makker. Ik geloof het direct dat je zo gesloopt was. Na sessie is mijn slaappatroon ook weer een beetje verstoord, maar het was het me echt allemaal waard. Eindelijk weer wat zinvolle en constructieve gesprekken waarbij er oog was voor wederzijds begrip.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:14 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Gappie bedankt
Gister was ik erg moe en lag ik om 9 uur te slapen en heb ik het klokje rond geslapen
Nu drink ik een beetje soju
Mijn plan met de DVP gaat niet door omdat zij wegens hachelijke periodes in het buitenland zit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |