abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:07:35 #1
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220802904
De Nederlander wordt steeds meer verdrukt. De geboortecijfers zijn lager dan de sterftecijfers, maar de bevolking groeit met een paar honderdduizend mensen per jaar, wat wordt verklaart door immigratie. De asielzoekers worden dan ook met ruim baan ontvangen en krijgen een gratis huis, uitkering en auto. Ze krijgen verder lage straffen voor het plegen van misdaden, aangezien de rechters het een strafverlagende factor vinden.

Nederland over 20 jaar:

Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  roze vrijdag 15 mei 2026 @ 17:08:43 #2
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220802914
Kan je nou nooit een ander onderwerp verzinnen?
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:09:34 #3
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220802929
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:08 schreef Ama het volgende:
Kan je nou nooit een ander onderwerp verzinnen?
Ik woon huurvrij in jouw hoofd, daarom reageer je binnen anderhalve minuut.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  roze vrijdag 15 mei 2026 @ 17:10:55 #4
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220802953
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:09 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Ik woon huurvrij in jouw hoofd, daarom reageer je binnen anderhalve minuut.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:11:08 #5
511221 Hetekip
Depressief
pi_220802959
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:08 schreef Ama het volgende:
Kan je nou nooit een ander onderwerp verzinnen?
Het is wel een zeer terechte klacht. Europa wordt kapot gemaakt door deze volksverhuizing.

Het wordt tijd dat we weer als de Romeinen gaan handelen. Assimileren en als ze niet willen, weg ermee. Zo deden de Romeinen het ook.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:11:51 #6
511221 Hetekip
Depressief
pi_220802967
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
De Nederlander wordt steeds meer verdrukt. De geboortecijfers zijn lager dan de sterftecijfers, maar de bevolking groeit met een paar honderdduizend mensen per jaar, wat wordt verklaart door immigratie. De asielzoekers worden dan ook met ruim baan ontvangen en krijgen een gratis huis, uitkering en auto. Ze krijgen verder lage straffen voor het plegen van misdaden, aangezien de rechters het een strafverlagende factor vinden.

Nederland over 20 jaar:

[ afbeelding ]
Terechte klacht. Alles wordt duurder, voorzieningen staan onder druk, en wat doet de overheid. Vrolijk nog meer importeren. Terwijl een groot deel percentage van alle criminaliteit door allochtonen of kinderen van allochtonen komt.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  roze vrijdag 15 mei 2026 @ 17:14:11 #7
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220802985
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:11 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Het is wel een zeer terechte klacht. Europa wordt kapot gemaakt door deze volksverhuizing.

Het wordt tijd dat we weer als de Romeinen gaan handelen. Assimileren en als ze niet willen, weg ermee. Zo deden de Romeinen het ook.
Ook dit is geen antwoord op mijn vraag.
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:15:02 #8
511221 Hetekip
Depressief
pi_220802989
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:14 schreef Ama het volgende:

[..]
Ook dit is geen antwoord op mijn vraag.
Waarom zou TS of ik, een antwoord op jouw vraag verschuldigd zijn.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220803015
gisteren geland op schiphol, daarna in de trein naar huis
het voelde alsof ik nog steeds in het buitenland was
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_220803027
Sorry hoor, maar die foto is van gisteren. Hoezo over 10 jaar?
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:20:45 #11
511221 Hetekip
Depressief
pi_220803031
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
gisteren geland op schiphol, daarna in de trein naar huis
het voelde alsof ik nog steeds in het buitenland was
Deprimerend.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220803068
Stond TS ook in Loosdrecht te demonstreren?
pi_220803125
Nou ts, voel je vrij om je steentje bij te dragen aan het remmen van deze veranderingen. Maar dan moet je je wel wat minder als een tbs-patiënt gedragen.
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 17:40:20 #14
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_220803167
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:08 schreef Ama het volgende:
Kan je nou nooit een ander onderwerp verzinnen?
Jawel, vaccinaties onder andere
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:42:03 #15
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_220803177
We krijgen straks witte wijken met een groot hek erom heen waar prive milities de witten beschermen. De kinderen gaan met een convoi naar school toe
  vrijdag 15 mei 2026 @ 18:26:10 #16
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220803438
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:33 schreef JopieKlaassen het volgende:
Nou ts, voel je vrij om je steentje bij te dragen aan het remmen van deze veranderingen. Maar dan moet je je wel wat minder als een tbs-patiënt gedragen.
Hoeveel asielzoekers heb jij al in huis opgenomen, linkse rakker?
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_220803463
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
De Nederlander wordt steeds meer verdrukt. De geboortecijfers zijn lager dan de sterftecijfers, maar de bevolking groeit met een paar honderdduizend mensen per jaar, wat wordt verklaart door immigratie. De asielzoekers worden dan ook met ruim baan ontvangen en krijgen een gratis huis, uitkering en auto. Ze krijgen verder lage straffen voor het plegen van misdaden, aangezien de rechters het een strafverlagende factor vinden.

Nederland over 20 jaar:

[ afbeelding ]
Nooit aan gedacht dat dit ook mensen zijn? Net zoals jij?
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:17:48 #18
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220803702
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:32 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Nooit aan gedacht dat dit ook mensen zijn? Net zoals jij?
Ons volk mag acht jaar wachten voor een huis.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:30:47 #19
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220803801
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
gisteren geland op schiphol, daarna in de trein naar huis
het voelde alsof ik nog steeds in het buitenland was
Welkom terug maat. Gelijk aan de sessie geslagen?
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220803831
De linkse partijen en Brussel zijn afhankelijk van deze nieuwe instroom aan stemmers om aan de macht te blijven.

De immigranten stemmen namelijk pro migratie en gratis geld
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220803900
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:35 schreef epicbeardman het volgende:
De linkse partijen en Brussel zijn afhankelijk van deze nieuwe instroom aan stemmers om aan de macht te blijven.

De immigranten stemmen namelijk pro migratie en gratis geld
Ja. links is in Nederland al jaaaaaaarenlang aan de macht. _O- _O- _O-
pi_220804256
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:30 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Welkom terug maat. Gelijk aan de sessie geslagen?
Gappie bedankt
Gister was ik erg moe en lag ik om 9 uur te slapen en heb ik het klokje rond geslapen

Nu drink ik een beetje soju
Mijn plan met de DVP gaat niet door omdat zij wegens hachelijke periodes in het buitenland zit
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_220804305
AZC weg ermee
  vrijdag 15 mei 2026 @ 20:18:58 #24
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220804307
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:14 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
Gappie bedankt
Gister was ik erg moe en lag ik om 9 uur te slapen en heb ik het klokje rond geslapen

Nu drink ik een beetje soju
Mijn plan met de DVP gaat niet door omdat zij wegens hachelijke periodes in het buitenland zit
Graag gedaan makker. Ik geloof het direct dat je zo gesloopt was. Na sessie is mijn slaappatroon ook weer een beetje verstoord, maar het was het me echt allemaal waard. Eindelijk weer wat zinvolle en constructieve gesprekken waarbij er oog was voor wederzijds begrip.

Ga je nu een ander zoeken of laat je het erbij zitten? Hoop in elk geval dat je enorm hebt kunnen genieten van de vakantie.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220804311
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:18 schreef GezondRechts het volgende:
AZC weg ermee
Gezond rechts bestaat niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')